Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Heips! Kampaajalta palattu ja olo on mukavan ihana... Arvatkaa tekikö kutaa kun kampaaja hiero mun päänahan.... B) B) B) :saint: ......

Miikkikselle onnenrutistuksia tätäkin kautta!!! ;)

Ja epsulle pahoittelut negasta... teet kohta uuden testin sitten!!!

Anskulle voimia ensi viikkoon!! :hug: Kuulostaa hurjalta tuo leikkaus, mutta varmasti tulee tarpeeseen! Tsemppiä!!!

Joku on taas laittanu meidän huushollin ihan kauheeseen kuntoon... kukahan ois ollu? On se kumma kun ei saa pidettyä tämmöstä kopperoa siistinä... Johtuu varmaan tästä palstasta!!! Tässä mä hengaan koneen ääressä kaikki vapaa-ajat! Täytyy varmaan asentaa tähän joku lukko, jotta aukeaa vasta kun koti on siisti. Mistähän semmosen sais?

 
:flower:
ihanaa kun tulee iloisia ja hyviä uutisiakin luettavaksi!
sai hymyn virneen minunkin naamaan.

kyll täät tästä, vielä vuotaa runsaasti mutta näin Auringonsäteitä, kohtahan on jo kevät! eiks niin ja helmikuu menee nopsaa kun on semmonen tynkä kuu, ja ... sit, sit päästää taas koittamaan.

 
Ihana kun löysin tällaisen pinon =)
Eli olen 28v, pian vuoden vanhan pojan äiti ja sain pari viikkoa sitten elämäni toisen keskenmenon. Rv 10+0 aloin tihuttelemaan verta. Seuraavana päivänä pääsin ultraan niin alkion sydän vielä sykki, mutta viikkoja oli paljon vähemmän kuin olisi pitänyt n. 8. Silloin jo aloin aavistelemaan että kaikki ei ole ihan kunnossa. Seuraavana viikonloppuna aloin vuotamaan enemmän ja alkoi pahasti supistelemaan. Maanataina pääsin sitten Naistentautien polille ultraan ja sillä todettiin alkio kuolleeksi. Kohdunsuu oli sielä ihan suljettu ja vuoto sen verran vähäistä että tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kotona.
Ensimmäinen km tapahtui 12/04 ja meni aikalailla saman kaavan mukaan paitsi että vuoto alkoi rv 9+ mutta viikkoja olisi ollut vasta n. 5-6.
Onneksi mulla on kuitenkin tuo ihana pieni taapertaja täällä kotona josta olen niin ikionnellinen, mutta syli kaipaisi lisää lapsia.

Menkoista ei vielä tietoakaan, mutta onneksi jälkivuoto on jo loppu =) Jokaisella kerralla olen kyllä raskautunut tosi helposti. Esikoinen sai alkunsa kertalaakista ja viimeksi raskauduin tokalla kierroksella. Mutta nyt en usko nopeaan raskautumiseen tällä kerralla kun ei tiedä miten hormonitasapaino palatuu heti tämän jälkeen.

Suuret pahoittelut kaikille surullisista kokemuksista, eiköhän meille vielä se aurinkokin paista.

Miikkikselle onnittelut plussasta :)

Ja paljon plussaonnea kaikille!

Toivoopi Saheli
 
MIIKKIKSELLE hurjan suuret onnittelut, kyllä olikin jo teidän aika
:hug: =) :D :heart: nyt vaan pienelle/pienille paljon voimia kasvaa isoksi asti, ihana uutinen :D

täällä jännitän vielä epsun ja myangelsin puolesta =)
kaikille plussaonnea =)

eliisa ja pikkuruinen 12+6
 
Miikkikselle paljon onnea ja tervetuloa odottajien puolelle :heart:!!!

Epsulle ja MyAngelsille paljon plussatuulia, älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon, voi se plussa tulla sieltä jälkijunassakin!! Ja tottakai kaikille muillekin paljon +++++!!!

Täällä elellään viimeisiä viikkoja masun kanssa, niin tukala olo on jo et tahtoo vauvan pian ulos... Profiilissa näkyy mun jättimasu muutaman viikon takaa... Ei enää mikään maailman ketterin olo :ashamed:

Eipä muuta!

