Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Hyvä juttu rouva Pikkumyy! Se on askel eteenpäin kun menkat alkaa!

ON: mulla täällä vaan masunippailut jatkuu! jo kolmatta tai ties kuinka monetta päivää... mulla oli jo muuten perjantaina samaisia kipuja! Muistan kun mainitsin siitä siipalleni kun oltiin kävelyllä. Ja silloin oli vielä viimeinen turhruvuotopäivä. Mitkä kivut ne on mitkä jatkuu suoraan menkoista?
PÖH.
kait mä analysoin vaan liikaa...
Ja eilen ja tänään illalla masu ihan turvoksissa.

No, nyt on nälkä niin meen syömään!
 
elinamaria mulle lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa että nippailut on ihan normaaleja kunhan ei ylly kivuiksi, tai ole haisevaa/ kökköistä valkkaria. niin ja lämmöt ei nouse. jos jotain noista niin voi olla oire kohtutulehduksesta, mikä on valitettavan yleinen keskenmenon jälkeen! se sanoi että ne nippailut voi jatkua vaikka kuinka kauan kun hormoonitasapaino normalisoituu...
 
Epskeps ja daizz :hug: voimia surussanne! En uskalla edes kuvitella millaista olisi menettää jompi kumpi vanhemmista. Ikävä on varmasti valtava.

Juliettalle pahoittelut, että jouduit palaamaan tänne... elämä on epäoikeudenmukaista.

Ansku07 plussaonnea!!!

Frizzantelle ovisonnea ensi viikolle! :flower:

Berry76 kaikkia kauheita pöppiäisiä liikkeellä, lepää kunnolla tauti pois, ettei tule mitään ikäviä jälkitauteja. Jo kolmella mun tutulla on tullut keuhkokuume.

Millimenninkäiselle ja rouva pikkumyylle onnittelut menkoista! Jos niistä nyt voi onnitella... =) ainakin näin kun ne on odotetut.

Kutmulalle :heart: onnea haamusta ja kaikkea hyvää odotukseen!!!! :heart:

JJ-t mulla on sama fiilis ton apteekkiasian suhteen, että vaihtelevasti eri apteekeista kourallinen testejä mukaan, mutta varmaan tunnistavat silti jo joka paikassa.. :D Toivottavasti uusi gyne olisi nyt asiansa osaava!

Sus soolla oli lupaavan kuuloiset raskausoireet... :heart:

Kvart över, elinamaria ja muut sekopäät joilla on oiretta raskaudesta, oviksesta, ovista ennakoivasta ajasta tai ihan mistä vaan siltä väliltä :hug: -meitä on täällä palstalla paljon!!

Betania :hug: :hug: :hug: Voimia!!! Mulla myös kesäkuussa km:sta vuosi eikä mitään tapahdu.. se on niin ärsyttävää,surullista ja raskasta. Mutta pakko on meidänkin uskoa, että se oma pieni vauva vielä syliin saadaan.. Itse olen saanut ihanaa kohtelua ja apua Väestöliitolta, joten jos vaan on mahdollista, niin suosittelen kääntymään yksityisen puoleen.

(.) ei mitääääääään... odottelu jatkuu ainakin 10 päivää.
 
moikkista!!

epsulle suuri lohtuhalaus.. en ole vielä samaa joutunut kokemaan, mutta usein se on mielessä ollut..omat vanhemmat, varsinkin äiti on aika sairas. Olen jotenkin jo vähän pohjustanut itseä ettei se kauaa enää fyysisesti mun elämässä ehkä ole. Se välillä tuo mieleen, että ei hitto nyt tässä ollaan oikeasti omillaan. EN tarkoita että nyt muutenkaan siitä olisi siten riippuvainen, mutta henkisesti kyllä on paljon mielessä. Olen varma että olet sisukas rautakimppu, kun kaikenlaista jo elämässäsi kokenut. tsemppiä!!


