LIDL boikottiin!!

hih
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mä en juurikaan tajunnut ton linkin tekstistä mitään, mutta tulipahan vaan mieleen että kuka erkki ostaa jatkojohtonsa lidlistä eikä rautakaupasta?
No hah. Ei ne rautakaupassakaan kaikki mitään laatupalikoita ole. :D

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nyt tiedän että jollakin ihmisellä on vielä enemmän turhaa aikaa käytettäväksi kuin minulla :whistle:
:LOL: sama kävi mielessä. Meillä on naapurissa sellainen mies, joka olisi voinut tehdä samaisen jutun vaikka siitä, että on joutunut maksamaan 20 senttiä liikaa jostain tavarasta :whistle:

Aika lailla on tainnut mies käyttää aikaa ja energiaa tuohon Lidlin vastustamiseen. Toisaalta ymmärrän, että alkaa ärsyttää tuollaiset "virheet" jonkun kaupan puolelta, kun kunnollisia vastauksia ei saa ja muuta, mutta silti naurattaa, kun ajattelee, miten ne on Lidlin puolella asiakaspalvelussa ja johdossa kiristelleet hampaitaan aina kun tältä Matti Käeltä on tullut soitto tai postia...

Niin, ei se ketään enää ainakaa siinä vaiheessa naurata kun henki lähtee huonon laadun takia. Mutta mutta...satoja, ellei jopa tuhansia sähkölaitteita avanneena/huoltaneena tiedän, ettei se laatu välttämättä ole kovinkaan hyvä edes noissa ns. merkkilaitteissa. Niitö huonoja juotoksia ym. juttuja on hyvä mm. kätkeä kuumaliiman ym, tököttien alle.
Omassa työssäni jos olisin tuollaista juotosjälkeä tuottanut, kengänkuva olisi ollut persuuksissa aika pian.

A shadieeyah
ei mutta sinällään aika mielenkiintoinen.
ajatelkaapas esim tuoten henkilötieto juttua kun palauttaa tuotteen. Eihän sillä väliä sinällään, mutta kuitenkin ajatuksia herättävää.

brioton
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä???? :LOL: :LOL: :LOL:
just näin. ja ihmettelen ku siel on jotain taule telkkoja myynnis et kuka uskaltaa ostaa?

mut lauantaina meen ostaa sen puujunaradan.. ukkelit heitän menenään ne rimpsat mut muut siinä on jees!

olipa juttu
sen jakorasiajutun vielä tajuaa, koska tosissaan voi olla vaarallinen. mutta joku raja tuolla pilkun nu.....llakin pitää olla. miten jollakin voi olla aikaa ja energiaa jauhaa tuollasia asioita?

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä???? :LOL: :LOL: :LOL:
Joo tai "saksalaista makkaraa" :x
saa sieltä ihan suomalaista makkaraa ja valion maitoakin.. ;)

(tosin sitä jenkki sandwitch leipää en osta= keskellä pakettia ruskea elossa oleva ötökkä+teki oksennustaudin 3:lle...lidlin vastaus 2kk jälkeen plaa plaa lässytystä )

Yhteistyössä