Nämä on minun näköiset tatskat minun ihossa, niiden ei tarvitse miellyttää muiden silmää, vain minun.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aamu menettelee, mut toi onni on kyl huonosti tehty
Nämä on minun näköiset tatskat minun ihossa, niiden ei tarvitse miellyttää muiden silmää, vain minun.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aamu menettelee, mut toi onni on kyl huonosti tehty
no miksihän ei imetyksen aikana saa ottaa tatuointia? raskaana ollessa ei tietenkään, mutta imetystähän tässä nyt kysyttiin?Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eivätpä suostu tekemään, ne kenellä on järkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:kyllähän saa...Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako imettäessä ottaa tatuoinnin? Mä haluaisin kesäksi viim. ottaa. Vauva syntyy alkuvuodesta.
Imettäessä esteenä mahdollinen tartunta neulasta, mitä ei suomen liikkeissä oikein tarvitse pelätä. Mitään syytä ei ole, miksei imettäessä saisi ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:no miksihän ei imetyksen aikana saa ottaa tatuointia? raskaana ollessa ei tietenkään, mutta imetystähän tässä nyt kysyttiin?Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eivätpä suostu tekemään, ne kenellä on järkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:kyllähän saa...Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako imettäessä ottaa tatuoinnin? Mä haluaisin kesäksi viim. ottaa. Vauva syntyy alkuvuodesta.
Vaikka nykypäivänä värit ovat ns turvallisia, niin ne kun kuitenkin hakataan ihoon, sieltä hyppäävät verenkiertoon josta imeytyy myös maitoon jne. Hyvin todennäköistä, ettei vauvalle tulisikaan mitään, mutta niin moni muukin asia on kielletty/rajoitettu imetyksen aikana, että miksi tämä olisi yskänlääkettä turvallisempaa..? Minulle kuiteskin vauvan turvallisuus tärkeintä ja hyvä että myös ammattitatuoijallekin.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:no miksihän ei imetyksen aikana saa ottaa tatuointia? raskaana ollessa ei tietenkään, mutta imetystähän tässä nyt kysyttiin?Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eivätpä suostu tekemään, ne kenellä on järkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:kyllähän saa...Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako imettäessä ottaa tatuoinnin? Mä haluaisin kesäksi viim. ottaa. Vauva syntyy alkuvuodesta.
oliko jo kuva???Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eli kyynärtaipeiden "vieressä".. näkeepi kuvasta kun sen oikein oivaltaa.
kts sivu nro 1.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:oliko jo kuva???Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eli kyynärtaipeiden "vieressä".. näkeepi kuvasta kun sen oikein oivaltaa.
kiitos :ashamed: nätit on =)Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:kts sivu nro 1.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:oliko jo kuva???Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eli kyynärtaipeiden "vieressä".. näkeepi kuvasta kun sen oikein oivaltaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:kiitos :ashamed: nätit on =)Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:kts sivu nro 1.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:oliko jo kuva???Alkuperäinen kirjoittaja Naswin:Eli kyynärtaipeiden "vieressä".. näkeepi kuvasta kun sen oikein oivaltaa.
no sitähän minäkin... itsellänikin siis on kuvia ja en ole koskaan kuullu etteikö imetyksen aikana sais ottaa niin siksi ihmettelin...Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Imettäessä esteenä mahdollinen tartunta neulasta, mitä ei suomen liikkeissä oikein tarvitse pelätä. Mitään syytä ei ole, miksei imettäessä saisi ottaa.
Tulehduksia ei saa kun kuvaansa hoitaa kuten kuuluukin. Kyllä tehdään liikkeissä kuvia imettävillekin.
n. 40 minuuttia. Ei sattunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:miten kauan meni ku teki?
sattuko? :/
nätit on
Mun mielestä noi molemmat on ihan Ö-luokan työtä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aamu menettelee, mut toi onni on kyl huonosti tehty