julietta ei helv...tti!! ei oo totta!!! :headwall: todella julmaa, raskasta ja ihan kaikkea kurjaa nyt tällä hetkellä sun elämässä. Taistele!! vaikka väkisin :kieh:
erzi huhuu... ootko jo poistunut kokonaan? Miten jakselet? Mitä on tapahtunut? Onhan sulla ystäviä/ joku ihminen jolle puhua? :hug:

omaa ... en tiedä mitne olen pystynyt olemaan nyt paljonkaan miettimättä (no nyt onkaikkea kivaa elämässä) vauva-asiaa.. olennyt ajatellut, että nou hätä, nautin kesäänasti vapaudesta ym. ihanasta ja sittenhän me päästäänkin jo tutkimuksiin kun tulee vuosi keskenmenosta. Murehdin sitten jos on tarvis, mitä sitä etukäteen mitään miettimään. Asioihin on yritetty nyt vaikuttaa kaikki mahdollinen ja loput ei vaan oo meidän käsissä. Hyväksyn sen.

olen saanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut oikein urakalla kuntoilemaan..ai juku siitä tulee hyvä olo!! ja farkutkin näyttää vähän paremmalta päällä ;)
Pääsiäisenä rento meininki..oikein odotan sitä ja hyvää seuraa ja juomaa..ylösnousemusjuomaa, ehkä se on sitä seuraavana päivänä

:LOL: joo..ei ollut tarkoitus rienata!

viikon jatkoa.. :wave:

p.s en osaa vieläkään noita erilaisia hymiöitä tuolta linkistä ottaa...miten!! vaikka kopioin ja liitän ni eii..
 
pikainen kurkkaus tänne :)

Kutmulalle suuren suuret onnittelut haamusta! :heart: :) :flower:

berry76:lle pikaista paranemista :)

Ansku07, kovasti testausonnea huomiselle :heart:

Plussatuulia jokaiselle +++++ :whistle: :heart:
 
Kutmulalle onnittelut!

Juliettalle pahoittelut ja jaksamista.

Rouva Pikkumyylle onnea menkkojen alusta.

Ehkäpä mullakin on jo menkat alkamassa, aavistelen mahamyörinnästä ja pienestä vuodon merkistä. On se kummallista, että menkkoja voi näin odottaa. Meinasin jo töissä hihkua käytävällä suureen ääneen, mutta hillitsin itseni kuitenkin. No huomenna asia varmistuu (toivottavasti ei vaan ole mitään kohtutulehdusta!)

terkuin mimuli
 
Täällä kp1/27, "yllättäen"... :headwall: :LOL:

Nooh, mutta oikeastaan en odottanutkaan mitään muuta. Tulispas keväiset kelit, niin pääsis ulkoilemaan ja nauttimaan auringonsäteistä. B) Täälläpäin on nyt tosi sateista ja märkää, ei huvita oikein ulkoilla, vaikka se tekiskin tosi hyvää. Harrastatteko muuten liikuntaa muuten? Minä kyllä taas syksystä lähtien olen liikkunut tosi aktiivisesti ja kunto on kyllä nyt aivan loistava, vaikka itse sanonkin. ;) Luulisi, että siitä olisi etua mahdollista raskauttakin ajatellen. :heart: :wave:
 
Kiitos haleista
Kyllä tässä taas jaksetaan eteenpäin vaikka surua ja ikävää on sydämessä. Ei siihen vanhemman menettämiseen voi mitenkään valmistautua oikeastaan. Vaikka itsekin tiesin että äidillä ei kauaa aikaa täällä enää ole, niin silti hänen poismenonsa tuli niin äkkiä ja yllättäen
Äidilläni oli syöpä. Halvatun tauti jota ei kelleen toivo
Näiden kaikkien vastoinkäymisten, varsinkin keskenmenojeni, keskellä olen todella häntä kaivannut.. Ehkä äitini siellä jossain pitää huolta meidän pienistä enkeleistä. Ovat siellä isoäitinsä ilona
Mutta nyt saa luvan riittää meidän pienet enkelit..

