Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Epskeps:: milloin ajattelit testata uudestaan? Minä en ole vielä testannut, ajattelin josko viikonloppuna. Kovasti kyllä syyhyttää sormia koko ajan tuo testi tuolla :kieh: Toivottavasti molemmat vielä lopulta se plussa saadaan :p

MyAngels: Hurjan hurjan suuret onnittelut sinulle :heart:

Nti Kesäheinä: Enpä olisi uskonut näin sanovani, mutta tulispa se täti nyt piakkoin ;)
 
AinoAmanda
Epskeps, Olen kaltaisesi 'seniori' eli myos 37v. Itsellakin kierto oli 28paivaa lahes koko 'nuoruuteni' mutta keskenmenojen jalkeen selkeasti pidentynyt. Nykyaan nayttaa etta sellainen 30-32 paivaa on se normi, ja talla kierolla itselle ovis oli 19 paiva.. Eli jos jostain syysta sinun elimistosi olisi toiminut vahan samalla tavalla kuin omani, niin viela on toivoa paljonkin jaljella!! Peukut pystyssa ja varpaat kanssa! =)
 
AinoAmanda kiva että muitakin sennuja täällä on :D No mulla on takana 3 km:a, kaikki vuoden sisällä :'( ja jokaisen jälkeen kierto on vähän heittänyt 2-3 kierron verran ja sitten palannut tuohon 28 päivään. Viimeisin km oli lokakuussa, sen jälkeen eka kierto oli 31, toinen 25 ja kolmas 26 päivää. Nyt päästiin jatkamaan yritystä niin ei voi kuin ihmetellä miten tää tälleen nyt menee.
Kuitenkin kun musta otettiin jos jonkinlaisia verikokeita niin ne viittais siihen että keho toimii ihan ok. Vanha rakkine tää taitaa kuitenki vaan olla..

Kiitos kuitenkin tsempeistä ihan hirmuisesti


Ansku enpä tiiä tuosta testaamisesta.. En ainakaan huomenna testaa, sunnuntaina aikasintaan jos se kutsumaton_vieras ei kerkeä kurvaamaan ennen sitä. Plussapuhureita sinne ++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
ihanaa MYANGELS paljon paljon onnea sinulle ja miehelles ja pikkuiselle voimia kasvaa :hug: :hug: :D :heart: nyt vaan rauhassa odottelemaan ajan kulumista, voi kun tuli onnellinen olo sun uutisista =)

epsu +++++++++++++++++++ :whistle: oikeen sellanen plussapuhuri mikä tuolla ulkona on lumisateen muodossa, peukut pystyssä täällä sun puolesta =) jännää =)

 
Heippa!!!

Gyneltä palattu ja hyviä uutisia oviksen suhteen... Se ois sitten parin päivän päästä käsillä!!! Se sano muuten että en oo saattanu ovuloida ollenkaan sen km:n jälkeen!!!!!!!!! HÄH? Sit se sano, että luultavasti tulen nyt heti raskaaksi, mutta anto seuraavaan kiertoon clomit, koska mulla on pco-tyyppiset munasarjat!!!

Aatelkaa mikä lupaus!!!! Tulet nyt raskaaksi! Saakohan siitä tehä reklamaation, jos en tulekkaan? :LOL:

Tiistaina alotan terot ja sit ootellaan vaan plussaa!!!!!


Ainiin... välitän lääkärin terveiset ovistikutuksesta!! Se sanoi, että positiivinen ovistesti ei kerro tapahtuuko ovista! Se kertoo vaan hormonin nousun ja ovista ei siitä huolimatta välttämättä tapahdu. Se suositteli heittämään testit nurkkaan ja keskittymään pupuiluun!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Hurjasti onnea MyAngels!!!!Upeaa, mahtavaa! Olen tosi onnellinen puolestanne ja kaikki positiiviset ajatukset nyt suuntaan teidän puoleenne että pikkuinen siellä turvallisesti matkaa mukana. :heart: :heart: :heart:

Epsu, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kun se täti kerta ei vielä ole tullut, niin toivoa on vielä!++++++++++++++++++++++ :whistle: oikein reippaasti sullepäin täältä Englannista asti!

