Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Juuliai
Jospa pienellä kuitenkin olisi siellä kaikki hyvin, toivotaan niin :heart: Onhan sellaisiakin ihmeitä tapahtunut, kuten esim. sille Piritta H:lle, jolle meinattiin tyhjennyskin tehdä, mutta ei sinne kerennyt(?) häiden tms. takia ja sitten viikon parin päästä näkyikin pienen syke ja pienokainen syntyi sitten ajallaan. Eletään toivossa :saint:

Erzi mitä lääkäri sanoi tuosta mahdollisesta raskaudesta ja lääkekuurista..? Yritä siirtää vaan sitä lääkekuuria jos mahdollista. Ei se raskaus välttämättä vielä testissä näy.


JJ-t ++++++++++++++++ :whistle: :heart: Toivottavasti ois tärpännyt!


MyAngels oon niin onnellinen puolestasi
Nyt pienelle ihan hirmu läjä tarriksii ja vauvaliimaa ja vaikka mitä

Juu ja voi ne
tosiaan elää muutaman päivänkin jos sitkeitä ja hyviä uimareita ovat :D

Haleja kaikille jotka siellä epätoivon suossa rämpivät. Kyllä sieltä taas ylös pääsee, jaksakaa siihen uskoa.

O.N ei mitään uutta kerrottavaa
Kattelin tässä perjantai-iltani ratoksi taas sitä monikkoraskaus-dokumenttia..
Se tuli joulukuun alussa, muistatteko? Ihmeiden aika se oli nimeltään.. Mielenkiintoinen.. Niitä alkoita ja niiden kehitystä katellessani, tulin siihen tulokseen, että se mun lokakuinen km. Niin se mitä minusta pois tuli, oli todennäköisesti 6 viikkoinen alkio
Siis ihan saman näköinen.. Olen aika ihmeissäni, oikeasti. Olinko sittenkin raskautunut edellisessä kierrossa ja sain sitten km:n rv 6-7..? Jää ikuiseksi arvoitukseksi.. Eikä sitä oikeasti kannata enää pohtia, joten se siitä. :|
Jatkan piinailua...
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 6/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 9/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 15/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 16/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 17/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 18/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 19/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 22/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 24/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 39/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 13/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 24/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 24/29
Mariq......................KU 07/07.............................KP 30/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 30/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 31/26-28

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 3/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 6/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 8/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 30/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 8/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 11/-

Haamuilijat

 
Ai niin Juliettalla on nyt lupaus annettu ja siitähän sitten pidät kiinni, vaikka kynsin ja hampain :kieh: :D Niinhän siinä paperilappusessa jonka gynepolilta sain luki "ei estettä raskaudelle", joten... :saint:
 
juuliai :hug: sä olet aikas samassa tilanteessa kun minä, ennen keskenmenoa. mulla ei mitään kipuja ollut, mutta jokin sanoi ettei kaikki ole hyvin niin meninin gynelle oletettu rv 8+3. sillon näkyi 6mm sikiöpussi, ei kaikuja. tämä oli 10 päivää plussatestistä. lääkäri rauhoitteli ja sanoi että se on vaan niin alussa, kun kierto oli niin epäsäännöllinen (plussa kp 52).

kaksi viikkoa tästä menin uudelleen sikiöpussi 11mm eli oli kasvanut, mutta edelleen ei kaikuja. tällöin sanottiin että tuulimuna on kyseessä. kaksi päivää tästä alkoi vuoto ja kovat krampit--->keskenmeno. päivystyksessä taas huomattiin kaiku, vastasi 6+3, mutta keskenmeno oli jo alkanut.

joillakin näkyy myöhemmin ja olen myös lukenut että henkilöillä, jolla on taaksepäin kallistunut kohtu voi olla vaikea nähdä sikiötä/sydänääniä aikaisessa vaiheessa.

tällä kirjotuksella yritin sua lohduttaa, en aiheuttaa paniikkia!! :D voimia, toivotaan parasta!!! :hug:
 
epskeps lääkäri sanoi että tämä antibiotti niin vahva että vahingoittaa kehittymässä olevan sikiön hammasaikioita eli lapsella ei olisi hampaita ehkä ikinä ja vaurioittaa myös luustonkehitystä.Pystyn kyllä venyttämään kuurin alotusta, mutta pitäs keretä syödä se ennen seuraavaa mahdollista tärppi aikaa.
 
