Sori nyt, mut Mä en kestä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Miksei saisi joskus pienetekin asiat ottaa päähän.. veikkanpa että aika monenkin täälläkin palstailevan ärtymyskynnys voi olla välillä aika matala.
Mulla on ainakin sellaisia ärtymyksenaiheita, tai siis asioita jotka välillä ärsyttävät, välillä ei.
Eli toisina päivinä mua voi ärsyttää sukat, jotka eivät ole löytäneet tietään pyykkikoriin (miehen sukat)
ja toisinaan taas voin ihan hyvällä mielellä poimia ne jonkun toisen henkilön sunnistuskyvyttömien sukkien rinnalta
:whistle: :ashamed: .
Juuri näin :).
Niin just.

Mitäppä jos vähän relaisit, ehkäpä se mieskin ajatteli että korjaa astiat myöhemmin.

No, jos toi on jatkuvaa että mies jättää kaiken niin ehkäpä sitä oppii äijänsä tuntemaan ja siten myös tosta tavasta tulee todella ärsyttävä, kun aina kaikki jää ja tuntuu että talossa on yksi ylikokonen lapsi lisää |O

Niin siis mun miehellä on todellakin sama vika.Se jättää kaiken ja sitten kun huomautan asiasta niin se sanoo että kun ei kaikkea voi muistaa...ja sen jälkeen mies jää edelleen niille sijoilleen eikä mene siivoamaan jälkiänsä :kieh:

Ap mä ymmärrän sua niin täysin ja tiedän että tekis mieli jättää se maito siihen pöydälle...mä jättäsin jos se tölkki ei olisi täysinäinen, eli ei menisi koko litraa hukkaan ;)

Miina
Uskon että ärsyttää. Mutta mä en pysty jättämään niitä siihen pöydälle. Mä haluan tulla siistiin keittiöön aamulla joten mä kerään ne astiat pöydästä pois. Miekkosta ku se asia ei niin vaivaa, hän kerää ne sitte siitä aamulla pois jos ne siinä lojuu. Sun miehes kuitenki nukuttaa sen esikoisen joten sulla on hyvin asiat :)

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
Uskon että ärsyttää. Mutta mä en pysty jättämään niitä siihen pöydälle. Mä haluan tulla siistiin keittiöön aamulla joten mä kerään ne astiat pöydästä pois. Miekkosta ku se asia ei niin vaivaa, hän kerää ne sitte siitä aamulla pois jos ne siinä lojuu. Sun miehes kuitenki nukuttaa sen esikoisen joten sulla on hyvin asiat :)
Mäkään en tykkää tulla aamulla sotkuiseen keittiöön, mutta mä en huomenna herääkään ensimmäisenä, vaan mies. Eli jos se nyt jää nukkumaan sinne ylös, niin jätän sille aamuksi lapun, jossa lukee laita astiat koneeseen.

Epunkeppu
Mua yllätti, että niinkin monet täällä vaan käski relata... Ehkä sen tarvetta olis täälläkin, mutta mulle heti tuli niin myötätuntoinen olo. Kun sama tilanne on täälläkin, ja tuntuu, ettei aina haluais valittaa miehelle samoista asioista, ja kun ei mikään sit muutu kuitenkaan, ne astiat jää siihen pöytään (ja kun on käsin tiskattava, niin niitäpä saakin sitten liotella niitä kuivuneita puuroja...). Ja muutenkin kaikki tavarat jää siihen, mihin sattuu kädestä tippumaan...

Juu, hyvä mies se on muuten, eikä avioero ole tuon takia käynyt mielessä, mutta niin hyvin vaan ymmärrän ap:n "murheita". :)

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Epunkeppu:
Mua yllätti, että niinkin monet täällä vaan käski relata... Ehkä sen tarvetta olis täälläkin, mutta mulle heti tuli niin myötätuntoinen olo. Kun sama tilanne on täälläkin, ja tuntuu, ettei aina haluais valittaa miehelle samoista asioista, ja kun ei mikään sit muutu kuitenkaan, ne astiat jää siihen pöytään (ja kun on käsin tiskattava, niin niitäpä saakin sitten liotella niitä kuivuneita puuroja...). Ja muutenkin kaikki tavarat jää siihen, mihin sattuu kädestä tippumaan...

