Hakutulokset

1. Lucia

Uskon, että suurinpiirtein jokainen nainen voi imettää lastansa, jos vain halua ja tietotaitoa on riittävästi.

Minulla oli heti synnytyksen jälkeen vaikea munuaisaltaan tulehdus johon söin pitkään antibiootteja ja TODELLAKIN voin sanoa ettei maito riittänyt. Neuvollassakin minulle sanottiin että antibiootit voivat tyrehdyttää maidontulon. Minullekkin monet sanoivat että se on vain itsestä kiinni...
  2. Lucia

Mä oon rakastunu, mutta onko tämä mahdotonta?

En millään pahalla kysy, mutta olen aina halunnut tietää mitä nuoret naiset näkevät nuin paljon vanhemmassa miehessä?
  3. Lucia

Miltä sinusta tuntuisi, jos miehenne (puoliksi leikillään) sanoisi sinua tyhjäntoimittajaksi?

Eipä olisi meillä paljon vara tuommoista sanoa. Olen yksin lasten kanssa kotona kaiket päivät ja osan viikonlopuistaki ku mies tosi paljon töissä. Hoidan käytännössä kaiken yksin. Mies tuo vaan rahaa taloon muttei juuri muuta ehdi.... eli kaikki muut asiat ja työt on minun harteilla. Jos...
  4. Lucia

Miehet (kö) !?

Sielläkö se majaileekin kun ei täällä kotona ehdi olemaan ollenkaan :)
  5. Lucia

Miehet (kö) !?

Jos lähden käymään vaikka kaupassa niin uskon kyllä että ja luotan mieheeni että sa lapset hoidetuksi sen aikana. Luulen että tuo aiempi kuvaukseni johtuu paljolti myös siitä että mieheni luottaa siihen että kyllä vaimo se pärjää tuolla vaikka nyt istunkin netissä tms. Pärjäänhän minä kyllä...
  6. Lucia

Kauheaa mitä tänään tapahtui

Olen miettinyt usein että miksi miehen tupakanpolttoa puolustellaan aina sillä ettei mies ole raskaana tai imetä!!! Monessa paikassa sanotaan aina että jo raskautta suunniteltaessa tulisin sekä äidin että ISÄN harkita vakavasti tupakoinnin lopettamista. Isällä ei ole yhtää suurempaa oikeuttaa...
  7. Lucia

Miehet (kö) !?

Miksei miehillä ole "omaanokkaa" ollenkaan ja tuntuu että korvatkin vain koristeena??? Toisaalta ymmärrän sen kun itse olen kotiäiti. Ja olen tottunut siihen että kaikki aistit pitää olla herkistyneenä koko ajan lasten takia. Kun olen yksin kotona ja menen esimerkiksi vessaa niin koko ajan...
  8. Lucia

Alennusmyynneissä ostoksilla käymisestä

Minäkin voisin huomauttaa tuosta yleissiisteydestä sovituskopeissa. Ei ole mukava riisua esim. housuja pois kun niitä joutuu käyttämään osittain lattialla riisuessaan (ellei sitten nouse jakkaralle riisumaan) ja sen vuoksi niihin tarttuu sitten kaikki villakoirat ym. Tiedän että päivän jo aikana...
  9. Lucia

eikö muksuilla oo tosiaankaa mitää nukkumaanmenoaikoja???

Itse olen kotiäiti ja meillä on lapsella nukkumaanmenoaika 22-23. Sisään tulemme usein 20-21 aikaan tekemään iltahommia, mutta näin kesäaikaan voisimme olla pitempääkin mutta hyttyset ajaa meidät sisään. Aamulla kun ei tarvi nousta aikasten ylös niin ei pidetä illallakaan kiirettä nukkumaan...
  10. Lucia

V**** mä teen tän lapsen vaikka yksin sitten!

Tuli mieleen että tietääkö miehesi "toinen" raskaudestasi? Olisi varmaan ihan hyvää saattaa hänenkin tietoon jos ei vielä tiedä. Näkeepähän millainen petturi mies on. :hug:
  11. Lucia

rekkamiehen vaimoja paikalla?

:wave:
  12. Lucia

Ehdotuksia toiseksi nimeksi!

Juu kommentoin nyt kun taas tulin tänne :) Valtteri hyvä! Sopii hyvin sekä Miskan että Niilan perään. Osa ehdotetuista jo käytössä :) Sebastian ja Valentin myös hyviä muttei ehkä kelpaa miehelle. Marius myös hyvä!
  13. Lucia

Lisää...
  14. Lucia

Empä tiedä tuommosta ohjelmaa...
  15. Lucia

Petteri liian tavallinen. Mitä vikaa Niilossa?
  16. Lucia

Benjamin on ollut mietinnässä ja on hyvä vaihtoehto =) Suvun nimiä ei olla kauheesti mietitty.
  17. Lucia

Etunimi vaihtoehdot olis Niila ja Miska. Toiseksi nimeksi ollaan ajateltu jotai erikoisempaa. Ehdotuksia otetaan vastaan =)
  18. Lucia

Kaipaisin jälleen viestejä, joilla vois ilmottaa vauva syntyneen

Kiitos kovasti =) Tuolta löytyykin ihania viestejä.

Yhteistyössä