Samoin +++++++++++++++++++ :whistle: Ansku07:lle, toivottavasti täti tajuaa pysyä kaukana!

AinoAmanda, pahoittelut keskenmenoistasi ja tervetuloa joukkoon!

Surusydän, eikös se niin ole että harjoittelu tekee mestarin, eli nyt vain peitot heilumaan niin on sitten simpatkin vetreessä kunnossa kun H-hetki tulee! :LOL:

Tädin yllättämille iso voima :hug: Paitsi niille onnittelut, jotka tätiä ovat kaivanneet!

Daizz, koita jaksaa! :hug: :hug:

).( Tuntuu armottoman pitkältä odottavan aika...Flunssaa on pukannut ja kylmä& väsy on koko ajan, janottaa ja pissattaa jatkuvasti. Lisäksi rinnat on vähän arat, mitä ne ei siis normaalisti juurikaan ole...Mutta, kaikki nämä oireet voi olla vain normaalin flunssan aikaansaannoksia, joten en nyt kauheasti toivoa elättele. Viikko pitäis jaksaa vielä odottaa ennen kuin uskallan testata. Olen just testausaikaan Suomessa, ehkäpä harhautan sen tädin matkustamalla! :D Tuntuu että kaikki ystävät saavat vauvoja ja kaikilla muilla se tapahtuu niin helposti...No, ei auta itku markkinoilla, täytyy vain toivoa että meillekin oma tuhisija saadaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille, mun aikani meneekin tiiviisti tytärpuolien kanssa, ovat tän viikonlopun meidän luona.
 
moi

Myangelsille hurjan isot onnittelut!!! :heart: :flower:

Epsulle edelleen toivon sitä plussaa!!!

Juliettahan sai hyviä uutisia :LOL: juu eikun reklamaatioon vaan jos ei tärppää :LOL: Nyt vaan stressi pois ja nauttimaan ;)

Itellä on tilanne seuraanlainen: Eilen tuli taas hirveen pahaolla ja tuntu että ei elämästä tule mitään. ilonen oon että kieto lyheni joten sen puoleen ihan ok mut nyt tutnu siltä että on pakko päästä puhumaan... sain ajan nauvolaan viikolle 7. ois ollu ensi viikollekkin mut en kahtaa rueta työvuoroja sumplimaan.. samalla kai kattoovat että fyysisesti kaikki ok. Neuvolan täti oli ihana ja sano että kiertojen heittely saattaa johtua just siitä että en oo tavallaan päässy vielä yli siitä ja se aiheuttaa ahdistusta ja stressiä joka vaikuttaa elimistöön.
nyt en sitten vielä tiedä että pitäiskö pitää vähän taukoa vai ei. en kyllä raaskisi poissa täältä olla :D
mut kunhan sais vaan omat ajatukset nyt selväks.

että näilä eväillä eteenpäin. Nyt menen tuonne tuiskuun koiran kans lenkin heittämään.
 
JJ-t :hug: Varmasti kaikki palautui mieleen, kun luit ne tekstit :hug: Jaksamista sinnepäin! Ja tsemppiä tähän kiertoon :heart:

Danjuska Pahoittelut tädistä :hug: Ihana neuvolantäti sulla. Älähän meitä kuitenkaan kokonaan hylkää :hug: Hyvä, että pääset käymään juttelemassa paikan päälläkin.

Tuulenpuuska Hienoa, että kroppa toimii heti 'normaalisti' Tsemppiä uuteen kiertoon!

AinoAmanda Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan!

Epskeps Kyllähän myöhäisen oviksen takia plussaaminenkin myöhästyy :hug: Vielä siis plussatuulia sinnepäin kovasti. Mun oma kokemukseni vois lohduttaa eli kuopukselta sain ekan haamun vasta viikko oletetusta menkkojen alkamispäivästä ja laskettu aika sitten siirtyikin 9 päivää eteenpäin. Mielestäni olin ovuloinut silti ihan normaaliin aikaan.. Eli db plussalle!