Juu, hyvä mies se on muuten, eikä avioero ole tuon takia käynyt mielessä, mutta niin hyvin vaan ymmärrän ap:n "murheita". :)
No en mäkään ole niin ärsyyntynyt, et eroaisin miehestäni, on se kuitenkin muuten kunnollinen ja hyvä mies. Mut toi jälkien korjaaminen... :/ Taitaa olla kysessä ikuisuusprojekti. :whistle: Tai sit pitäis varmaan lahjoa sitä ja sanoo, et aina kun siivoat jälkes, mä annan sulle... :whistle:

No voi kauheeta.. on toisilla pienet murheet...

No juu näinhän se on eli miehellä ihan pikkunen murhe aamulla liotella puurolautasta ;)

Ap:lle jätä ne sinne vaan niin eestään mies ne sitten löytää :D

Eli ap ei ole miehen äiti joten miksi tarvis miehen sotkuja siivota ja oletan että mies on ihan täysi-ikäinen ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa joten korjatkoon sotkunsa aamulla jos ei illalla jaksa B)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Epunkeppu:

No en mäkään ole niin ärsyyntynyt, et eroaisin miehestäni, on se kuitenkin muuten kunnollinen ja hyvä mies. Mut toi jälkien korjaaminen... :/ Taitaa olla kysessä ikuisuusprojekti. :whistle: Tai sit pitäis varmaan lahjoa sitä ja sanoo, et aina kun siivoat jälkes, mä annan sulle... :whistle:
Juuh... on käynyt mielessä täälläkin toi lahjominen...
:LOL: Mut toisaalta on kai vähän kyseenalaista kiristää seksillä, joten se on jäänyt. Kai se on vaan hyväksyttävä, että tavaroiden noukkiminen ja korjailu on meidän perheessä se Mun Homma. :/

Kyllä ne jämähtäneet puurot lähtee astianpesukoneessa pois..mie en ainakaan ikinä huuhtele lautasia, ja saattaa vasta seuraavana päivänä kone pyöriä ja puhdasta tulee.Näin vähän asian vierestä, mut anna vaan olla...

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Kyllä ne jämähtäneet puurot lähtee astianpesukoneessa pois..mie en ainakaan ikinä huuhtele lautasia, ja saattaa vasta seuraavana päivänä kone pyöriä ja puhdasta tulee.Näin vähän asian vierestä, mut anna vaan olla...
meillä ei lähde, vaikka pitäisi olla hyvä kone. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
meillä ei lähde, vaikka pitäisi olla hyvä kone. :snotty:
Höh..meillä lähtee vaik on joku halppiskone :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie-:
Tuo on kuitenkin noin niinkuin globaalisti aika pieni murhe. Itteäkin sieppaa välillä pikkuasiat, mutta parempi muistaa asioiden oikea perspektiivi :)
Niinpä, mut toisaalta, pikkuasioista niiden useasti toistuessa tulee monasti isoja ja vielä isompia asioita.
Nimim. Fiduttaa tuo tiskiharja lavuaarissa

ei meillä kyllä lähde. Tosin astianpesukone on sanomassa yhteistyösopimustaan irti.

Mutta ainakin maitopohjaisesta kaurapuurosta jää sellainen klähmä, joka ei lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
ei meillä kyllä lähde. Tosin astianpesukone on sanomassa yhteistyösopimustaan irti.

Mutta ainakin maitopohjaisesta kaurapuurosta jää sellainen klähmä, joka ei lähde.
Meillä jää todella harvoin astioita likaiseksi konepesun jälkeen,ja vielä pirkka konetiskiainetta käytetään :D Ja minkäännäköisiä liotuksia ja huuhteluita en jaksa harrastella, eikä oo tarvekaan :)

Yhteistyössä