Täällä ollaan - tulipas hyvä mieli, kun täällä oli valtavasti luettavaa viikonlopun jäljiltä!
Kamilla: Kuten kaikki muutkin, olen hirveän surullinen puolestasi. Nyt vain kohti seuraavaa yritystä, sydän täynnä toivoa. Mitä tulee heti-perään-tehtävään PAS:iin, niin mä olen yksityisellä (Fertinovassa) eikä tarvinnut kauheasti suostutella, mutta selväksi toki tein, että teen mitä tahansa jos voidaan tehdä heti jotain. En sitten tiedä, vaikuttiko toi km jotenkin siten, että "terapeuttisista syistä" PAS voidaan tehdä heti. Muttamutta...Pakko sanoa, että kyllä se taukokk olisi ehkä ollut hyvä juttu kropan toipumisen kannalta. Arvaa vaan, mietinkö koko ajan, että onkohan mun kroppa valmis tähän heti perään. Olin jotenkin niin maanisissa tunnelmissa tossa pari viikkoa sitten, että olin ihan valmis vaikka uutteen ivf:ään heti perään....ehkä ei se paras ajatus kuitenkaan...Mutta ymmärrän täysin miltä susta tuntuu....Kunhan voi vaan tehdä jotakin, se auttaa selviämään tuskasta.
PeePee: Kivaa, että back in luge bisness -teksti ilahdutti
Joo...Vaikka muuten omat tunteet heittelee vuoristorataa, jopa kesken päivän ihan miten sattuu, niin yksi asia on varma: olen toistaiseksi ollut superhilpeällä mielellä joka kerta kun olen
saanut sujauttaa lugen sisuksiin!
Annuli ja Onneliina: mäkin olen joskus ajatellut, että voisin hyvin luovuttaa munasolun joskus...Mutta sitten kuulin/luin jostain, että jos on joutunut käymään hedelmöityshoidoissa, niin munasolut ei kelpaisi...Mikä nyt ei ole kyllä musta ihan aukoton teoria, koska voihan lapsettomuus johtua esim. vain miehestä...Joka tapauksessa, kun kuulin ton jutun, niin tuli vähän lyöty olo, myönnetään. Ihan kuin olisi jotenkin vammainen! Mutta jos jollain on tästä muuta/parempaa tietoa, kertokaa...Ihan nyt kyllä lähiaikoina ei ole kyllä suunnitelmissa alkaa luovuttelemaan muille mitään. Nimim. itsekäs äidiksi haluava.
(.) Ihan hyvää, viikonloppu meni yllättävän leppoisasti ja seksikin maistui tosi hyvältä. Harmi vaan, että oviksen olemassaolo jäi mulle täysin hämärän peittoon - siis että tapahtuiko sitä vai ei. Normaalisti saan testattua mutta nyt en. Pe ja la Clearbluen digi näytti kyllä testitikussa kahta melkein täysin tasavahvaa viivaa mutta plussaa ei pärähtänyt ruudulle silti. Sunnuntaina edelleen miinus-merkki ja testitikussa (aivan, siinä mitä ei saisi noissa digeissä tuijotella, mutta kun se on täysin looginen...) ei näkynyt kuin oikeastaan kontrolliviiva ja vain haamu lh-viivan kohdalla. Limoja oli myös lauantaina...? Mutta en nyt sitten tiedä, että estääkö noi Progynova -pillerit luomuoviksen..Mites te, jotka aloitatte zumenonilla jossain vaiheessa - tiedättekö tarkoittaa korvaushoito sitä, että oikeaa ovista ei tule vai liittyykö se vain kohdun limiksen kasvatteluun/ylläpitoon? Niin, mähän olen niistä oviskivuistakin puhunut täällä palstalla polleasti, että "tunnen aina selvästi" - jepjep. Noh, tässä kierrossa kivut olivat lievästi sanottuna harhaanjohtavat ja niitä oli monena päivänä. Eli enpä enää tuntenut selvästi. Luulen, että ivf-piikittely on kyllä ihan oikeesti jättänyt jälkensä tähän seuraavaan kiertoon... Nojoo. Turha pohtia enempää. Jos ovis oli, niin oli.
Niinjoo, tänään saan vielä olla rauhallisena ja luikautella lugeja - huomenna alkaa jännittämään, että soiko puhelin. Jos se soi, huurulaisten sulatuksesta ei taida olla hyviä uutisia. Keskiviikkona on siis alkion siirtoaika, jos luoja suo. Mies on kovin toiveikas. Itse myös toiveikas mutta silti välillä itkeä tihustan, että voi voi jos ne ei selviä..Ja heti perään tulee ajatus, että voi niitä pieniä, niillä on nyt tosi kylmä.
Nyt mun täytyy tehdä vähän töitä. Halaukset, palaan kyllä!
S