Toiveissa vauva 2021

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.
Olen itse ollut vaan taustalla harvakseltaan, koska stressi nosti päätään ja kierto ollut aivan sekaisin keskenmenon jälkeen. Joten olen yrittänyt ottaa tämän nyt hieman rennommin, tosin en tiedä olenko onnistunut.. vaikeaa se on olla ajattelematta raskautuuko sitä vielä 38 vuotiaana. Aikaa ei kuitenkaan ole vuosien yritykselle.

Tänään on dpo9 ja tein RFSUn herkän. Ei olisi pitänyt sortua siihen kun huonoa
olen näistä testeistä vaan lukenut. Sainkohan nyt vain perus vaivanpaikan vai onko tämä plussahaamu?
Luonnossa aivan selvä, mieskin näki hämärässä huoneessa. Joten aivan törkeä viivanpaikka, jos se sellainen on. Antaako nämä RFSUt siis näin vahvoja viivanpaikkoja? PC liuska oli nega samasta pissasta testattuna.


Alan uskomaan, että tämä oli vain räikeä viivapaikka, sillä tänään dpo10 ihan todella hailean hailuraa haamua tai viivanpaikkaa muissa varhaisissa testeissä, jota olen tehnyt. (Early detection CB sekä Excacto Early.) Plussaan en siis usko valitettavasti.
 
Flon mukaan ovis ois ollu kp 30 kun aamulämmön mukaan (35.9) ja kp 31 (36.3)
Tänään olis siis dpo 4 mutta ei kyllä oo mitään tuntemuksia muutakuin että tästä kierrosta ei ainakaan mitään taphdu.
itsestä tosin tuntuu että dpo ois 1-2 kun nännit tuli araksi viimeksikin ku ovis oli. Saapa nähä :/
 
Onkos täällä joku seuraillut ovistesteillä oviksesta etenpäin, että miten viivat haalenee ja vahvistuu? Siis jos on ollut plussakierto :) Mulla nyt dpo5 ja lähtenyt viiva vahvistuun (siis eilisestä) mut niinhän se saattaa iha muuten vaankin tehdä :D Kiinnostaa, jos joku on testaillut! :)
 
@chili_ oon seuraillut edellisessä raskaudessa ja nyt kans seurailen :D mulla normaalisti kierron lopussa tulee haalea viiva ovistestiin, plussakierrossa viivat oli paljon vahvemmat. Tein huvikseni testejä pois, eli ovis- ja raskaustestit samaan aikaan. R-testin viivat oli paljonpaljon haaleammat kun ovis.

@wbä no niin olikin, anteeks, kirjotin ihan mitä sattuu. Oliskohan ovulaation aiheuttamasta turvotuksesta tms sit johtuvaa hyvä, jos nyt ei oo enää ihmeemmin vuodellut :)

@Amanda82 no mutta dpo10 ei välttämättä vielä näy mitään ja silti voi plussaksi muuttua, parin päivän päästä uutta testiä vaan ja jos jotain hailakoita haamuja näkyy niin toivotaan, että vahvistuvat.(y)

nää hymiöt on kyllä ärsyttäviä. Oon niin tottunu käyttään niitä et tuntuu ihan oudolta ku ei ees puhelimen hymiöt näy
Sydämestä en osaa sanoa, mäkin käytän vaan <3 eikä sillä näköjään tuu mitään.:rolleyes:

Vähän tiputteli tänään verta :(
 
Alan uskomaan, että tämä oli vain räikeä viivapaikka, sillä tänään dpo10 ihan todella hailean hailuraa haamua tai viivanpaikkaa muissa varhaisissa testeissä, jota olen tehnyt. (Early detection CB sekä Excacto Early.) Plussaan en siis usko valitettavasti.
Dpo10 on mun käsittääkseni monelle vielä melko aikainen hetki testata. Itse en saa mitään viivanpaikkaa tai haamulaisia jos ei ole tärpännyt, vaan täyttä tyhjää. Sinuna en siis vielä täysin luopuisi toivosta jos testeissä jotain näkyy :)
 
@chili_ oon seuraillut edellisessä raskaudessa ja nyt kans seurailen mulla normaalisti kierron lopussa tulee haalea viiva ovistestiin, plussakierrossa viivat oli paljon vahvemmat. Tein huvikseni testejä pois, eli ovis- ja raskaustestit samaan aikaan. R-testin viivat oli paljonpaljon haaleammat kun ovis.

