V**** mä teen tän lapsen vaikka yksin sitten!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itkeny silmät päästäni jo pari viikkoa. Mies halus tän lapsen, niin minäkin. Nyt selvis että sillä on suhde toiseen naiseen, ollut jo kohta vuoden! En tarvi sitä kusipäätä tähän! Tätä lasta on odotettu ja kauan! Itken edelleen hysteerisenä, ei voi olla totta tämä asia!!!

vieras
Itkeköön mitä itkee, en tarvi tollasta miestä meidän elämään! Vittu ja kaikki mitä käytiin läpi, että raskautuisin, niin sillä on sillonki ollu toinen nainen! Menköön vittuun mun elämästä!

vieras
Mutta opikeasti, oon niin hajalla kuin ihminen vain olla voi. Väliin tekis mieli ajaa rekan alle ja väliin taas voimaannun. Ei ole mikään helppo raskaus tulossa vaikka olikin niin työn takana, että tulin raskaaksi. Lapsi rakas, mutta jos miehen nyt käsiini saisin niin varmasti kuristaisin!

yks
Kyllä sie saat hyvän elämän vielä vauvan kanssa. Onneksi pääset eroon tuommoisesta petturista. Vauvan on tarkoitus tulla tähän maailmaan. Kuinka pitkällä odotat vauvaa?

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta opikeasti, oon niin hajalla kuin ihminen vain olla voi. Väliin tekis mieli ajaa rekan alle ja väliin taas voimaannun. Ei ole mikään helppo raskaus tulossa vaikka olikin niin työn takana, että tulin raskaaksi. Lapsi rakas, mutta jos miehen nyt käsiini saisin niin varmasti kuristaisin!
Hei, keskity aatteleen sitä lasta ja koita unohtaa se mies. Vauvan takia pidät pääs kuosissa. Kyllä sä pystyt siihen. Näytät sille paskiaiselle mitä se menetti teissä.

oo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kosto ei auta eikä katkeruus. Vain aika parantaa haavat. Sä et mitään järkevää syytä siltä saa miksi se sua petti eikä sitoutunut suhun ja tukenut raskautta. Tyydy vain siihen, että se mies on todella TYHMÄ. Yritä jaksaa lapsesi takia. Ole iloinen, että saat lapsen, joka tuo iloa elämääsi. Ehkä löydät jonkun uuden miehen, joka osaa olla sinulle parempi mies. :) Sano sille miehelle hyvästi ja äläkä anna sen enää satuttaa sua.

:hug:
Älä ikinä anna sille miehelle sitä tyydytystä että näyttäisit kaipaavasi tai tarvitsevasi häntä. Tuollaisesta sonnasta ei ole puolisoksi, toivottavasti edes jossain määrin isäksi. Osanottoni myös sille joka hänet riesoikseen saa, ehkä ansaitsevat toisensa..

Tukeudu kaikkiin läheisiin joita sulta vain löytyy ja pidä mielessä että sä olet lapsellesi paras äiti, sä olet todella lapsesi halunnut ja sä pystyt pitämään huolta teistä. Pyydä apua heti kun siltä tuntuu ja uskalla ottaa sitä vastaan. Sä pystyt siihen, aivan varmasti, pienen ihmisenpoikasesi tähden ?

Yhteistyössä