Betania teen noita ovistestejä ja paras aika on olla yhdynnässä jo ennen ovisplussaa ja pari päivää plussan jälkeen. Tässä kierrossa ovisplussa tuli kp 21-22 ja oltiin siis kp 20-23 yhdynnässä. Ollaan muulloinkin, mut tietty yritetty noi ovis päivät aina "varmistaa". Jostain luin ettei välttämätöntä just plussa päivinä olla yhdynnässä, koska siittiöt elää pari vrk naisen elimistössä. Ja ovishan tapahtuu mun ymmärtääkseni plussan jälkeen, plussa näyttää vain et se hormoonitaso on nousussa.Mulla kans motivaatio ongelmia välillä, mietinkin lopettasko noi ovistestit kun plussaa saa mutta ei tärppää.
 
Huomenta |O

Hauskoja noi teidän hymiö ym. merkit..epskepsillä ym.. mites ne oikein tehdäänkään?
Täällä on vähän pikajuhlimisen jälkeistä fiilinkiä..saatiin ystävän kanssa päähän kymmenen aikaan illalla josko lähettäis käväseen jossain..ja shoteilla kännit sitten vedettiin. Ihmeen hyvä olo kuiteskin on! Kyllä se piristi, vaikka olinki aatellut reippailu ym.-henkisen viikonlopun. No josko sitä vielä ehtii sitäkin..
ovistesteistä oon nyt tehny kans joka päivä ja negaa näyttää vaikka jo kierto 16! Ehkä tulossa vielä? Vai menetetty? Voikohan sitä piilo(miten niin piilo) stressillä aiheuttaa ettei ovulaatiota tapahdu?? argh! :headwall:
Tahtois niin jo........mullahan ei viime raskaudessa vaikka testailin ovista niin sitä testit näyttäny..mutta voiko se niin olla..mietityttää..on tässä vähän peittoja pöllytelty, mutta jotenkin maku on nyt aika nollassa!
erzille tsemppiä myös oviksen bongailuun, jos sitä nyt haluaa =)
aattelin eka et testit helpottais tota "stressiä" siten ettei ainakaan sen tähden tarvi harrastella, että jos nyt sattuis olemaan ovis, vaan voi sit puhtain mielin harrastaa kun tuntuu siltä, ilman paineita..mutta enpä tiedä..ei ne tainneetkaan helpottaa, jotenkin vaikeeta luottaa noihin testeihin ja ehkä omaan kehoon..
huh, jokohan tää vatvominen riittää..nyt ulos happihypylle!
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Betania kyllä niitä lapsia taidetaan ihan tuurilla vaan "tehdä". Silloin kun meidän esikoinen sai alkunsa, peitto heilahti tasan kaks kertaa siinä kierrossa ja niissäkin oli reilusti väliä ja silti tärppäs. :heart: Meillä tuo petielämä on aika hiljaista, mies on vähän laiska käymään hommiin :ashamed: Mut kyllä sitä on yritetty ovistikkujen "opastuksella" ja ilmankin niitä harrastella oletetun oviksen aikaan. Kolmestihan olen tässä 1½ vuoden yrittämisen aikana raskaaksi tullutkin vaan kolmesti on kesken mennyt :'( Jos on luomusti tärpätäkseen niin parhaaseen tulokseen päässee varmaan kun ei liikoja stressaa (juu, helpommin sanottu kuin tehty!!) ja harrastelee noin suht aktiivisesti sitä peittojen heiluttelua ja sitäkin ihan vaan nautinnon vuoksi ;)
Tuo pakollinen "takominen" kannattaa varmaan unohtaa ja jos siihen auttaa ovistestien nurkkaan heittäminen niin se kannattaa tehdä. :)
Lämpöä ja lempeä vaan sinne vällyjen väliin


Katherine näitä hauskoja hymiöitä löytyy osoitteesta http://www.cosgan.de/smilie.php Sitten sieltä vain kuvan kopioi img- sulkeisten väliin


Sitä ovulaatiota ei kait aina ees välttämättä tapahdu :/ Itse tässä nyt pohdinkin näinköhän mulla jäi se tulematta, kun kierto vaan venyy ja paukkuu..