MyAngels Ihanaa! Oikein paljon onnea plussasta! Kaikkea hyvää odotukseen ja pienelle tarrasukkia matkaan :hug: :heart:

Nti Kesäheinä Sinnekin plussatuulia, vaikka tätiä odotteletkin :hug: ;)

Miikkis Jaksuja odotteluun, toivottavasti pääset pian sinne veritestiin :hug: Varmasti hankala ennen uskoa todeksi hankaluuksien jälkeen :hug:

(.) Eipä mitään ihmeitä, outoa limaisen sekaista ruskeaa vuotoa on edelleen.. Hieman on petipuuhat tullut mieleen, joten epäilen oviksen tekevän tuloaan, vielä ei kyllä nippaile tai juimi mahassa. Sitä odotellessa ja toivottavasti saan harhautettua miehen tositoimiin :whistle:
 
MyAngels, aivan mahtavaa kun on täällä nyt saanut lukea iloisia uutisia!!!
Toivon sydämestäni, että tämä pikkuruinen jaksaa pitää kiinni loppuun asti ja ihana vauvantuoksuinen nyytti on äitin ja isin sylissä; teistä tulee perhe.

Epskeps, toivotaan että tuo plussatuuli Miikkiksen ja MyAnglesin luota kääntyy sinua kohti!

daizz, Sinulle suuri voimahali :hug:
toivottavasti jostain löydät Auringonsäteitä, vaikka täältä palstalta.
Ja hei nythän on jo uusi kuu, Helmikuu!
Kyllä se aika sittenkin kuluu.

*muoks*
JJ-t "mitäs km:n jälkeen plussanneet ootteko mennyt heti lääkäriin/labraan tai jonnekkin varmisteleen asioita..? tai mitä te ihmiset yleensäkkin ootte miettiny, kun plussan sais??mulle lääkäri sanoi että on hyvä mennä lähes heti, kun tekee plussatestin, niin siitä pääsee heti alusta seuraamaan sikiön kehitystä.. "
-->
mulle nyt tän tokan km jälkeen Gyne sanoi että kannattaa tulla, vuodotkin kun voi olla vaaratonta istukan reunavuotoa tms. ja sit jos aatteleekin ite ett meni kesken ja ottaa esim lääkettä mitä ei pitäis ku odottaa...ett kannattaa varmistaa asia. Musta tuo Gyne nyt muutenkin on niin asiantunteva, että meen varmasti jatkossakin sinne. Taidettiin viimeks jo puhuakin ett sit keväämmällä näemme taas. toivottavasti hyvissä merkeissä.

Itse tulin toivottelemaan kaikille hyvää viikonloppua!
oon ihan täpinöissäni, mitähän laittais juhliin päälle, mitkä kengät, hame vaiko housut? :D
jees, ja vuodotkin tässä ovat hiipuneet joten pääsee keskittymään oleelliseen, eikä tarvi siel juosta vessassa.

ja ompahan muuten outoa kaivella kumeja laatikoiden pohjilta... ;)
näin kuumeen keskellä, mutta minkäs teet.
onhan se muutenkin kivaa tuo harjoittelu. :whistle:

tämmöstä täällä,
hellurei sanoi SuperHessu! :wave:
 
Julietta Taidettiin yhtä aikaa kirjoitella! Aivan huippu-uutisia! :D Mahtavaa, hirmuisesti nyt tärppionnea sinne :heart:

Diodium db Plussalle täältä! Kovin lupaavalta kuulostaa oireet, ei välttämättä flunssasta johdu :whistle:

Pamu k Harjoittelu on juu kivaa, sitä koitan minäkin itselleni toitottaa :kieh: :LOL: ;)
 
Heti kärkeen suuret onnittelut MyAngels! :)

Ja kiitoksia lämpimistä tervetulo toivotuksista kaikille!

