Paljonko olisit valmis maksamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Pyydä tonni, niinkun joku valopää täällä joskus myi 50 en lahjakorttia 50 e plus pkt... :whistle:
joo, hyvä idea :D voin kyllä postittaa ilman kuluja :D
Mä näin semmosen lahjakortin huutiksessa jonka arvo oli 50 euroa ja lähtöhinta 48 euroa plus pk:t, siinähän tuli ihan huima 35 sentin säästö....

huutiksesta
seurailin kerran huutiksessa yhtä aurinkomatkojen lahjakorttia. se oli 500 e lahjakortti ja siitä tuli tosi paljon huutoja. joku lopulta sai sen 510 eurolla :) että silleen !!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huutiksesta:
seurailin kerran huutiksessa yhtä aurinkomatkojen lahjakorttia. se oli 500 e lahjakortti ja siitä tuli tosi paljon huutoja. joku lopulta sai sen 510 eurolla :) että silleen !!!!
:LOL: :LOL: :LOL: viddu ihmiset on pöljiä...

Alkuperäinen kirjoittaja huutiksesta:
Ohos..minä laitoin tuolle lähtöhinnaksi 500? ja mietin että onko se liian korkea... Mielenkiinnolla ään odottamana innostuuko kukaan huutamaan vai joudutaanko me pakostakin pakkaamaan kamat ja lähtemään aurinkoon....Ellei
HeiMama Käynkuumana Mama- pelasta meidät ja lunasta korttia :D

tuuli
Tälläinen löytyi... http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70180350
on ne ihmiset näköään valmiit maksamaan...Mitä järkeä oikeasti maksaa lähelle ko. summaa?
No onhan se 100 euroakin rahaa, jos maksaa 1000 euron lahjakortista 900 euroa... ihan hullua myydä "polkuhintaan".

kysyy
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tälläinen löytyi... http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70180350
on ne ihmiset näköään valmiit maksamaan...Mitä järkeä oikeasti maksaa lähelle ko. summaa?
No onhan se 100 euroakin rahaa, jos maksaa 1000 euron lahjakortista 900 euroa... ihan hullua myydä "polkuhintaan".
Miksi ei jos on ilmaiseksi saanut?

Mä olen aina ihmetellyt noita lahjakorttien huutajia. Oikeesti jos saat sillä vaikka euron alennusta, niin onpa tosiaan kannattavaa (esim. 300e lahjakortti ja maksat siitä huutonetissä 299e, niin olipa hyvät kaupat :LOL: ) Kyllä ihmisten tyhmyys tiivistyy just tuossa.

ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Mä olen aina ihmetellyt noita lahjakorttien huutajia. Oikeesti jos saat sillä vaikka euron alennusta, niin onpa tosiaan kannattavaa (esim. 300e lahjakortti ja maksat siitä huutonetissä 299e, niin olipa hyvät kaupat :LOL: ) Kyllä ihmisten tyhmyys tiivistyy just tuossa.
Ihmeen paljon ihmiset ovat valmiita maksamaan noista lahjakorteista. Nytkin kun katsoo noita lahjakortteja mitä huutonetissä myynnissä, täytyy vain ihmetellä.

Nyt jännitän onko joku oikeasti valmis maksamaan 875? (tuon verran tarjottu, huuto päättyy, HV ei ylity koska se oli niin korkea kun halusin vain katsoa lähtisikö sitä kukaan huutamaan) Mutta nyt ainakin tiedän että ihmiset ovat valmiita maksamaan (ainakin huutamaan =) )enemmän kuin uskoinkaan...

Yhteistyössä