Erzi no ompas melkoista antibioottia! :eek: No ei sitten kannata kyllä riskeerata vaan odottaa siihen että tietää miten on käynyt. Toivottavasti pystyt vielä odottamaan :hug:

).( juupati juu, samassa mennään eli tietämättömyys jatkuu
Valkkaria lorottelee kyllä, mut noin muuten tuntuu että "oletettuja oireitakaan" ei enää ole... Kait se täti tänne kohta kurvaa

Muistelin tuossa, että mulla oli syksyllä -06 kerran semmoinen kierto joka veny 34 päivään ja silloinkin tein negatestejä ja lopulta se täti sitten tuli. Näinköhän tää on taas samanmoinen..
 
Juuliai: Toivotaan joka solulla että kaikki olisi hyvin


Betania: Kannattaa tosiaan vaan yrittää olla liikoja stressaamatta. Kuten tuossa ennemmin kerroin, niin meillä peitto heilui tiistaina, kun valtavat oviskivut olivat torstaina, eikä sen jälkeen enää peitto heilunut. Ja pari muuta kertaa oli heti menkkojen loputtua, eli vain 3 kertaa heilui peitto tässä tärpänneessä kierrossa. Olin varma että tärppi ei käynyt koska ite ovulaation aikaan eikä sen jälkeen oltu tositoimissa, mutta niinhän sitä sanotaan että parasta olisi että siittiöt olisivat jo odottamassa siellä naisen kropassa, ja nehän voivat elää siellä jopa 5vrk :eek:

Epskeps-muru: Pää pystyyn ystäväni

Pidän sulle peukut pystyssä!!

Elä vielä luovuta. Huomenna uusi testi, eikös vaan?

Sittenhän raskaushormoni olisi ehtinyt tuplaantumaan

Olen hengessä mukana!
 
Juuliai voimia :hug: toivon parasta sulle!

Miikkis ja Myangels lämpimät onnittelut plussaamisesta!!! Mahtavaa.. nyt vaan turvallista loppumatkaa! =)

Epskeps Muakin jännittää sun puolesta.. varsinkin kun molemmilla oli oviskin aika hakusessa. Itselläni sitä tuskin tapahtui ollenkaan, koska tänään tosiaan kp 39, testi negaa. Aloitin samantien Terolutin että saa vuodon vaikka väkisin tulemaan ja pääsee sitten nappailemaan muita hormoneja. Toivottavasti sulla on parempi lopputulos..

 
Kiitos peukuista MyAngels


Emppu voi sentään, eipä ole kiva tuo sunkaan tilanne
Taitaa olla viallisia testejä meillä kummallaki.. :/ Mulla ei tuommosia terolutteja ees ole, kaiken pitäisi olla kunnossa siltä osin. Joten ei auta kuin ootella.......
 
juuliai :hug: Aina on vielä toivoa! Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Epskeps Plussatuulosia sinnepäin edelleen :heart:

Betania Mulla ei ole ollut ovistestit ikinä käytössä ( toistaiseksi ainakaan :whistle: ) joten varsinaisesti en tuohon voi kommentoida. Kannattaa, kuten MyAngels totesi, harrastaa myös ennen ovulaatiota. Siittiöt kuitenkin elävät useitakin päiviä, joten aina varmempaa, mitä enemmän niitä on pelissä mukana. Minä itse olen elävä todiste pitkään eläneestä siittiöstä ;) Vanhempani olivat harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä, kun kuukautisvuoto oli ollut loppumaisillaan ja tuloksena siitä synnyin minä :D Eräs gyne sanoi kerran, että siittiöt voivat elää 6-7vrk =) Ja usein sanotaan, että varsinkin tyttösiittiöt on sitkeitä, poikasiittiöt puolestaan nopeita. No, elikkäs jos kuukautisten jälkeen kahden viikon ajan harrastaa parin kolmen päivän välein seksiä, luulisi jo tärppäävän ;)