Anteeksi tämä vuodatus :ashamed: Mutta ymmärrätte varmaan :heart:

Rouva pikkumyylle onnittelut tädistä :flower: Toivon mukaan jää viimeiseksi vierailuksi pitkään aikaan


Betanialle pahoittelut tädistä :hug: Onnea kovasti uuteen kiertoon :heart:

Tini kiva kun kävit meitä moikkaamassa
Sulla on jo hienosti viikkoja kertynyt. :heart: Onnellista odotusaikaa


MyAngels paranemisia sulle kovasti
Kirjoittelen sulle myöhemmin


O.N Huomenna taas yksi vuosipäivä.. Olen tässä pinossa haahuillut sitten tasan vuoden. Vaikka paljon ihania ihmisiä olen täällä tavannut ja ystäviä saanut, niin kyllä oikeasti toivon että pian pääsisin siirtymään ns. eteenpäin eli tuonne odottajien joukkoon. Nähtäväksi jää... Kiitän kaikkia kaikesta.
 



Haaveissa esikoinen

Julietta....................Km 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Betania...................KM 06/07..............................KP 2/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 11/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 11/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 17/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 22/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 25/-
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 27/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 28/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 31/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 63/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 4/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 9/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 11/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 14/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 15/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 26/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 27/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 34/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 36/-

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 5/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 9/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 10/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 11/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 13/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 15/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 24/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 26/-

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 2/32
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 22/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 24/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 30/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
huomenta kaikille!!
neljättä päivää jo todella vähäistä ruskeaa vuotoa.. mitäköhän tää nyt sit on.. onko muilla ollu epänormaalit ekat menkat km:n jälkeen?

meidän kylppäriremppa edistyy.. tällä hetkellä seinät ja lattiat on piikattu auki.. :D
kauhia on sekasorto täällä mut ei se mitään.. yritetään kestää!
 
Nyt tulee vain omaa napaa: :ashamed:

Yritin juoda kupillisen kahvia, mutta se alko oksettamaan. ja edelleen tämä typerä olotila jatkuu. Eli kohtu kipuilee ja masu on illalla turvoksissa ja sit vielä tämä. Ja kun mullahan oli menkat viime viikolla. (!) Joten raskauden mahdollisuus on suljettu pois. Ovis?

Mistä sitten kaikki nämä oireet? Alitajunta keksii?! Tyhmä pää - tyhmät aivot. Antaisivat mun olla rauhassa!!!

Eli päädyin nyt tähän: menen apteekkiin, ostan SEKÄ ovistestin ETTÄ raskaustestin ja teen molemmat. loppuupahan sitten toi mun typerä alitajunta keksimästä oireita!! :kieh:

hauskaa päivänjatkoa!

Tuun sitten kertomaan mitä ne sanoo... HEI! lyödäänkö vetoa? Yks plussapuhuri vetoa et kumpaankaan tikkuun ei tuu mitään merkkejä.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Huomenta!

En pystynytkään tekemään testiä aamulla, ei eilen ehtinyt ostamaan. Yritän huomenna testailla. Meillä on tosin taas aikainen lähtö Hesaan, pojalla on leikanneen kirurgin kontrolli. Palailemme kotiin vasta sunnuntaina. Mutta yritän huomenna ehtiä ilmoitella, jos sen testin teen.

 
myymä
Kukkuu taas! Mä yritän taas skarpata! teidän perässä vain ei tunnu pysyvän... Koska nyt tilanne on mun kohdalla TOSI sekava, niin kopsin tuolta toisesta viestistä mun tilanteen tähän.. grrr. sapettaa oikein!


Tilanne siis NÄIN tyhmä...
En periaatteessa voi olla raskaana, koska käytämme kondomeja.. MUTTA
minulla on kellontarkat menkat 28 päivää AINA ollut! Nyt kuitenkin menossa jo kp 34/28 eikä menkkoja näy eikä kuulu.

Toissa viikolla (n. kp22) minulta tuli pari päivää ruskeaa tuhrua (pikkuhousun suoja riitti) joka sitten loppui kuin seinään... Ja nyt viime perjantaina (eli kun menkat olivat päivän myöhässä tuli voimakas kipu oikealle alavatsaan joka oli aivan samanlainen kuin minun normaali "oviskipu" (jos se siis on ovista)...
Mietin että voiko liittyä mahdolliseen raskauteen vai onko kierto nyt vain ekaa kertaa sekaisin ja ovulaatio tulikin perjantaina ...