@wbä no niin olikin, anteeks, kirjotin ihan mitä sattuu. Oliskohan ovulaation aiheuttamasta turvotuksesta tms sit johtuvaa hyvä, jos nyt ei oo enää ihmeemmin vuodellut

@Amanda82 no mutta dpo10 ei välttämättä vielä näy mitään ja silti voi plussaksi muuttua, parin päivän päästä uutta testiä vaan ja jos jotain hailakoita haamuja näkyy niin toivotaan, että vahvistuvat.

nää hymiöt on kyllä ärsyttäviä. Oon niin tottunu käyttään niitä et tuntuu ihan oudolta ku ei ees puhelimen hymiöt näy
Sydämestä en osaa sanoa, mäkin käytän vaan <3 eikä sillä näköjään tuu mitään.

Vähän tiputteli tänään verta
Heh mahtavaa :D Ootko huomannut et miten sulla ovistestit käyttäytyy oviksen jlk, haaleneeko ihan pois ja jos niin millon about alkanut vahvistumaan plussakierrossa? Siis täähän on tosi yleistettävää tietoa eikös :ROFLMAO:
 
@chili_ nyt hävisi viivat melkeen kokonaan (jäi ihan superhaaleat) hmm oliskohan ollut viikko sitten su tai ma. Loppuviikosta oli vahvistunut vähän, tän päivänen testi meni pieleen, kun en innostukseltani ymmärtänyt pidättää 30min pidempään ja alla noin litra kahvia :LOL: tää taitaa harmi vaan olla kans sellanen aika yksilöllinen asia :/

Kuukautisten pitäisi alkaa ke-su välillä. En oikein tarkkaan tiedä, edellinen kierto venyi, muuten ollut aika tasan 28vrk. Mutta imetän edelleen meidän 1-vuotiasta, niin se saattaa vaikuttaa kiertoon edelleen.

@minttuni kiitos hymiöistä! Mun puhelin ei tarjoa sydäntä, joten jatkan teiniversiolla :LOL:
 
Lavender_ kiitos tsempistä ja sinne myös samaa ja onnea yk2 kanssa! <3

Mä vältteli alkoholia koko yk1 kierron ajan, vai joinkohan yhden saunajuoman menkkojen aikana. Nyt jos/kun siirrytään yk2 niin ajattelin jouluna ottaa pari lasillista. Uudesta vuodesta en vielä ole varma - meen varmaan fiiliksen mukaan ja enemmän stressiä tulee jos porukassa kieltäydyn kuohuvasta - joten mahdollisesti silloinkin juon lasillisen. Jos ollaan kahdestaan niin meen varmaan holittomalla. Vähän ristiriitaista tietoa tästä liikkeellä - osa kai jopa juo punkkua oviksen jälkeen avittamaan kiinnittymistä (?).

Meillä on puhuttu avoimesti oviksesta ja seurattu yhdessä eikä mies vielä ainakaan ottanut siitä paineita. Sovittiin siis että oviksesta huolimatta heilutellaan peittoa joka toinen päivä kierron läpi ja näin tehtiin. Mä innokkaampana oviksen tienoilla ehdottelin tiukempaa tahtia mutta kyllä useampi päivä putkeen oli miehelle selkeästi liikaa, joten luulen et mennään tolla kahden päivän välein taktiikalla ens kierto myös Tilastojen valossa sen pitäis kyllä riittää. Epäonnistuneesta yhdynnästä kun jää herkästi molemmille paha mieli.

Ootteko muuten toimineet miten seksin jälkeen - jotenkin pitäneet tavarat sisässä pidempään vai valutelleet ne pönttöön? Jossain luin kuukupin käytöstä mutta onko oikeasti merkitystä, eikö ne vahvimmat jo siemensyöksyssä ampaise pidemmälle?

Nobelius selkeä plussa - ihanaa! Onnea!
Daisy01 - Kiitos viestistä ja jakamistasi ajatuksista:) Juu, itsekin aion nyt nauttia hieman viiniä joululomalla ja ehkä otan yhden lasin kuohuvaa uutena vuotena, kaikkea kohtuudella. Kaverini, joka on lääkäri sanoi, että (runsaampi) alkoholin juominen ja tietyt särkylääkkeet voivat joillain (ei siis tosiaan tutkimuksien mukaan kaikilla) häiritä ovulaatiota, mutta muistutti myös, että monet lapset maailmassa on saatu alulle juhlien jälkeen, joten ei kannata liikaa rajoittaa elämää. Tietysti sitten on eri, jos/kun huomaa olevansa raskaana.

Joka toinen päivä kierron aikana on kyllä hyvä tahti;) Meidänkin pitää ehkä tsempata tässä, ilman paineita tosin! Ostin ovistikkuja, mutta varmaan vasta tammikuussa tsekkaan niiden kanssa.

