Hakutulokset

  1. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

    Moi pitkästä aikaa! Tulin vain ilmoittelemaan, että sain positiivisen tuloksen viikko sitten, ja jouluvauva olisi tilauksessa. Onnittelut muillekin plussanneille ( erityisesti Nti Kesäheinä :heart: ) Minut voinee siis poistaa pinosta, koska tällä hetkellä ei ole nettiä käytössä, ja nyt...
  2. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Heips! Tulin vielä hyvästelemään, ennen kuin muuttokuorma huomenna lähtee, ja nettipimento alkaa. Epsu, pidäthän kuitenkin minut listalla, yritän käydä joskus vaikka kirjastossa kurkkaamassa kuulumisia. Ovis on parhaillaan hyödynnettävänä täällä, pitää siis sänkypuuhiinkiin ehtiä muuton...
  3. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Daizz: koiraihminen täälläkin :D Meillä on collieita, ja näyttelyissä käydään ja paljon. Suomen lisäksi on käyty Venäjä, Ruotsi, Norja, Viro ja Latvia. Ilman koiraa en osaisi ollakaan. Kasvatamme myös rotua. Ja luonnollisesti pojan ensimmäinen sana oli hauva, ei suinkaan äiti. Ja joku kyseli...
  4. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Epsu-dear: laittaisitko mulle listaan kp 5/28? Kiitos =) Palstailen vielä tämän ja osan ensi viikosta, sen jälkeen poistun ainakin hetkeksi. Muutamme nimittäin maalle, ja sinne ei saa ainakaan nykyiseltä internet-toimittajalta laajakaistaa. Kattellaan sitten myöhemmin :)
  5. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Heips kaikille, pojan kontrollissa käytiin, ja kaikki oli kunnossa. Nyt siis vuosittain sama homma. Täti sitten löysi minut sieltä Hesasta, nyt siis kp 3/28-?. Viimeksikin etsi minut sieltä, pojan leikkausaamuna, joten jos samalla tavalla jatkuu, tulee siis seuraavan kerran vuoden päästä...
  6. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Huomenta! En pystynytkään tekemään testiä aamulla, ei eilen ehtinyt ostamaan. Yritän huomenna testailla. Meillä on tosin taas aikainen lähtö Hesaan, pojalla on leikanneen kirurgin kontrolli. Palailemme kotiin vasta sunnuntaina. Mutta yritän huomenna ehtiä ilmoitella, jos sen testin teen.
  7. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Kutmula: onnittelut :flower: Antaa toivoa tännekin :heart: Ajattelin testata huomenna.
  8. Ansku07

    Kallon luiden ennenaikainen luutuminen?

    Hei, suosittelen lämpimästi sivua www.oikarinen.net/venekallo. Sieltä löytyy keskustelupalsta venekalloleikattujen lasten vanhemmille. Meillä poika leikattiin helmikuun alussa Töölössä, erittäin hyvin olemme toipuneet. Tällä viikolla on kontrolli. Tuolta mun profiilista löytyy kuva pojasta...
  9. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Julietta ja Erzi: :hug: tosin eri syistä kumpaisellekin :( Epsu: tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu, oma äitini kuoli jo vuonna -99, vain 43-vuotiaana. Silti aina tulee mieleen, miten ihanaa olisi, jos äiti olisi elossa. Kyllä sitä vain aikuisenakin kaipaa omaa äitiään, ja voi miten ihanaa...
  10. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

    Nti Kesäheinä ja kaikki muutkin :wave: Olen täällä käynyt välillä lukemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt. Poika meni nyt mummolaan yöksi, niin on hetki omaa aikaa =) Ja kiitos kysymästä, poika voi oikein hyvin. Ensi viikolla on kirurgin kontrolli. Vauhtia riittää kyllä kovastikin, ja...
  11. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Pikaisesti taasen käväisen... Ei mitään uutta tänne, katselin tuolta listalta, että näkyy olevan meikäläisellä jo kp 20. Päivät menee niin nopsaan, ettei nyt oikeasti ehdi ajatella koko asiaa. Tosin oikeasti toivoisin, että minun sijastani plussan saisi Epskeps, joka niin ahkerasti listaa...
  12. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    HEP huudan minäkin, vaikken tiedä pitikö :p En nyt todellakaan ehdi lukea puoliakaan näistä viesteistä, ehkä tämä tästä vielä helpottaa :ashamed: Onnittelut plussanneille :heart: Ja tervetuloa uusille, harmi, että tänne jouduitte :hug: Minä tikuttelen täällä ovista. Viiva on...
  13. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Lisäsin profiiliin kuvan pojan päästä ennen kuin niitit poistettiin viikko leikkauksen jälkeen. Sieltä voipi käydä vilkaisemassa. Ansku
  14. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Moi, en taida nyt oikein ehtiä kirjoittelemaan tänne, menee kaikki aika vahtiessa ettei poika satuta vasta leikattua päätään. Täti tuli kylään leikkauspäivänä, ja nyt siis kp 12. Ovistestit käytössä nyt tässä kierrossa. Tädin tulo ei kyllä ehtinyt harmittamaan yhtään, oli niin paljon muuta...
  15. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

    Hei kaikki, ja hyvää ystävänpäivää :flower: Pikaisesti käyn ilmoittautumassa, pääsimme kotiin eilen, ja kaikki on hyvin. Tosin pojalla vielä toinen silmä mustana, ja päässä tietty hurja arpi korvasta korvaan. Mutta käyn kirjoittelemassa paremmalla ajalla, ja tutkimassa kuka on plussannut ja...
  16. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Tulin vielä kurkkaamaan tänne, ja jättämään jäähyväiset kunnes palaamme leikkausmatkalta. Menee ainakin puolitoista viikkoa ennen kuin tänne pääsen kirjoittelemaan. Toivottavasti sillä välin on tullut paljon uusia plussia :heart: Omaa napaa: raskausoireita on, mutta en ole nyt ehtinyt...
  17. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Epskeps:: milloin ajattelit testata uudestaan? Minä en ole vielä testannut, ajattelin josko viikonloppuna. Kovasti kyllä syyhyttää sormia koko ajan tuo testi tuolla :kieh: Toivottavasti molemmat vielä lopulta se plussa saadaan :p MyAngels: Hurjan hurjan suuret onnittelut sinulle :heart...
  18. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    No just joo, ei oo mun päivä. Nyt tuli sitten tuplana |O
  19. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Epskeps ja Berry76: Mulla on nyt kp 29, normikierto on ollut synnytyksen jälkeen 28. Vaan onhan keskenmeno voinut pistää kaiken päälaelleen :ashamed: My angels: Minäkin yritin roskisplussaa etsiä, mutta piru vie kun en enää löytänyt testiä sieltä roskien seasta. Ja tein testin lisäksi yöllä...
  20. Ansku07

    Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

    Epskeps ja Berry76: Mulla on nyt kp 29, normikierto on ollut synnytyksen jälkeen 28. Vaan onhan keskenmeno voinut pistää kaiken päälaelleen :ashamed: My angels: Minäkin yritin roskisplussaa etsiä, mutta piru vie kun en enää löytänyt testiä sieltä roskien seasta. Ja tein testin lisäksi yöllä...

Yhteistyössä