Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi :poop::poop::poop::poop: Itse asiassa, mulla näyttää just nyt testi ihan samaa. Eli se eilinen, joka jo oli lähes plussa, on tänään just tommonen kun sulla nyt taas. Voisko siis olla, että ovis on vasta tulolla, ja nää aikaisemmat melkein plussat olikin vaan jotain hämäystä :ninja: Laskin...
  2. A

Edelleen nämä arpajaiset käynnissä täällä :D
  3. A

Olisko tämä nyt ovisplussaksi luokiteltava tulos? Kp:t täsmäisi täysin, samoin oireet.
  4. A

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Jos en olis sun ovistestailusta ja aikaisesta oletetetusta oviksesta lukenut niin olisin varmaan vasta aloittanut tänään testaamaan! Säikähdin sun kokemusta et mitä jos mullakin olis aikaisemmin ..kun näin 3 lapsen vanhempina ja työreissuineen kaikkineen joka toinen päivä ei peitot meillä...
  5. A

Voi vitsi ku olis vaan pitänyt olla testaamatta, nyt vaan vaivaa onko plussa ollut vai ei ..:ninja: Edit. Tein äsken taas uuden o-testin ja nyt tuli samanlainen viiva kun tuo eilen illan viiva. Ei yhtä vahva kun kontrolli, mutta aika vahva kuitenkin. Eli ehkä se ei sit vielä ole ollut plussa...
  6. A

Wau, tuohan on jo selvä viiva :love:
  7. A

Tässä lähempää kuvaa :) myös mulla pitäis olla oviksen vasta kp21 tienoilla (n)
  8. A

Myös mäkin näen ylemmässäkin jotain viivan tapaista. On kyllä julmaa, jos antaa tollaista viivaa turhaan :poop: En ole koskaan aiemmin testannut ovista. Nyt oon huvikseni testannut ja ei olis pitänyt. Hirveä stressi tästä tulee! Oikeesti ovis pitäis olla ma-ke välillä. Tossa kuvassa rivi...
  9. A

Onpas täällä outoja tilanteita useammalla (n) Kierrot sekaisin,, haamuja ja niiden katoamisia, vatsakipuja ja aikaisia oviksia o_O Puhelimella on vaikea täällä kommentoida jokaiselle erikseen, mutta lueskellut olen taustalla.. kierto on niin tylsässä vaiheessa ollut, ettei ole ollut...
  10. A

Voi vitsi kun piinaavaa! Onhan tuossa selvästi viivaa, mutta ymmärrän, että toivot vahvempaa jo. Tuleeko kaikkiin testeihin joku viiva? Eikai nyt kaikki viivanpaikkaa anna..
  11. A

Kyllähän siinä tosiaan joku viiva on nähtävillä :love: toivottavasti on aivan oikea viiva, joka jo huomenna vahvistunut :) En edellisistä raskauksista päässyt koskaan viivanpaikkoin tutustumaan, ja olisinkin ennen sanonut heti, että tottakai on raskaana, jos siihen yhtään mitään ilmestyy...
  12. A

Kuulostaan hyvin samalta meiningiltä täälläkin, kuten teillä @Sarianne81 ja @Tiialiina83 :D Sovittiin miehen kanssa, että annetaan tulla jos on tullakseen. Takaraja ensi kesä, jos ei ennen sitä tule, niin sitten ei tule. Mutta niin varmaan, aivan varmasti tässä jo kuun puolessa välissä...
  13. A

Niin vain löysin itseni täältä palstalta, vaikka en olisi koskaan uskonut enää tänne päätyväni :) Meillä on jo kolme 8-10v lasta, ja ikää meillä molemmilla on 36v. Lapsiluvun piti olla täynnä, ja olin keskittynyt uraani viimeiset vuodet. Elämäkin oli taas helppoa kolmen koululaisen kanssa, ja...
  14. A

Kivoja juttuja isyyspakkaukseen ja muutenkin!

Täällä http://www.babylux.fi/ pystyy tilaamaan ihan omalla tekstillä tutteja, tuttinauhoja ja vaikka mitä juttuja isyyspakkaukseen ja toki muutenkin omaan käyttöön! Tuttipullojakin on tulossa. Kaveri tilasi Isän kaveri-tutin ja isälle oman juomapullon tekstillä Isi-kulta" , ja kyllä tuleva isä...
  15. A

~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

Kiitos vastauksestasi mama-L =) Eilen oli ensimmäinen yö, kun aloitin tuo sinnikkään omaan-sänkyyn-nukahtamisprosessin..Noh, yöunille nukahti syliin, ja omaan sänkyyn siirto onnistui ihan ok. Mutta tyttö on nyt muutenkin pari yötä heräillyt about TUNNIN välein unestaan kitisemään ja...
  16. A

~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~Huhtikuussa -08* ~ ~ ~

mama-L, olen taustaillut tätä ketjua hetken, ja silmääni osui kirjoituksesi imetysohjelmasta. Olisin kiinnostunut kuulemaan siitä hiukan lisää. Kuinka orjallisesti noudatat päiväohjelmaa?Ite mietin, että miten ehdittäisiin menemään tuo 5krt päivässä läpi, kun tuo neiti (3vk4pv) nukkuu...
  17. A

***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

Olen taustalla lukenut tätä ketjua jo jonkin aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä aikaisemmin B) Nyt oli kuitenkin pakottava tarve tuon taimin viestin jälkeen saada vastattua tuohon viestiin. Ymmärrän taimi erittäin hyvin, että olo on huolestunut, vaikka sanoivatkin, että...

Yhteistyössä