(.) Mä ajattelin tänään saada noita siittiöitä tuonne säilöön, katotaan kuinka muijan käy ;) Kohtahan tässä on sopivan lähellä se ovulaatiokin, ainakin toivottavasti :kieh:
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 7/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 10/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 16/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 17/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 18/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 19/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 20/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 23/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 25/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 40/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 14/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 25/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 25/29
Mariq......................KU 07/07.............................KP 31/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 31/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 32/26-28

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 4/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 7/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 9/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 31/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 9/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 12/-

Haamuilijat

 
Moro kuumeessa olevat =)

Kiitos epskeps linkistä, koklaan ajan kanssa. Hauskoja näytti olevan :saint:
Voi ei...niinpä ilmeisesti mulla ei tässä kierrossa ovulaatiota ole..koska testit näyttäny negaa koko kierron..ei kai se enää (kierto ny 17/28) voi tulla näin myöhään. Inhottavaa...taidan käydä lekurissa varmuuden vuoksi.. että miks ei ovuloi..tää on kyllä ihan hirveetä. päähän tulee typeriä ajatuksia; että yks mahollisuus annettiin ja ite se istukkatutkimuksella surmattiin ja toista ei tule..byääh :'(

Josko sitä innostuis nyt jostain muusta..vaikka suursiivouksesta! Tuleva anoppi on tulossa laskiaispullien kera iltaäiväkahville, joten ei ku rätti heilumaan :wave:

Leppoisaa laskiaista! B)
 
betanialle vielä kanssa oikein kovat plussahönkäykset! Näyttää olevan melkein sama kierto meillä ja km:kin oli samaan aikaan. Mulla kans viime kesällä kesäkuussa. Millä viikolla sulla oli?
Mulla 14+1 keskeytynyt km.
Normalisoituko sulla kierto miten nopeesti?
=)
 
Epskeps :hug: tiedän niiiiiin tunteen... koitahan jaksaa.
Ite ajattelin kokeilla jos Pieni talo preerialla auttais tähän olotilaan.

katherinelle myös jaksamisia.. meitähän on monta, jotka ei ovista löytänyt tällä kertaa..
 
epskeps jaksamisia sulle!!! toi on mitä ärsyttävin fiilis kun kaikki merkit sanoo raskaudesta mutta testi on nega :kieh:

(.) mun VARMAT raskausoireet alkaa tuntuun kuvitelluilta :ashamed: tai siis mahassa on eiisestä lähtien alkanut tuntuun entistä enemmän menkkamaista kipua, erilaista kun raskaana ollessa, että kaippa se täti kohta pärähtää paikalle :eek: muut "oireetkin" saattaa olla vaan tädin tuloa edeltäviä!! testaan kumminkin huomenna, ihan testaamisen ilosta :saint:
 
Heissan!

Hyvää laskiassunnuntaita kaikille! Täällä Englannissa sitä ei millään lailla vietetä, eikä oikein pulkkamäkeenkään pääse!No, täytyy vaikka edes pullat tehdä.

Voi epskeps, ihan rasittavaa kun negaa vain tulee!!Oon käynyt joka päivä katsomassa olisko sulta jo plussauutisia täällä! Mutta koska täti ei vielä ole tullut, ei kantsi sitä kirvestä heittää! Mutta voin kuvitella miten ääriturhauttavalta tuntuu! Koita jaksaa! :hug:

Muillekin pettyneille iso voima :hug: !