Ymmärtääkseni siittiöiden valumista ei tarvitse varoa...Kyllä sinne yhdynnässä menee niitä paljon sisään. Itse olen maannut jonkun aikaa sängyssä, yrittänyt rentoutua. Pakko kyllä hieman pyyhkiä paperilla, mutten on kauhea sotku... En ole suihkuun heti mennyt, mutta ymmärtääkseni siitä ei ole haittaa.

Rentouttavaa joulua ja tsemppiä!
 
Ni mutta vau, @nobelius onnea!

@daisy01 Mä kyllä aika nopeasti siistiydyn kun ällöttää toi siemenlima mutta yritän hetken olla paikoillani ennen ja en ihan niin neuroottisesti peseydy oviksen aikoihin. Luotan kyllä et siittiöt ampasee syvälle siinä samantien kyllä ja ne poisvaluvat tuskin ois perille enää päässeet.

@Lavender_ tervetuloa mä en välttele alkoholia. Korona nyt on muutenkin vienyt kyllä kaikki isommat juomatapahtumat.. mutta ihan normaalit muutamat jos ja kun siltä tuntuu. Meillä mies toivoi etten kertoisi tarkkaa ovisajankohtaa. Tietää n.viikkotasolla että "nyt on runsaamman seksin viikko".

Kiitos:) Totta, ei ole niin paljoa menoja nyt korona-aikaan, tulee lähinnä oltua kotona;) Hyvää joulua ja tsemppiä!
 
Kiitos!
Mekin varaillaan varhaisultra varmaan tammikuulle. Saan yksityiseltä ilmaiseksi ultran vähän niin kuin lahjana, kun olen munasoluja luovuttanu monet kerrat. Toivottivat tervetulleeksi ultrattavaksi, kun kerroin meidän yrityksestä edellisellä kerralla
Onnea nobelius!! Mikä ihana joululahja tuo plussa, nauti odotuksesta
 
  • Rakkaus
Reactions: nobelius
Ja nyt alkoi menkat. Eli me ollaan Lavender ihan synkassa! :D Tsemppiä meille molemmille yk2!
Toi tykkäys ei siis ollut sille, että sun menkat alko:rolleyes: vaan tsempit meille molemmille ja samanaikaisille yk2:lle! Mulla on suhteellisen lyhyt kierto (25 pv), joten kattelin just, että ovulaatio olisi suunnilleen uuden vuoden maissa, just hyvä ajoitus, kun silloin on lomaa ja aikaa petipuuhille...
Onko teillä kanssa ekan lapsen yritys menossa?:)
 
Heips! Mulla kp 28/27-28 eli pitäis olla kp 1 aina dpo 14 on alkanu menkat, tänään ei oo tietookaan. Monta kertaa oon menny vessaab ”no nyt valuu niin että on pakko alkaa” ja tuotos kuitenkin valkovuotoo ! Aivan keltasta sellasta!

Nyt tarvisinkin Lugesteronin käyttäjilta tietoo et kuinka nopeesti lääkityksen lopetettua on menkat alkanu ???

lopetin siis käytön siihen sunnuntain negaan huomenna aamusta uustesti ja jos + niin äkkiä lugesteroni takasin! Jännittää !!
 
Olettekos muuten huomanneet, että tälle palstalle on ihan "käyttöohjeet"? :D Valikon alla kohdasta ohjeet löytyy lista hymiöistä, jotka voi tekstinä näkytellä mukaan. Itse lunttaan sieltä kun aina unohtuu esim. : unsure : :unsure:. Sydän sieltä kyllä puuttuu, eikä minunkaan puhelin tarjoa, niin tyydyn näppiksen symboliversioon. ♡

On: Sain muuten lääkärin kiinni ja hain terolutit apteekista. Ei hänkään uskaltanut varmasti sanoa, miksi 8 vuoden tauon jälkeen lakkasin tässä kierrossa yhtäkkiä ovuloimasta ja ryhdyinkin sen sijaan tiputtelemaan. Mysteerinen on naisen keho. Huomenna aloittelen sitten kuurin, joten eiköhän rytmi sillä taas jysähdä raiteilleen. Tammikuussa pääsee taas virittelemään uusia tulia. Helei! :) (y)
 
Daisy01 - Kiitos viestistä ja jakamistasi ajatuksista Juu, itsekin aion nyt nauttia hieman viiniä joululomalla ja ehkä otan yhden lasin kuohuvaa uutena vuotena, kaikkea kohtuudella. Kaverini, joka on lääkäri sanoi, että (runsaampi) alkoholin juominen ja tietyt särkylääkkeet voivat joillain (ei siis tosiaan tutkimuksien mukaan kaikilla) häiritä ovulaatiota, mutta muistutti myös, että monet lapset maailmassa on saatu alulle juhlien jälkeen, joten ei kannata liikaa rajoittaa elämää. Tietysti sitten on eri, jos/kun huomaa olevansa raskaana.