Testi oli lauantaina vielä negatiivinen.... Ja samoin eilen illalla...

voiko tuommoinen kipu olla alkuraskaudessa edes normaalia? kesti muutaman tunnin.



Eli siis me ei yritetä vauvaa vielä, piti vasta loppuvuodesta mut nyt vauvakuume painaa ihan ääretöntä vauhtia päälle. Miehellä jopa kovempi vauvakuume kuin mulla mutta kun kohta mut vakinaistetaan töissä (ens kuussa) niin ei ihan heti uskaltais sanoo että jäänki sit seuraavaks äippälomalle :S
 
:wave:
Hei siskot.

Julietta ja Epsu suurin ja lämpöisin :hug: mitä osaan antaa. "Tiedän, ettei surua paloiksi saa. Osani silti tahtoisin kantaa. Hiljaa tukea, lohduttaa.. Aikaan jolloin lohduttomuus katoaa. Ja kauniit muistot sijansa saa". :'(

Onnittelut ja pahoittelut tilanteen mukaan tädin vierailuista. On se jännä, miten vihattu ja odotettu se tättärä voikaan olla, osoitteesta riippuen.

Kutmulalle :flower: onnittelut plussasta ja tervetuloa tuonne odotus-puolelle. Siel on tuttua porukkaa :) .

T: Amira *lyhyesti, mutta paksusti* 28+1
 
Noniin! Testit tehty. Ja tulokset TITTIDII:

ovistikkuun hiukan kontrolliviivaa haaleampi viiva. Raskaustestinkin tein ihan kiusallani, negahan se niinkuin pitikin olla!

Eli sehän tarkoittaa pupuilua tänään.... :D Mutta... kun nää kivut alko menkkojen kahtena viimeisenä päivänä ja jatkuivat maanantaina ja eilen... sunnuntaina ainakin annettiin "pojille" mahdollisuus... jos tänään vielä koitettais... onneks tikutin tuon oviksen. En olis uskonu et se jo nyt tulee!


Epskeps hyvää vuosipäivää!
 


Epskeps: Pahoittelut tästä päivästä jolloin olet jo vuoden joutunut tällä palstalla olemaan...

Vaikka olet varmasti saanut hyviä ystäviä, vertaistukea ja lohdutusta, niin voin kuvitella kuinka tilanne tuntuu kuitenkin ahdistavalta

Kumpa saisit jo odotuspuolelle siirtyä, mä niin peukutan sun puolesta!



ElinaMarialla on jotain ihme kipuja. Piti sanomani, että mulla oli keskeytyksen jälkeen jatkuvaa kohdun nippailua ja vihlomista 2kk ajan. Se aina helpotti kun menkat alkoivat. Lääkärit sanoivat että kohdun limakalvo siellä koittaa toipua shokista ja paksuuntua.
Välillä tosin kivut yltyivät niin pahaksi että ultrattavaksi jouduin Keskussairaalaan toivoen että pieni olisi kyydissä, mutta ehei, vain kropan palautumiskipuja

Ensin tosin luulin sitä ovikseksi, mutta kun se kipu vain jatkui ja jatkui ja jatkui ties kuinka kauan



GALLUPPIAKIN teillä oli ollut, voisin siihen aikani kuluksi vastata. Eli esikoinen tärppäsi yk 1, ja tosiaan syntyi enkelinä rv 23 viime kesäkuussa

Saimme luvan alkaa heti yrittämään uutta vauvaa, mutta lääkärit sanoivat että keskeytyksen jälkeen, varsinkin kun viikkoja oli noin paljon, pitää varautua siihen että uudelleen raskautumiseen voi mennä pitkäkin aika. Ja 5kk meni

Ovulaation tunsin joka kerta tosi selvästi, vaan ei ollut tarkoitus mun siltikään kovasta yrityksestä huolimatta raskautua, ja osaan arvostaa sitä nyt. Saimme itsellemme suruaikaa...