Nopsaa omaa napaa, lapsipuolet kun yrittävät koko ajan kurkkia olan takaa minne kirjoittelen, enkä halua niiden tietävän koko vauva-projektista...
Mulla on ollut niska jumissa 3 päivää ja eilen sitä päätin mennä hierojalle tähän meidän lähelle, sellaiseen kiinalaiseen paikkaan. Mut eka akupunkteerattiin, sit kuivakupattiin ja sen jälkeen hierottiin. Se akupunkteeraus ei tuntunut miltään paitsi ihan kipeimmissä kohdissa hieman kirpaisi. Kuivakuppaus oli aika erikoinen kokemus ja nyt selkä onkin niin kuin leppäkertulla! :D Varsinkin kipeässä kohdassa on tosi tummat jäljet. Hieronta sattui sairaasti. Pitää vielä maanantaina mennä uudestaan, nyt lihakset on kai niin tulehtuneet / jumissa, että tuo 1 kerta ei riittänyt. Vieläkään pää ei käänny kunnolla. Rasittavaa!
R-oireita ei ole juuri mitään, sellaista pientä juilintaa munasarjojen kohdilla ja nännit hiema arat. Muutoin olo on normaali ja enkä kyllä usko raskaana olevani. Toisaalta ei uskalla mitään kunnon lääkkeitäkään oikein ottaa, kun eihän sitä koskaan tiedä...Ja vielä viikko pitäisi epätietoisuutta kestää, apua!

Well, mukavaa laskiassunnuntaita kaikille, ja ++++++++++++tuulosia sinne Suomeen päin!
 
Tulin vielä kurkkaamaan tänne, ja jättämään jäähyväiset kunnes palaamme leikkausmatkalta. Menee ainakin puolitoista viikkoa ennen kuin tänne pääsen kirjoittelemaan. Toivottavasti sillä välin on tullut paljon uusia plussia :heart:

Omaa napaa: raskausoireita on, mutta en ole nyt ehtinyt testaamaan, eikä sitä negaa jaksa tuijotellakaan. Tilasin testejä Mammaksilta, ja jos ne huomenna ehtivät postin mukana tulla, otan ne mukaan ja testailen matkalla. Lähdemme siis jo huomenna ajamaan Hesaan päin täältä pohjoisempaa, ja yövymme matkalla.

Tsemppiä kaikille, ja pitäkää meille peukkuja, että kaikki menisi hyvin :ashamed:
 
katherine Sehän on totta, että joka kierto ei ovulaatiota välttämättä tapahdu. Mutta koska olet raskaaksi tullut, niin kyllä sinä ovuloit :hug: Mutta varmasti turhauttavaa.. Mulla on useinkin ovulaatiotuntemuksia vasta noilla kp, joten mahdollistahan on se, että se on sieltä vasta tuloillaan. Lähetän sinne tärppionnea :heart:

Epskeps Kylläpä sua nyt koetellaan :hug: Edelleen silti plussatuulosia sinne puhaltelen :hug:

JJ-t Plussaonnea huomiseen testaukseen!

Diodium Plussapuhuri sinne kauas :heart:

Ansku07 Kovasti voimia sairaalareissulle :hug: Täällä pidän peukkuja, että kaikki sujuu hyvin ja se plussakin tulee matkalta mukaan :hug:

(.) :whistle: Sain kun sainkin niitä simppoja eilen ovista odottelemaan ;) Outoa veren sekaista limaa on tullut vaan jo monta päivää, joten hieman oon ihmeissäni ollut, mistä moinen johtuu. Mitään ovistuntemuksia ei ole ollut. Niin, mies ei vielä olisi kovin valmis uuteen raskauteen, mutta kuitenkin nyt ilman mitään oltiin. Tai kyllähän hän vauvaa toivoo, mutta on taas ollut melkoisen rankkaa varsinkin kuopuksen sairastelun takia, joten se taitaa enintä intoa toppuutella. Itse kyllä toivon, että nyt tärppäis sitten, yritän kyllä saada vielä lisää niitä simppoja varastoon, kun mulla tosiaan välillä ovis tulee melko myöhään. Mutta nyt on kerrankin jotain jännättävää siis mullakin tässä kierrossa :D
 

Yhteistyössä