Ja sitten mulla pari kysymystä jos joku osais vastata.
Missä vaiheessa ootte km:n jälkeen alkanut pupuilemaan ilman kortsua? Mulla on kauhee tulehdus kammo. Jälkivuoto on kyllä loppunut. Mutta lääkäri käski odottaa yhdet menkat ensin. Me ei jostain syystä osata käyttää kortsua :/

Onko joku teistä bongannut oviksen heti km:n jälkeen ennen kuin viralliset menkat on tullut?
Mulla on jostain syystä ollut eilisestä asti sellainen ovis olo. Ja tänään bongasin mielestäni jopa ovislimaa...

AinoAmandalle tervetuloa! Ja pahoittelut keskenmenoistasi. Sulla onkin heti jännät paikat bd bd

Epskeps. Toivottavasti se täti pysyisi nyt vaan kaukana ja testi muuttuisikin plussaksi!

No nyt heräs poika päikyiltä. Täytyy yrittää palata paremmalla ajalla..

Plussatuulia vain kovasti kaikille!

Toivoo Saheli
 
Kiitos murut :heart:

Berry sainhan mä tuosta meidän esikoisestaki sen plussan vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Tosin en siinä välissä hirveesti testaillut, ainoastaan oletettuna alkamispäivänä ja sitten viikon päästä.. mut katellaan nyt kuin käy. :whistle:
 
SaHeLi:
" Ja sitten mulla pari kysymystä jos joku osais vastata.
Missä vaiheessa ootte km:n jälkeen alkanut pupuilemaan ilman kortsua? Mulla on kauhee tulehdus kammo. Jälkivuoto on kyllä loppunut. Mutta lääkäri käski odottaa yhdet menkat ensin. Me ei jostain syystä osata käyttää kortsua "


No mähän tulin km jälkeen heti uudestaan raskaaks, musta oviskin tuli ns. ihan ajallaan, raskaus ei sit kyll sekään kestänyt kuin sen pari viikkoa, ja nyt käskettiin ehkästä yks kierto, jota kyllä tämän kokemuksen valossa suosittelen.
Että jos ei kumeilla niin...sit kait vaan oottelette...
jos pystytte :D
 
Sus soo
MyAngels, onnea plussasta! Hieno juttu!!! =)

AinoAmanda, pahoittelut keskenmenoistasi. Tervetuloa keskustelemaan! :wave:

ON: Tämä on vähän tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin... Mullahan on ollut koko viikon alavatsakipuja vasemman munasarjan kohdalla. Maanantai ja tiistai olivat kivuliaimmat päivät. Eilen jo kivut oli poissa, mutta tänään tuli sitten semmosta verensekaista limaa aikaista paljon ja kipuja ollut vähän myös tänään. Kuulostaako teidän mielestä jotenkin hälyttävältä?! Itsellä vain on sellainen tunne, että ovis tässä on meneillään. Mä olen tällainen pähkäilijä eli en vauhdilla lääkäriin itseäni vie (vaikka joskus se olisi ollut miettimistä viisaampaa...) :ashamed: No, seurailen tilannetta edelleen.

Ihanaa, edessä viikonloppu ja vapaata! Toivottavasti lapsia nukuttais huomen aamuna edes kahdeksaan asti... mä kun itse olen niin toivottoman aamu-uninen.
 
Sus soo se vuoto voi olla ovisvuotoa, joten seurailehan vaan rauhassa tilannetta :) Jos vuoto yltyy, niin sitten sitä lääkäriä vois olla hyvä jututtaa varsinkin jos kipujakin vielä on.


