Hakutulokset

  1. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Aivan mahtavaa, onnea plussasta ❤️❤️
  2. A

    Lokakuiset 2021

    Pahoitteluni myös teidän kamalasta kokemuksesta :( Mutta onnea samalla uudesta plussasta ❤️ Aika uskomatonta, että teillä näin sama tilanne vielä enkelin syntymäpäivän /tulevan lasketunajan kanssa! Mulla on kyllä todella ristiriitainen fiilis tuon päivän kanssa. Toisaalta olisi ihana saada...
  3. A

    Lokakuiset 2021

    Laittelin minäkin yv:tä ryhmään liittymisestä, vaikka ajattelinkin aluksi, etten uskalla mihinkään liittyä kun tässä ollaan niin alkumetreillä. Mutta toisaalta, eihän tässä koskaan tiedä mitä tapahtuu, joten voihan ryhmässä poistua sitten jos taas huonosti kävisi.
  4. A

    Lokakuiset 2021

    Plussasin tasan viikko sitten (todella aikaisin, dpo8!), ja laskurien mukaan 1.10 la. Järkyttävä yhteensattuma, sillä jouduin synnyttämään geneettisellä keskeytyksellä 1.10.2020 rv22 rakennepoikkeaman vuoksi meidän iltatähden. Tasan vuoden päästä päivä saattaisi saada uuden merkityksen. Nyt on...
  5. A

    Toiveissa vauva 2021

    Älä huoli lyhyistä menkoista, mulla ne oli typistyneet kahteen vaivaiseen päivään ja yksi päivä oikeastaan vaan selkeää vuotoa. Toinen päivä enää niukkaa vuotoa. Ja ainakin näytti raskautuminen noilla spekseillä onnistuvan.
  6. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mä sorruin testaamiseen jo Dpo8, vaikka olin päättänyt vakaasti etten testaa ennen dpo12 :) Hullun hommaa! Mutta siis Early Preditor ja RFSU herkkä antoi vaaleanpunaiset haamut jo Dpo8 ja Dpo9 näytti selvän plussan myös ei herkkä rfsu, Early Clearblue ja PC. Vain Onestep liuska näytti negaa...
  7. A

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos ❤️ Kamala kokemus myös sinulla takana, ja vielä komplikaatioiden kera :( Voi itku, kenenkään ei pitäisi joutua kestämään tuollaista. Itse selvisin fyysisesti aikalailla ideaalisesti. Me ei saada kunnalliselta Niptiä kun ei ollut kromosomeista johtuvaa, vaan puhdasta sattumaa. Mutta otan...
  8. A

    Syyskuiset 2021

    Moi! Tulin vähän kurkkimaan tänne. Eilen Dpo8 haamut ja tänään 4(!!) eri testiä dpo9 näytti plussaa. Tämä on meidän iltatähti, löytyy kolme alakoululaista kotoa ja yksi enkelivauva, jonka synnytin 21+6 viime syksynä. Tämän järkyttävän kokemuksen vuoksi en osaa olla iloinen, olen suorastaan...
  9. A

    Toiveissa vauva 2021

    Yk4 myöhäisen keskenmenon jälkeen ja Dpo9 ja tänään aamulla tein neljän (hullu testaaja!!!) eri merkin testit, ja kaikki oli selvä positiivinen. Nyt ei ollut tulkinnanvaraa onko haamu, viivanpaikka vai plussa. ❤ Edelleen voi olla toki kemiallinen tai mennä kesken myohemmin. Itselläni se stressi...
  10. A

    Toiveissa vauva 2021

    Onpas paljon plussia vuoden alkuun. ❤ @petronella09 ,tuo on hirvittävä tuska kun kello tikittää. Oma takaraja oli 39v mennessä raskaana, ja se täyttyy kesällä. Ehdin olla sen 6kk jo raskaanakin,ja kun rakennepoikkeama sitten löytyi, alkoi se kaikki lokakuussa alusta. Sain eilen...
  11. A

    Toiveissa vauva 2021

    Samaa olen miettinyt tänään. Toissapäivänä ovisplussa digillä ja kaikki asiaan kuuluvat oireet on olleet. Eilen olisi oviksen pitänyt olla, mutta en ainakaan tuntenut sitä vaikka kahdessa edellisessä kierrossa ainakin selkeästi sen tunsin. Mietin et ovuloinko ollenkaan plussasta ja limoista jne...
  12. A

    Toiveissa vauva 2021

    Dpo9 on jo toivo jostain haamusta testatessa ja Dpo8 hulluuttani kokeilen jo kepillä jäätä :D
  13. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla antoi viime kierrossa aivan törkeät viivanpaikat tuo testi, tai sitten mulla oli kemiallinen. Sekin on mahdollista toki! (Muutama sivu taaksepäin selaamalla löytyy kuva.)
  14. A

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvä päätös! Kyllä turha toivo vetää niin pohjalle :( paljon mieluummin olisin ilman hetkellistä toivoa siirtynyt uuteen kiertoon! Toivottavasti sä kuitenkin saat ens viikolla plussan testiin ❤️
  15. A

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvää Joulua kaikille! Sain niin ei toivotun joululahjan, menkat alkoi :( . Eli en kyllä ikinä luota enää herkkien testien haamuihin, toivo heräsi ja sitten tultiinkin ryminällä alas, vieläpä jouluaattona.
  16. A

    Toiveissa vauva 2021

    Oi niinkö, antoi hitusen toivoa ❤ jotenkin itse ajattelen tämän viivanpaikaksi tms vääräksi viivaksi! Onnea sinulle odotukseen ja toivottavasti tämäkin viiva tästä plussaksi muuttuisi ❤
  17. A

    Toiveissa vauva 2021

    Pahoittelut omanapailu. Hermot tässä menee, ei olis pitänyt aloittaa jo dpo9 testaamista herkillä testeillä. Turhaan joutuu nyt miettimään näitä outoja viivoja. Arghh, nyt dpo11 ja edelleen jotain ihme viivoja antaa. Nyt testinä Early Predictor. Mikä lie viivayritys tuo nyt oikein on. En tajua...
  18. A

    Toiveissa vauva 2021

    Alan uskomaan, että tämä oli vain räikeä viivapaikka, sillä tänään dpo10 ihan todella hailean hailuraa haamua tai viivanpaikkaa muissa varhaisissa testeissä, jota olen tehnyt. (Early detection CB sekä Excacto Early.) Plussaan en siis usko valitettavasti.
  19. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään on dpo9 ja tein RFSUn herkän. Onko tämä nyt vain se perus vaivanpaikka vai onko tämä plussahaamu? Tuli testiajalla ja näkyy edelleen testissä, vaikka nyt jo mennyt pari tuntia testin ottamisesta. https://aijaa.com/TjZzAX https://aijaa.com/HyPT4p
  20. A

    Toiveissa vauva 2021

    Samoja fiiliksiä täällä. Uskon omalla kohdalla suurimman esteen olevan stressaaminen omasta iästä ja pelko siitä, jos ei enää onnistu. Tämän stressitilan vuoksi olen käynyt nyt neljä kertaa akupunktiossa ja olen saanut todella paljon apua nimenomaan stressiin ja rentoutumiseen.Nyt nähdään sitten...

Yhteistyössä