Eijjoo. Ootko käyttäny rillejä anusporan asemesta, ja menneet rikki?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eiks toi kakkonen ookki Paavo Lipponen nuorempana? :attn:
No sähän sen sanoit.Ilmankos mulla onkin niin epämukava tässä istua kun on rillit perseessä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo. Ootko käyttäny rillejä anusporan asemesta, ja menneet rikki?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eiks toi kakkonen ookki Paavo Lipponen nuorempana? :attn:
|O Hyi sua!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
:x Koitas nyt kakata, tulee sirut ja sangat ulos.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No sähän sen sanoit.Ilmankos mulla onkin niin epämukava tässä istua kun on rillit perseessä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo. Ootko käyttäny rillejä anusporan asemesta, ja menneet rikki?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eiks toi kakkonen ookki Paavo Lipponen nuorempana? :attn:
Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
varmaan sama ku sillon ku lunatic laitto tänne ison kynttilän kuvan ja kysy että "mitä näet kuvassa?" ja porukka ihmetteli täällä että vaikka kuin kääntää päätä tai siristelee silmiä niin kynttilä vaan näkyyAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eli kuvan laittamisen motiivi oli?
Eijjoo, pintelin on mun alias.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
Ps. Onko tuo pi55is sun alias, vai miksi se vastaa kuin omassaan, tässä ketjussa?
siis daa, mun nimi siis name ei niinku tod oo mikää fckn alias, daaaaaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo, pintelin on mun alias.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
Ps. Onko tuo pi55is sun alias, vai miksi se vastaa kuin omassaan, tässä ketjussa?
Tiäks mitä just tunnustit? Että sä oot pintelin tai pintelin on sä...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo, pintelin on mun alias.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
eivät voi olla sama persoona. ihan erilaisia. lunatic on kateellinen perusmamma, katkera yksinhuoltajuudesta, katkera ja röyhkeä kaikille. haluaisi porvarillisen elämän. perusmamma, oma lapsi kultaa, muiden kakarat kakkaa. ei voi sietää kuin itseään ja omaa lastaan, jota paapoo ja vaatii erityiskohtelua. tyypillinen suomalainen perusmamma, joka vaan on katkera kun ei ole saanut okt ja mies ja farmari.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiäks mitä just tunnustit? Että sä oot pintelin tai pintelin on sä...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo, pintelin on mun alias.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
Alias tarkoittaa ns. sivupersoonaa...
Tulipa asia selväksi. Tattis tiedosta.
Aika hauskaa, että sä niin monesti juttelet itsesi kanssa ja sulla näyttää vielä olevan hauskaakin.
No ihan virallisesti ehkä, mutta täällä on aina puhuttu aliaksista, kun on puhuttu mikä on kenenkäki sivupersoona nikki. Sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alias tarkottaa agenttia, sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tiäks mitä just tunnustit? Että sä oot pintelin tai pintelin on sä...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo, pintelin on mun alias.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi sitten laitoit ton kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No minä itse en tunnista kuvasta ketään. :|
Alias tarkoittaa ns. sivupersoonaa...
Tulipa asia selväksi. Tattis tiedosta.
Aika hauskaa, että sä niin monesti juttelet itsesi kanssa ja sulla näyttää vielä olevan hauskaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:[
Alias tarkottaa agenttia, sori vaan.
Olisitpa ollu näkemässä kun synnytin pienen neeripojan silmälasit nenällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::x Koitas nyt kakata, tulee sirut ja sangat ulos.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No sähän sen sanoit.Ilmankos mulla onkin niin epämukava tässä istua kun on rillit perseessä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eijjoo. Ootko käyttäny rillejä anusporan asemesta, ja menneet rikki?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eiks toi kakkonen ookki Paavo Lipponen nuorempana? :attn: