Minä eilen kävin tatuoitavana

mihkä sä laitoit noi??? todella ihanat. mä oon ajatellu laittaa niskaan likkojen nimet. en tosin silleen ,että kaikki lukee mun niskasta ne vaan just jotenkin piilotetusti... roomalaislla tai jotain... kaikki muut menee oikeastaan paitsi nuo kiinalaiset . :x ne ei ole mun juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako imettäessä ottaa tatuoinnin? Mä haluaisin kesäksi viim. ottaa. Vauva syntyy alkuvuodesta.
Ei saa.
kyllähän saa...
Eivätpä suostu tekemään, ne kenellä on järkeä. :whistle:
no miksihän ei imetyksen aikana saa ottaa tatuointia? raskaana ollessa ei tietenkään, mutta imetystähän tässä nyt kysyttiin?

Saako imettäessä ottaa tatuoinnin? Mä haluaisin kesäksi viim. ottaa. Vauva syntyy alkuvuodesta.
Ei saa.
kyllähän saa...
no miksihän ei imetyksen aikana saa ottaa tatuointia? raskaana ollessa ei tietenkään, mutta imetystähän tässä nyt kysyttiin?
Imettäessä esteenä mahdollinen tartunta neulasta, mitä ei suomen liikkeissä oikein tarvitse pelätä. Mitään syytä ei ole, miksei imettäessä saisi ottaa.
Tulehduksia ei saa kun kuvaansa hoitaa kuten kuuluukin. Kyllä tehdään liikkeissä kuvia imettävillekin.

Ei saa.
kyllähän saa...
Vaikka nykypäivänä värit ovat ns turvallisia, niin ne kun kuitenkin hakataan ihoon, sieltä hyppäävät verenkiertoon josta imeytyy myös maitoon jne. Hyvin todennäköistä, ettei vauvalle tulisikaan mitään, mutta niin moni muukin asia on kielletty/rajoitettu imetyksen aikana, että miksi tämä olisi yskänlääkettä turvallisempaa..? Minulle kuiteskin vauvan turvallisuus tärkeintä ja hyvä että myös ammattitatuoijallekin. :)

*muoks*
Mutta kaikki siis tekevät, niinkuin parhaaksi näkevät, enhän minä ketään kiellä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Imettäessä esteenä mahdollinen tartunta neulasta, mitä ei suomen liikkeissä oikein tarvitse pelätä. Mitään syytä ei ole, miksei imettäessä saisi ottaa.
Tulehduksia ei saa kun kuvaansa hoitaa kuten kuuluukin. Kyllä tehdään liikkeissä kuvia imettävillekin.
no sitähän minäkin... :D itsellänikin siis on kuvia ja en ole koskaan kuullu etteikö imetyksen aikana sais ottaa niin siksi ihmettelin... :whistle:

Yhteistyössä