Tiedän että kroppani tarvitsi aikaa palautumiseen, ja samoten pääkoppani

Kaikki tapahtui niin nopeasti, vajaassa kolmessa viikossa rakenneultrasta poikamme hautajaisiin...


Keskenmenon sain joulukuussa ja odotimme yhdet menkat ja sitten tärppäsi yk 1. Ja nyt vain toivotaan että pieni jaksaisi pysyä matkassa mukana!



Halauksin,
MyAngels
 
ElinaMarialla on jotain ihme kipuja. Piti sanomani, että mulla oli keskeytyksen jälkeen jatkuvaa kohdun nippailua ja vihlomista 2kk ajan. Se aina helpotti kun menkat alkoivat. Lääkärit sanoivat että kohdun limakalvo siellä koittaa toipua shokista ja paksuuntua.
Välillä tosin kivut yltyivät niin pahaksi että ultrattavaksi jouduin Keskussairaalaan toivoen että pieni olisi kyydissä, mutta ehei, vain kropan palautumiskipuja
Ensin tosin luulin sitä ovikseksi, mutta kun se kipu vain jatkui ja jatkui ja jatkui ties kuinka kauan
Kiitos MyAngels... tai no enhän mä noita kipuja halua mutta jos ne onkin vain palautumiskipuja... toivottavasti. En ainakaan halua mitään kystaa tai tulehduksia!
Noh, huomenna jälkitarkastukseen. Kerron siellä kaikki oireeni, jos ne vaikka osais sanoa mikä on vialla... ja tottakai mäkin mietin olisko kyseessä raskaus vaikka se on mahdotonta. *huokaus* on tää joskus vaan niin vaikeeta.
 
myymä
MyAngels Palstailimmekin aikoinaan samassa pinossa ja nyt huomasin kirjoituksesi täällä! Paljon onnea raskautumisesi johdosta! Ja ehdottomasti erittäin paljon tarrasukkia mukaan :hug:
 
Fey
Kovasti onnea teille Diodium, valssu ja Kutmula :flower: !!!! Vauvoille liimaa ja tuplaten tarraa, jotta pysyvät siellä missä pitääkin ja loppuun saakka!!!
Halaus
Epsulle, olet kyllä kokenut kovia, yritähhän jaksella :hug: !!!
Julietta voimia sinullekkin!!!
Kiva kun sait tätisen vierailulle
Rouva Pikkumyy, vaikka olkoonkin viimeinen vierailu ;) !

ON: Mullakin varmaan jotain palautumiskivun tapaista, lääkkeellisestä keskeytyksestä kohta 3 viikkoa. Mitään vuotoa ei ole, eikä kuumetta. Toivon niin kovasti, että täti hurauttaisi paikalle viikon kuluttua... Mutta mahtaako tulla niin äkkiä..? Kaavinnasta kesti n. 40 pvää, mutta vuoden takaisesta lääkkeellisestä keskeytyksestä menkat tuli muistaakseni suht norm. n. 28 pvää keskeytyksestä...
Mun JT on viikon päästä, äkkiä on aika mennyt.
Minullakin kohta vuosipäivä, kun todettiin eka TM. En olisi uskonut käyvän niin, että ekan jälkeen tulee vielä kaks KM:a. Mutta kukapa niitä pystyisi ennustamaan ;) .

Fey :heart:

*Muoks*--> Gallupista: Meillä meidän esikoinen tärppäs toisesta yk:sta Muutama vuos väliä ja eka TM (siis toinen raskauteni) tärppäs vasta 8:sta yk:sta. Toinen TM (kolmas raskauteni) 4:stä yk:sta ja tämä viimeinen (keskeytynyt KM, neljäs raskauteni) tärppäsi toisesta yk:sta....
 
katherine juuri saavuin katsastamaan mitäs tänne kuuluu. Jotain on selvinnyt meidän suhteesta ja taitaa se ero häämöttää edessä..ihan ei olla sata varmaks eroa päätetty, mutta tuskin tässä muita vaihtoehtoja on. En pysty tämän jälkeen luottamaan mieheeni pätkääkään ja haluan turvata edes oman sekä lapseni tulevaisuuden.Asian tarkempia laitoja en aio kertoa, mutta minun tuleivaisuudelta tässä suhteessa meni pohja. Liekkö joku ylempi taho tiennyt jotain kun tuli km ja uutta ei saatu alulle ja hyvä näin tässä tilanteessa.

Onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: niille jotka sitä tarvitsee, en muista kaikkia kelle mitäkin toivotuksia piti laittaa.
 
ElinaMaria Mulla on kanssa ollut kummia nippailuja koko viikon. Ja sellaista ihan pientä tuhruvuotoa, just sen verran että vessapaperista sen erottaa. Eilen aloin tikuttelun ja ei oo ainakaan vielä tullut viivaa tikkuun. Toivottavasti kuitenkin tulisi ennen perjantaita, koska me kyläillään koko vkloppu mun vanhempien tykönä.
Onnea oviksesta! Nyt vaan sitten peitot heilumaan :LOL:

Galluppiin. Eka raskaus oli ns. vahinko, kerran unohtui ehkäsy, meni sitten kesken rv 9+. Toinen raskaus: Oltiin menty just naimisiin ja päätetty että häiden jälkeen alkaa yritys, niin hauskasti mulla oli pari päivää häiden jälkeen ovis ja parin viikon kuluttua tein plussatestin. Siitä meille syntyi meidän häälahja poika :heart: Kolmas raskaus tärppäsi yk 3, ja sitten meni tietenkin kesken..
Helposti oon tähän mennessä raskautunut, mutta saa nähdä miten nyt käy.....

Kutmulalle kanssa onnitteluita täältä ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa päälle :flower:

Anskulle
bd bd että tulisi plussa!

Jaahas nyt alkaa taas kiire painamaan päälle kun tänään mennään tekemään kauppakirjat meidän ihanasta talosta. Toivottavasti mekin saatais pian haikara kylään niin saatais vähän täytettyä huoneita :LOL: , vielä olisi kaks makuuhuonetta tyhjillään =)

Plussapuhureita vaan kovasti kaikille!
 
Leinikki
ElinaMaria Mulla on kanssa ollut kummia nippailuja koko viikon. Ja sellaista ihan pientä tuhruvuotoa, just sen verran että vessapaperista sen erottaa. Eilen aloin tikuttelun ja ei oo ainakaan vielä tullut viivaa tikkuun.
No mut mullakin joo tuhrua... mä en oo ikinä seurannu omia eritteitäni yhtä tarkkaan...

Ja kun tää kipu on just kun olis raskaana. On tyhmää kun se tuo mieleen asioita...
Inhottaa... Kun ei oo menkkakipua, ei oo oviskipua(kaan?ehkä)... eikä todellakaan raskauskipua. Kuitenkin jokun kysta tai tulehdus ja sitten pitää taas oottaa lisää. MÄ EN JAKSA ODOTTAA.


Nyt mä poistun täältä palstalta vähäks aikaa... oon nimittäi töissä ja en osaa kesittyä töihin yhtään. Ohi kävelee äitejä, odottavia isomahaisia.... kiukuttaa ja pelottaa huominen. Mut toivois et olis jo.
 
Rouva Pikkumyy Onnea tädistä :flower: Ja hirmuisesti tärppionnea :heart:

Betania Voihan sanonko mikä :/ Sulle voimahaleja lähettelen :hug:

MyAngels Paranemisia sinulle :hug:

Anskulle plussaonnea +++++++++++:whistle:

ElinaMaria Onneksi sulla on huomenna jälkitarkastus ja saat sieltä vastauksia kysymyksiisi. Mutta todellakin, itselläni on ollut paljon ihmeellisiä nippailuja ym. pitkin kiertoa vieläkin.. Eli voi johtua siitä, kun elimistö vaatii aikaa toipua :hug: Tulehan kertomaan hyviä uutisia huomenna :hug:

Epskeps Voi, on se liian pitkä aika olla tälläisessä pinossa, 1 vuosi :hug: Lähetän sulle aivan hirmuisesti tärppionnea ja plussapuhureita tähän kiertoon :)

erzi Sulle kovasti jaksamista ja voimia hankalaan tilanteeseen :hug:



 

Yhteistyössä