*muoks*
Sus soo tämmöisen tiedon löysin: Tavallinen metrorragiavuoto on ns. ovulaatiovuoto. Se on yleensä niukka, kestää yksi-kaksi päivää ja siihen liittyy usein kipua. Lähde: http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Kuukautiskiertoon_liittyv%C3%A4t_h%C3%A4iri%C3%B6t_ja_ongelmat
 
Heipsan!

my angels onnittelut plussasta!! :flower:
Sussoo kuulostaa tutulta ilman tota veristä vuotoa..mutta epskeps olikin huomaavaisesti laittanut aiheesta linkin.. mulla kans vasen puoli repivää kipua ollu jo monta päivää ja limaa tulee, mut ei "ovismaista" eli kirkasta venyvää..vaan valkosta. Ja ovistestit negaa..vaik on jo kierto päivä 15.. tai sit testit ei näytä..en tiedä, kirves kaivoon-meininki ja fiilinki, ei jotenkin jaksa uskoa..oon miettiny onko mulla pms-oireitakin kun koko ajan v..uttaa ja pinna menee kotona pienestäkin. :kieh:

eipä tuota itse asiaakaan olla paljon harrastettu, varmaan johtuen just mun kireydestä :LOL:
jA JUST TÄLLÄ HETKELLÄ on sellanen olo et anti olla, mieskin ottaa niin aivoon kaikkineen.. vika on varmaan suurimmaks osaks mussa..mutta pientä huomaavaisuutta kaipais tälleen suossa rämpimisen vastapainoks..siis sitä tää syksy on ollut..yhtä suota, ja välillä tuntuu että syvällä ollaan!! HUH, tulipa tästä negatiivinen viesti, nega ovis ja nega tämä..taitaa olla turha selitellä et oikeesti en oo näin negatiivinen :LOL:
viikonloppuja kaikille, koittakaahan voida paremmin like I am :headwall:
 
Kiitos ihanaiset!!!!!!!!!!!!!

Mä oon vieläkin ihan sekaisin


Sen voin todistetusti sanoa, että siittiöt todellakin elävät naisen kropassa useita päiviä sinne päästyään, koska meillä peitto heilui tiistaina, ja valtavat oviskivut tuntuivat myöhään torstai-iltana. Ja sen tiistain jälkeen ei peitto enää heilunutkaan, kun oltiin molemmat työvuorojen takia niin väsyneitä


Joten peitot heilumaan varsinkin ennen ovista, ja tietty sitten myös sen aikana ja jälkeenkin jos mahista


Tää on niin hassua, että asiat menee niinkuin vuosi sitten... Esikoistamme, enkeliämme aloin odottamaan vuosi sitten niin että la olisi ollut 14.10.07 ja nyt la on 10.10.08, ja tosiaankin viikolla 41 kuten unessani luvattiin että sillä viikolla vauvan saisimme...


Epskeps ja Ansku:
+++++++++


:Onnesta soikeana oleva MyAngels
 
Huh, olipa tullut paljon tekstiä, hyvä juttu kyllä!

Ensin suurensuuret onnittelut Miikkis ja MyAngels!! Toivon minäkin joka solulla, että nyt menee hyvin loppuun asti kaikki!! :hug:

Uusille pahoittelevat tervetulotoivotukset! :hug:

Mä en enää mitään muuta muistakaan, kun luin monta sivua.. Juliettalle ainakin oli lupailtu hyvää, nyt vaan hyödyntämään! :hug: Aika omalaatuisen kuulonen gyne, ihanan suorasukainen.

Jos jotain omasta pallonavasta.. Tylsistyttää, ens viikon lopulla on todennäköisesti vierailija tulossa, en usko et meille noin onnellisesti kävis kuin MyAngelsille.. Optimistinen luonne kun oon, ni toivon tietty siihen asti kunnes toisin todistetaan.. Ärsyttävää, mutta oon yrittäny palstatauolla ja muilla keinoilla vähän rauhoittaa mieltä. Olis vaan ollu ihana saada laskettu lokakuulle, kun sillon pienen enkelitytönkin synnytin.. Mut ei.. Ja laskettukin on kuukauden päästä.. :headwall: :headwall:

