Hakutulokset

1. E

lukion käyneet olis asiaa!!

Joo, tämän olen myös huomannut joskus sijaisena ollessani... Neljä päivää olen koskaan äidinkieltä opettanut ja siihen ehti mahtua vaikka mitä... Käsityön opettaminen on sillä tavoin helpompaa, että ryhmissä yleensä on vain tyttöjä, ja tunnelma aika eri kuin mitä murrosikäisten "sekaryhmissä"...
  2. E

Kiva kuulla!! Ehkä minä haluaisinkin opettamaan amikseen tai aikuispuolelle jonnekin. Murrosikäisiä en koe ehkä ihan "omimmaksi" ikäryhmäksi, vaikka käsityön opettamisesta ja opetamisesta yleensäkin tosi paljon tykkään. Kuitenkin hyvät kokemukset luo uskoa, että siellä yläluokillakin opettajana...
  3. E

No tää menee ohi ap:n aiheen, mutta mitä olet tykännyt olla äidinkielenopettajana? Oletko yläluokilla? Kun itse valmistun (toivottavasti) tänä keväänä aika monen opiskeluvuoden jälkeen käsityön ja äidinkileen opettajaksi. Pääaineena on käsityötiede, mutta sivuaineina olen tehnyt suomen kielen ja...
  4. E

Lapsen saaneet tai ne jotka ovat viimesillään?

Esikoisen aikaan ei yhtään ärsyttänyt kyselyt ja kun se vielä tuli viikon ennen laskettua aikaa, niin kukaan ei ehtinyt pahasti kysellä. Nyt olin kaks viikkoa sitten sairaalassa, kun alkoi jo supistella, silloin oli rv 36+4. Vauvapa ei sitten kuitenkaan syntynytkään ja nyt vielä vajaa kaks...
  5. E

Sori nyt, mut Mä en kestä!!!!!

Juuh... on käynyt mielessä täälläkin toi lahjominen... :laugh: Mut toisaalta on kai vähän kyseenalaista kiristää seksillä, joten se on jäänyt. Kai se on vaan hyväksyttävä, että tavaroiden noukkiminen ja korjailu on meidän perheessä se Mun Homma. :/
  6. E

Kuis monelta YHÄ puuttuu se lahjalehti?

Eipä ole tännekään tullut Kaksplussaa!Taidan kyllä laittaa palautetta saman tien. Ei lehdellä niin väliä, mutta periaatteessa ärsyttää, että lupaavat ja sitten ei kuitenkaan lähetetä... :/
  7. E

Kenet tunnistat kuvasta?

No mä sanoisin, että numero 18 on Mette-Maarit.
  8. E

oisko tää hyvä?lastenhuoneen sisustus

Minä tykkäsin myös! Kivat, iloiset värit! Me ostettiin pojan huoneeseen Ikeasta pöytä ja tuolit, mutta ei valittu noita jakkaroita just kiikkeryyden takia, tosin halusin muutenkin mielummin puiset. Mutta kokonaisuus on varmasti kiva!! :)
  9. E

hei sanokaas hyvä omenapiirakan ohje..

Musta tää on huippuhyvä, muruseosta kannattaa tehdä vaikka vähän reilumminkin. Ja hyvää on tuon vanilijakastikkeen kanssa tai jätskin! Nam! =) http://www.yhteishyva.fi/ruokamaailma/reseptit/leivonnaiset_l_p/fi_FI/meheva_omenapiirakka/
  10. E

Tyttö tuli!

Niin ihana ja suloinen!!! Onnea teille ja kaikkea hyvää!!! :flower:
  11. E

Terkka ei suositellut influenssarokotetta

Jep, meillä jätettiin kanssa ottamatta 1 v 5 kk pojalle, joka on perusterve ja kotihoidossa. Varmaan jos olis päivähoidossa, niin olis otettu, mutta nyt ei nähty tarpeelliseksi. Ehkä sitten harmittlen, jos poika tuon influenssan kuitekin saa, mutta kasvattaapahan sitten omaa vatustuskykyä...
  12. E

ostatteko muoviroskaa lapsille lahjaksi?

Mä jotenkin kauhulla katson tätä ihmisten kulutushysteriaa ja ostovimmaa!! Vaikka kuinka puhutaan ilmastonmuutoksesta ja lapsityövoimasta tai Kiinan tehtaiden työntekijöiden ala-arvoisista oloista, niin ne ei hetkauta sitten suurinta osaa kuluttajista näin jouluna tippaakkaan. Kunhan vaan meidän...
  13. E

minkä on mielestäsi ehdoton yläikäraja? (uimahalli)

Kävin kummityttöni ja hänen siskonsa kanssa uimassa, ovat kahdeksanvuotiaita. Naisten puolelle tuli suihkuun ja saunaan ehkä samanikäinen poika, jota ujostutti selvästi, kun näki tytöt. Piteli kättään pippelin edessä ja punasteli. Tytöt eivät kyllä niinkään nolostelleet nähdessään pojan. Minusta...
  14. E

Miten tämä voi olla edes mahdollista?

Ihan kauhistuneena luin kanssa tuota uutista!!! Siis kyllä usko horjuu mihinkään oikeudenmukaisuuteen tässä maassa, tuollaiset pedofiilit päästetään ehdollisilla ja lyhyillä tuomioilla, eikä nuo korvaussummatkaan mitään huimia ole (tosin eihän se raha mitään korvaa), ja vain siksi ettei ole...
  15. E

Miksi ette "uskalla" tilata lehdestä joulupukkia?

No mun ystävällä oli ollut sellainen pukki, että kun ystäväni odotti kolmatta lastaan ja oli ihan selvästi jo maha näkyvissä ja tietysti mieskin siinä, niin pukki oli flirttaillut koko ajan ja puhunut törkeyksiä ystävälleni. He olivat vaan miehensä kanssa katselleet toisiaan ja toivoneet...
  16. E

LIDL boikottiin!!

Aika lailla on tainnut mies käyttää aikaa ja energiaa tuohon Lidlin vastustamiseen. Toisaalta ymmärrän, että alkaa ärsyttää tuollaiset "virheet" jonkun kaupan puolelta, kun kunnollisia vastauksia ei saa ja muuta, mutta silti naurattaa, kun ajattelee, miten ne on Lidlin puolella asiakaspalvelussa...
  17. E

Kenens kullannuppu se siinä...

No mulle tuli ainakin ihan kamalan paha olo tuosta!! Lapsella selvästi tosi paha olla ja äiti vaan kuvaa ja nauraa. Ihan hirveä! Toki kamalaa tuon lapsen kielenkäyttö, mutta kyllä tuo lapsi kaipaisi jotain mutakin kun suun täyteen saippuaa - vastuulliset vanhemmat!! :(
  18. E

tallinnassa käyneet??!!

Joo, ja ehkä kannattaa ottaa laivan infosta Tallinnan kartta, niin löydätte varmasti, tosin hyviä ohjeitahan tuossa annettiin, eikä kävelymatka todella ole pitkä. Mukavaa matkaa! :)
  19. E

Vanhemmuus hukassa?

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että jos lapsi menee hoitoon jo kymmenkuisena ja vanhemmilla vuorotyö, niin silloinkinhan lapsi (tai vauva vielä) joutuu olemaan öitä hoidossa, useitakin kuukaudessa. Tähän ap:n juttuun en ota kantaa, mutta en usko, että ainakaan suurimmalle osalle vanhemmista...
  20. E

Jäikö jollekkin tulematta se lahjalehti siitä gallupista

Ei ole Kaksplussaa tullut!!! :/

Yhteistyössä