Joka toinen päivä kierron aikana on kyllä hyvä tahti Meidänkin pitää ehkä tsempata tässä, ilman paineita tosin! Ostin ovistikkuja, mutta varmaan vasta tammikuussa tsekkaan niiden kanssa.

Ymmärtääkseni siittiöiden valumista ei tarvitse varoa...Kyllä sinne yhdynnässä menee niitä paljon sisään. Itse olen maannut jonkun aikaa sängyssä, yrittänyt rentoutua. Pakko kyllä hieman pyyhkiä paperilla, mutten on kauhea sotku... En ole suihkuun heti mennyt, mutta ymmärtääkseni siitä ei ole haittaa.

Rentouttavaa joulua ja tsemppiä!
Meillä mentiin joka toinen päivä taktiikalla ja nyt tärppäs niin, että seksiä oli ke, to ja ovis oli uskoakseni pe tai la ja seksiä vielä su. :D Makoilin pikkusen aikaa sängyssä, ehkä 5min ja sitten suihkuun.

Ja viiniä itsenäisyyspäivänä, saunasiideriä ja pari, lasillista muutenkin tuli otettua. Punaviiniglögiin asti en vielä ehtiny :LOL:

Sit tässä kävi vielä niin, että oon kaasona elokuun lopun häissä ja nyt on La siitä kolmen päivän päästä :oops::unsure::LOL:
 
Heips! Mulla kp 28/27-28 eli pitäis olla kp 1 aina dpo 14 on alkanu menkat, tänään ei oo tietookaan. Monta kertaa oon menny vessaab ”no nyt valuu niin että on pakko alkaa” ja tuotos kuitenkin valkovuotoo ! Aivan keltasta sellasta!

Nyt tarvisinkin Lugesteronin käyttäjilta tietoo et kuinka nopeesti lääkityksen lopetettua on menkat alkanu ???

lopetin siis käytön siihen sunnuntain negaan huomenna aamusta uustesti ja jos + niin äkkiä lugesteroni takasin! Jännittää !!
Mulle tulee aina 3 vrk lugejen lopetuksen jälkeen menkat!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Onnea kaikille jotka ovat saaneet plussia ja muille kovasti tsemppiä yritykseen :) itse sain eilen vahvistuneen viivan ovistestin ja koska tikut loppuivat siihen, nyt vaan uskon että se olisi illan aikana muuttunut kunnon positiiviseksi viivaksi. Eilen aamulla lämpö 35,5 ja tänään 36. Onko muilla ollut oviksen aikaan mitään poikkeavia tuntemuksia seksin aikana?
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.12.2020 - tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Nuorena Äidiksi...............kp 46/36
Deneb............................kp 36/28-32
Mysteerio.........................kp 36/30
Rimaleli............................kp 35/34
Suhveli..............................kp 35/27
Mamtobe.......................kp 29/28
Nobelius.........................kp 27/28
Persikka123........................kp 27/33
Nipsuneiti83.................kp 26/25-33
Petronella09...............kp 25/26-28
Sinisilmät........................kp 20/29
Chili_.................................kp 20/28-29
KirJoh89..........................kp 19/28
Iinesankka82.................kp 19/31
5xäiti............................ Kp 16/31-35
Wbä.............................kp 15/26-28
Liljannuppu........................kp 13/29
Meemuli.........................kp 8/30-34
Toive23............................... Kp 6/27
Satsuma_.........................kp 1/28-32





★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Diipadapa........................dpo 25
Deneb...................................dpo 22
Rimaleli..............................dpo 21
Mamtobe..........................dpo 16
Petronella09...................dpo 14
Rosmarin...........................dpo 10
Kirjoh89..............................dpo 5
Sinisilmät...........................dpo 4
Iinesankka.........................dpo 3
Wbä.......................................dpo 2
Kaneli123............................dpo 0




★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Heips! Mulla kp 28/27-28 eli pitäis olla kp 1 aina dpo 14 on alkanu menkat, tänään ei oo tietookaan. Monta kertaa oon menny vessaab ”no nyt valuu niin että on pakko alkaa” ja tuotos kuitenkin valkovuotoo ! Aivan keltasta sellasta!

Nyt tarvisinkin Lugesteronin käyttäjilta tietoo et kuinka nopeesti lääkityksen lopetettua on menkat alkanu ???

lopetin siis käytön siihen sunnuntain negaan huomenna aamusta uustesti ja jos + niin äkkiä lugesteroni takasin! Jännittää !!
Minulla joskus alkaa vuoto lugejen läpikin, esim dpo 13. Mutta joskus mennyt pari vuorokautta lopettamisesta ennen vuodon alkua. Yksi kapseli kerran päivässä oli annostus.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe

Yhteistyössä