Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitti, helpottavaa jos tämä on normaalia :LOL: Ja mä veikkaan sulle kyllä plussaa :love:
  2. A

Löytyykö himotestailijoista myös himo ovistestailijoita? Viime kierrosta en bongannut ihan kunnon ovisplussaa, ja nyt on menossa kp5 ja huvikseni katsoin miltä testit tässä vaiheessa kiertoa näyttää. Nyt näyttää siltä ,että saan saman viivan ympäri kierron. Onko normaalia, että tulee aina...
  3. A

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Kyllä se kp1 tänään on. kai mun 36v kroppa meni niin sekaisin tästä babytoiveesta, että päätti jättää ovuloimatta kokonaan ja lyhensi kierron lähes 10 :llä päivällä :LOL:(n). Huhhhuh. No jotain positiivista ainakin, ei tarvinnut odotella menkkojen alkua turhan kauaa, ja pääsee uuteen kiertoon...
  4. A

@Sarianne81 ,no nyt oli plussa ainakin :love: Pahoittelut teille, joiden menkat alkoi. Taidan itse liittyä samaan porukkaan. Tänään vasta kp 24/ 32-36. Mutta vatsaa juilii menkkamaisesti ja äsken jäi paperiin vähän vaaleanpunaista :ninja: siis outoa, ensin en bongannut ovista ja nyt lyhin kierto...
  5. A

Uskon niin, mä en ite vahvempaa onnistunut saamaan, joten siinä uskossa pakko elää, että tuo vahvuus voi olla plussa :)
  6. A

No siis ei kyllä yhtään helpottanut eilisen iltapäivän testi. Taas vähän enemmän tummunut kun nyt kun aiemmat sen vahvan jälkeen, mutta ei niin tummaksi tosiaan kun viime la/sunnuntain testi. Tämä aamuna sitten jälleen vaaleampi, joten ei ole vahvistumaan päin. Menkkamainen jomotus ja...
  7. A

Siis ei noista ovistesteistä ota selvää! @Sarianne81 , oon jo 2 vkoa testannut, ja koko ajan antaa jotain, ihan selkeää toista viivaa. Tää päivä olis pitänyt olla ihan viimeinen takaraja saada ovisplussa, mutta ei. se on haalennut vain sitten sunnuntain vahvimmasta viivasta, joka mun mielestä...
  8. A

Oli niin hirveä vessahätä, että oli pakko tehdä 2,5h pidätyksellä se o-testi, ja ihan todella selkeästi haaleampi kun parina viime päivänä. :ninja: että mitähän hittoa on meneillään. Onko niin, että jos ovis on juuri nyt päällänsä, laskee jo myös hormoni niin reippaasti ettei se ei enää näy...
  9. A

Mahtavaa!! :love::love: On ollut hirvee kiirus, teen testin viiden maissa niin ilmoittelen sitten heti miltä näytttää :D
  10. A

Sama, mullakin muka alavatsaa nippailee nyt :LOL: en tiedä mitä uskoa..Tässä kuvassa alempi on äskeinen testi ja yllä eilinen kuivunut testi. Ota nyt sit selvää.. ehkä se ovis on vasta keskiviikkona sitte (n)

Yhteistyössä