No hah. Ei ne rautakaupassakaan kaikki mitään laatupalikoita ole.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:mä en juurikaan tajunnut ton linkin tekstistä mitään, mutta tulipahan vaan mieleen että kuka erkki ostaa jatkojohtonsa lidlistä eikä rautakaupasta?
sama kävi mielessä. Meillä on naapurissa sellainen mies, joka olisi voinut tehdä samaisen jutun vaikka siitä, että on joutunut maksamaan 20 senttiä liikaa jostain tavarastaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyt tiedän että jollakin ihmisellä on vielä enemmän turhaa aikaa käytettäväksi kuin minulla
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Kyllä on Masalla mennyt nyt kuppi nurin Liidelin kanssa.... Toivottavasti meidän kauppaan ei koskaan tule noin ihanaa asiakasta.
Joo tai "saksalaista makkaraa" :xAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????
just näin. ja ihmettelen ku siel on jotain taule telkkoja myynnis et kuka uskaltaa ostaa?Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????
saa sieltä ihan suomalaista makkaraa ja valion maitoakin..Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Joo tai "saksalaista makkaraa" :xAlkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:Pitääkö mennä ostamaan lidl:stä jatkojohtoja???? Mä en tajuu muutenkaan ihmisiä, jotka ostaa jotain elektroniikkaa Lidl:stä????