No joo, poistun marisemasta. Kun muistais, että maltti on valttia.. :kieh:
 
o ou!! raskausoireita kyllä kehittelee koko ajan, mutta nää alkaa oleen jo aika todellisia!! siis oviksesta on nyt viis päivää, jos oviksen oiken tunnustin..eilen ilmestyi hormooninäppyjä poskiin ja rintaan..tänään mahdollista kiinnittymiskipua ja pienen pieni tuhru vuoto..tissit on turvonnu, muttei yhtään kipeet, alavatsassa nippailee jatkuvasti ja alaselkä on kipeä mä niin toivon etten kuvittele

viime raskaudessa, josta ei tosiaan kauaa ole siks muistan niin hyvin, oli aivan samat merkit jos tänään on kiinnittynyt niin vois näkyä herkimmillään jo maanantaina dpo. 8 taidan kyllä lipsua ja testata sillon kun on vapaa päiväkin

:D :D :D
 
moikkelis vaan. Itse jouduin tänään testaamaan ja negaa tuli. En nyt tiedä luottasko tohon ihan satana..menkat arvioitu alkamaan ens pe..mut lääkekuuri pukkaa päälle jota ei saa syödä jos on raskaana. Kai se testi ois jotain haamun tynkää näyttäny jos ois pieniin päin. Onko kellä kommenttia miten aikaseen testannu haamun tai plussan?Itse viimeksi testasin haamun 4pvää ennen menkkoja, mut nythän menkkoihin viel 7pvää ainakin. Argh..alottasko kuurin vai oottasko viel muutaman päivän.
 
Oli pakko kirjoittaa tänne, kun olen niin alamaissa. Taidan tulla bumerangina pian takaisin. Mullahan olis pitänyt olla tänään rv 6+0. Oik. nivusessa/alavatsassa on ollut aika kovaa jomottavaa kipua jo 3 päivää ja on vaan pahentunut. Aloin pelätä, ettei olis kohdunulkoinen, joten varasin ultran vielä iltapäiväksi. Ei ollut kohdunulkoinen, mutta ei kyllä näkynyt alkiotakaan. :'( Sikiöpussi oli 12 mm ja ruskuaispuss 4 mm, mutta ei alkiota. Joten voi olla siis tuulimuna. Lääkäri sanoi, että hyvä, jos rv 5 olisi. Veikkas, että olis hedelmöittynyt silloin 12.1. Mutta mutta, kun raskaustestin tein jo 20.1 ja oli posit. Joten alkaa vaikuttaa toivottomalta, eihän se testi voi viikko hedelmäityksestä vielä posit. olla.

Kyllä nyt on paha mieli. En kestä, jos tämäkin raskaus päättyy ikävästi. En tiedä, jos uskalletaan koskaan enää yrittää. Niin stressaavaa tämä on. Olen pahoillani, kun tulin tänne purkautumaan, mutta tuntuu, että kukaan ei ymmärrä mun tuskaa. Mies vaan yrittää olla positiivinen. :'( :'(

Onnea Myangelsille!
 
:wave: Parhaimmat onnittelut iloisia uutisia saaneille!! :heart:

Mua mietityttää tää "lapsenteko"... että siis miten niitä tehdään???! :LOL: Siis siinä mielessä, että kuinka paljon=usein olette yhdynnässä? Tää on niin idiootti kysymys, mutta kun me ei olla onnistuttu sitä lasta saamaan, niin jotain on varmaan ymmärretty väärin! :LOL: :LOL:

Te, jotka teette ovistestejä: Oletteko yhdynnässä sinä päivänä, kun testi näyttää positiivista? Entä siitä eteenpäin? Siis tää on järkyttävää, mutta nyt kun täs on jo vuosia menny, niin ei oikein enää inspiroi sellainen "pakollinen" takominen... :ashamed: Tässä kierrossa tähdättiin siihen, kun ovistesti näytti positiivista (kp12). Mut siihen se jäi. Nyt kp 16.. Ärsyttävää, mut mulla on usko NIIN lopussa. :'( Onko täällä ketään, jolla samoja motivaatio-ongelmia?? :ashamed:
 

Yhteistyössä