Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Tästä ei epäilystäkään, plussa se on ❤️ <3
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. ❤ Olen itse ollut vaan taustalla harvakseltaan, koska stressi nosti päätään ja kierto ollut aivan sekaisin keskenmenon jälkeen. Joten olen yrittänyt ottaa tämän nyt hieman rennommin, tosin en tiedä olenko onnistunut.. vaikeaa...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Samaa mäkin ihmettelin, todella niukat oli menkat, vaikka ne käynnistettiinkin mun tapauksessa sillä kertarauhashormonilla. Olin odottanut todella runsasta vuotoa, mut olikin niukkaa. Ehkä tyhjennysvuoto oli sitten niin totaalinen, että siinä tuli jo kaikki raskauteen liittyvä. Nyt kp9 täällä ja...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Macasta joku kyseli.. olen ottanut nyt kaikki vippaskonstit käyttöön, eli Maca, greippimehu ja Royal Gelee. En tiedä vielä toimiiko, tämä on nyt eka kierto km:n jälkeen ja heti nuo kaikki käytössä. Ovista odottelen ensi viikolle, saa nähdä vahvistaako tuntemuksia! Mutta, olen miettinyt miten...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Voi itku meitä menetyksen kokeneita onkin paljon :( osanotot ja suuret lohtuhalaukset myös sinne ja kaikille muillekin menetyksen kokeneille. ❤️ Nyt en edes muista nimimerkiltä kaikkia muita täällä menetyksen raskauden jossain vaiheessa kokeneita. Varmasti totta, että on hyvä kun edes yksi...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Siis aivan mielettömän suuret pahoittelut ja isot halaukset sinne! Kahdesti sama kohtalo on jotain niin kamalaa :( Toivotaan, että vastaavaa ette joudu enää koskaan kokemaan ❤
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Voih, esikoisen kohdalla tämä olisi ollut vieläkin raskaampi kokemus. Pahoitteluni myös sinulle kokemuksesta, jota ei toivoisi edes pahimmalle viholliselle kohtaloksi . Oma selvitytymiskeino oli / on, toive uudesta raskaudesta mahdollisimman pian. Tuo olisi kaikkein parasta lääkettä, että...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ❤ Tämä oli myös meidän pelko, ja olimmekin ottaneet yksityisellä NIPT-testin kromosomipoikkeavuuksien vuoksi kun ikää jo on. Testissä kaikki oli Ok, joten olin jo rennompi sen vuoksi. Tämä rakennepoikkeama olikin sitten aivan sattuman kauppaa. Sillä ei tekemistä iän tms kanssa, vaan...
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Yritin tägätä sinua tuohon hieman yläpuolella olevaan viestiini, mutten onnistunut :) Tilanne on siis se, että olen täällä taustalla seurannut sun tilannetta. Suurin piirtein samaan aikaan koin oman menetyksen, kun sullakin oli km. :( Ja halusin nyt tohon ovistestin sekoiluun kommentoida, että...
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Hei kaikille! Ja onnea kaikille plussanneille :) Haikein, mutta toiveikkain mielin tulen mukaan tähön ketjuun. Tilanne on se, että kuukausi sitten synnytin meidän iltatähden 22+ viikoilla rakenneultassa löydetyn rakennepoikkeaman vuoksi. Järkytys oli valtava, sillä mikään ei ennakoinut sitä...
  11. A

Helmikuiset 2021

Minä kävin äsken malttamattomana todella aikaisessa vaiheessa katsomassa ultrassa onko siellä ketään ja onko oikeassa paikassa jne. Vkot jotain 5+1 - 5+3 välillä ja vielä ei syke näkynyt, mutta muuten kaikki vastasi juuri noita viikkoja. Menen kahden vkon päästä uusiksi sitten.
  12. A

Helmikuiset 2021

Aivan samaa olen miettinyt minäkin Sitä samaa olen miettinyt (itkunauruhymiö oli tähän tarkoitus saada laitettua..)
  13. A

40 + so what, wol 14 (2019)

Täällä yksi juuri plussannut 37v. Tämä on 4. lapsi ja stressaan kyllä paljon tuota riskipuolta. Haluaisinkin ottaa NIPT testin, mutta hinta 1000e hieman mietityttää. Onko jollain suositusta missä se olisi edullisinta ottaa? Mehiläiseen soitin, niin ultran hinta sisältäen menee siihen tonniin...
  14. A

Helmikuiset 2021

Minä varasin just ajan ar-ultraan ennen juhannusta Pakko saada mielenrauha! Haluaisin ottaa myös NIPT-testin rv10, mutta hinta niin suolainen, 1000e Mehiläisessä!
  15. A

Helmikuiset 2021

Täällä olisi yksi! La 6.2 (ehkä). Tämä on meidän 4.lapsi, jota harkittiin todella pitkään. Ennestään 3 kpl 12-9v lasta, joten elämä oli jo niin helppoa, että mietittiin onko hullua ryhtyä tähän uudelleen. Ikääkin jo 37v, joten riskejäkin mietin. Ekasta kierrosta plussa pamahti, dpo10 suht...
  16. A

Muita +36 kuumeilevia

Täällä on! Ikää kohta 38, sekä mulla että miehellä. Meillä on jo kolme lasta, 9v, 10v ja 12v. En olisi ikinä uskonut, että vielä yksi halutaan. On ollut niin helppoa jo isojen kanssa! Mutta ei haluta vielä 10v päästä olla kaksinkaan. Saa siis nähdä tärppääkö vielä helposti, aikaisemmat saaneet...
  17. A

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Jos nyt olisi vain kyse muutoksista, yt-neuvotteluista tms, antaisin silti palaa baby-projektin kanssa. Eli ehdottomasti sanon sulle, että älä jarruta sen takia vauvahaavetta :) Omassa tilanteessa on kyseessä merkittävät asiat (kyseessä oma yritys), ja saattaisi tulla sopimusasioissa yms...
  18. A

Mulla on 3 lasta ja ura, ja ei ole ollut esteenä. Anna mennä vain siis! Koskaan mulla ei ole ollut haittaa tästä yhdistelmästä, ennemmin hyötyä vain :) Toki en ole mikään paras puhuja tällä erää. Joudutaan todennäköisesti laittamaan pariksi kuukaudeksi jäihin iltatähtiprojekti. Duunissa tulossa...
  19. A

Niin siistiä kun plussia näkyy täällä :love: Ite olen todella skeptinen, saa nähdä löydänkö ovista tässäkään kierrosta. (n) Tänään on kp8 (lasketteko kierron alkamaan ekasta tuhrusta vai kun hanat aukeaa kunnolla :ninja:? Mä hanan aukeamisesta, mut huvittais laskea malttamattomana et kp9...
  20. A

@HE82 Mahtavaa, onnea plussasta :love: @Tiinaliina1 Mahtavaa, et kuvittele, plussahan se on :love: onnea!

Yhteistyössä