Muita +36 kuumeilevia

En ois uskonut enää tänne palaavani. Mutta niin vaan taitaa olla toiveissa vielä yks. Jännittää miten vanhempana kaikki riskit on suurempia ja miten oma jaksaminen? Onko muita samassa veneessä olevia? Itellä vielä melko tuore suhde niin ei ihan heti olla yrittämässä, mutta asiasta on jo vakavasti puhuttu.
 
vierailija
Hep! Täytän kohta 37v. Kolme lasta ennestään ja nyt 10kk ollut uudessa parisuhteessa. Vauvakuume on aivan hirveän suuri ja ei taideta malttaa enää kauempaa odotella kun tätä ikää on. Ollaan tän miehen kanssa tunnettu ja oltu ystäviä jo 20 vuotta, et senkin puolesta turvallisin mielin vaikka itse parisuhde tuore onkin. Mulla on vaan valmiiksi jo vähän ongelmia kierron kanssa ja pelottaa saako sitä enää edes mitään vauvaa Kierto on ollut jo monta vuotta hurjan lyhyt, liian lyhyt. Pelottaa lähteä tosissaan yrittämään, koska se suru on kyllä murskaava sitten jos ei enää onnistukaan...
 
Täällä on! Ikää kohta 38, sekä mulla että miehellä. Meillä on jo kolme lasta, 9v, 10v ja 12v. En olisi ikinä uskonut, että vielä yksi halutaan. On ollut niin helppoa jo isojen kanssa! Mutta ei haluta vielä 10v päästä olla kaksinkaan. Saa siis nähdä tärppääkö vielä helposti, aikaisemmat saaneet alkunsa heti yk1. Mutta oltiin silloin nuorempiakin.., Eilen oli eka ovulaatio kierukan poiston jälkeen, joten nyt saa sitten jännätä sen pari viikkoa miten käy. Mietityttää kyllä mihin ollaan ryhtymässä kun riskit jne pelottaa, mutta minkäs kuumeelle voi!
 

Yhteistyössä