Hakutulokset

1. L

PAS yksityisellä kesätauon aikana

Kiitos vastauksestasi Kris. Otin yhteyttä yksityiseen klinikkaan ja he ovat suljettuna Heinäkuun. Päädyimme mieheni kanssa ratkaisuun, että otamme lapsettomuusajatuksissamme kesälomaa ja jatkamme hoitoja syksyllä. Saa tosin nähdä kuinka lapsettomuusajatusten lomille laitto onnistuu...
  2. L

PAS yksityisellä kesätauon aikana

Hei! Ollaan julkisella puolella lapsettomuushoidossa. Pakkasessa on vielä jäljellä 2 alkiota, joista yritetään tehdä PAS. Onko kokemuksia, voiko julkiselta puolelta tehdä piipahduksen yksityiselle julkisen kesätauon aikana? Ajatuksissa on tehdä PAS yksityisellä ja palata sitten takaisin...
  3. L

Metformin ja luomuyritys (sallittua?)

Mä oon kans saanu vastaavanlaisen ohjeistukseni tämän lääkkeen kanssa. Eli jos plussaa joskus tulee, niin sitten päätetään jatkosta, mutta erittäin todennäköisesti lääkitystä jatketaan mahdollisen raskauden alussa hyvän aikaa.
  4. L

Metformin ja alkoholi

Kiitti vastauksistanne! Taidan siis minäkin uskaltautua ottamaan hoitotauolla muutaman punaviinilasillisen. Eipähän tarvitse selitellä nollalinjaa työreissuilla tai kavereille. :)
  5. L

Metformin ja alkoholi

Onko kellään kokemusta siitä, saako Metformin (Glocophlage) kanssa ottaa muutamaa lasillista viiniä? Lääkkeselosteessa on alkoholin otosta ukaaseja, mut onkohan se kielto enemmän tarkoitettu diabeetikoille? Mulla kun tuo on käytössä PCO:n hoidossa? Onko kukaan sattunut asiaa kysymään lääkäriltä?
  6. L

myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Finttu: Mun mahajomotus on myös ollu paikallistettavissa normaalia pienemmälle alueelle. Jollotus on ollu suunnilleen nyrkin kokoisella alueella, joka on vähän turvoksissakin. Alan kallistua semmoiseen oma diagnoosiin, että toinen munasarja on vielä hyperin jäljiltä turvoksissa ja painaa jotain...
  7. L

Onneliina ja PeePee: Taitaa olla, että näiden hormooni huurujen jälkeisissä menkoissa on eroja. Ehkä tää siis on olosuhteet huomioon ottaen normaalia.. Jotenkin tuntuu, et alan olla ihan väsyny tähän oman kropan tarkkailuun. Kaks kertaa hyperin kanssa painiskelleena alkaa arveluttaa, kuinka...
  8. L

Taivaansilpoja: Pahoittelut negasta. En voi kun sanoa, että tiedän fiiliksen:( Mulla näytti veritesti (viime viikon ke, pp 14) ja kotona tehty tikku (perjantaina, pp 16) negaa. Nyt siirrosta on menny 20 päivää. Normaalisti mulla alkaa vuoto päivän parin tuhruilulla ja sen jälkeen alkaa...
  9. L

Heippa. Mä olen pitänyt hiljaiseloa. Muutaman kerran kirjoittelin tuonne tammi-helmikuun ivf pinoon. Meillä siis ICSI:n tuoresiirto tuotti negan:( Pakkaseen meni viisi ei niin loistoyksilöä, joista koitetaan kahta PAS:ia. Toivottavasti tiellä PAS:it onnistuu, niin se loisi toivoa...
  10. L

IVF/ICSI tammi/helmikuussa

Olen ahkerasti käynyt sivusta lukemassa miten täällä hoidot on edenneet. Oma tilanteeni on seuraava: Toinen ICSI hoito menossa, tänään on Puregonien pistospäivä 11 (orgalutraneita 5pv takana) ja ensi viikon alussa pitäis olla punktio. Punktioon päästään jos tänään ultrassa rakkulat on...
  11. L

PCO + ICSI + hyperstimulaatio

Hei, Ensimmäisessä ICSI yrityksessä mun munarakkulat tuotti 40-50 munarakkulaa ja mulle kehittyi lievä hyperstimulaatio, joten hoito keskeytettiin ennen punktiota. Mulla todettiin tuolloin PCO tyyppiset munasarjat. Miten teidän hoitoja on jatkettu, jos hormoonistimulaatio on saanut...
  12. L

IVF/ICSI tammi/helmikuussa

Heippa! Meillä on toinen ICSI edessä tammi/helmikuun vaihteessa, eli ilmoittaudun joukon jatkoksi. Eka ICSI keskeytettiin ennen punktiota, eli tavallaan kai tämä on ensimmäinen hoito. Alun perin ollaan hoitoihin hakeuduttu miehen simppojen vuoksi ja bonuspalkintona löytyi myös minusta vikaa...
  13. L

Keskeytynyt IVF /ICSI

Kiitos Gemma viestistäsi! Pahasti näyttää siltä että olen tämän ongelman kanssa yksin:( Olen menossa joulukuussa uudelleen lääkäriin ja uskoisin samoin kuin arvelit, että saan Primolut kuurin (Terolutia ja Primolutia on molempia tullut napsittua kuuri molempia viimeisen kahden vuoden...
  14. L

Keskeytynyt IVF /ICSI

hoops - nostan tätä aihetta.. Olenko ainoa, jonka munasarjat toimivat yliaktiivisesti.. Muiden kokemukset olisivat kovin tervetulleita =)
  15. L

Keskeytynyt IVF /ICSI

Hei, Meillä keskeytyi ICSI hoito, koska mulla kasvoi 50 munarakkulaa pistoshoidon myötä (150 UI Puregon). Irroituspiikkiä ei siis annettu, koska mulla tuli hyperin oireita ja punktioonkaan ei näin päästy :( Onko kohtalotovereita, joille olisi käynyt samoin? Miten teidän IVF / ICSI hoidot...

Yhteistyössä