:heart: :Ninni ja Muru 33+3
 
Ansku07 Voi vitsi, tsemppiä ja voimia todellakin teidän perheelle :heart: Varmasti jännittää, mutta hienoa tietysti, että pikku miehen asiat saadaan kuntoon :heart:

SaHeLi tervetuloa joukkoon! :hug:

Plussaonnea kaikille, ja erityisesti sitä juuri jännäileville :snotty:
 
Tervetuloa SaHeli :hug: Pahoittelut menetyksistäsi :hug: :hug:

Kiitos kaikille plussapuhureista, niitä tarvitsen todella! :eek:
Uskaltaiskohan sitä testata huomenna (negaa...) :/ Täytyy katsoa...

Anskulle piti antaa myös voimahali :hug:

On: Tänään tuli jo kolmannen kerran kaamea pahoinvointikohtaus :x Mahassa kiersi ja olin varma että oksennan :x Noh, se olo helpottui joka kerta sitten sillä että söin :p Alkaa niin muistuttamaan raskausaikaa, mutta silti se tädin tulo pelko hiipii mielessäni koko ajan.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Ansku07 Plussaonnea huomiselle ja paljon voimia ensi viikon sairaalareissun osalta :hug:

Diodium Onnea työhaastatteluun! Ja useinhan tosiaan tulee monta juttua kerralla, eli plussatuulia sinnepäin =)

Epskeps :hug: Voi harmi. Uutta testiä kehiin ja toivottu tulos lähipäivinä sieltä :hug:

MyAngels Sun pitää testata, oireet ainakin on lupaavia :hug:

SaHeLi Pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan =)

Julietta Onkohan sama tyyppi käynyt meilläkin, kämppä nimittäin melko sekaisin täälläkn :kieh: Eikä yhtään jaksais tehdä mitään, flunssaa puskee päälle.

(.) Miehelle pienimuotoisia vihjailuja jakelin aamupäivällä ja katotaan nyt kuinka muijan käy :whistle: Vielä ei kyllä ole ollut minkäänmoisia ovistuntemuksia eli siinä mielessä ei kiirusta ;) Flunssaa yrittelee tosiaan päälle ja olo on sen mukainen, otettiin kuopuksen kanssa myöhäiset päikkärit äsken, raukalla ollut jo monta yötä huonounisia.
 
Miikkis Olipa niin ihania uutisia täällä! Kävin eilen lueskelemassa ja vaikutit jo toivosi menettäneeltä. Mikäpä parempaa, kuin se plussa testissä. Olen niiiiin onnellinen puolestasi! Nyt odotuspuolelle, kipin kapin... :heart: Toki, nyt alkaa vasta se raastava odotus ja alkuraskauden epätietoisuus. Mutta silti, kaiken täytyy mennä nyt hyvin.

Mua pelottaa ihan kauheesti. En uskalla iloita raskaudesta. Tänään kun kävelin töistä kotiin alkoi tuntua kipua oik. alavatsalla, joka tietenkin säikäytti. Kunpa pikkuinen nyt sinnittelisi ja saisimme vihdoin sen esikoisen.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
HEIPPA!
miikkis :saint: onnea!! :flower: :flower: :flower:
kristallienkeli totta... elämä antaa paljon ja paljosta voi nauttia..ei pitäisi antaa sumentaa kaikkea ihanaa yhden asian tai kahdenkaan.. olet ihan oikeassa! ! Tänään íloa toi vastaantullut mies bussiasemalle.. :heart:
ja uusi päiväpeitto ja matto :LOL:

Mua nipistää kauhiast vasemmalta puolelta vatsaa..välillä kovaakin, mutta ov. testit negaa.. pitäs luovuttaa ja ottaa rennosti, I know..vaikeeta, välillä itkettää ja naurattaa. Pinna pirun kireällä. :kieh:
Tarvin jotain piristystä, ja ei muuta kuin itse sitä hankkimaan..

Hyvää yötä!
katherine
 
Heippa murut! On jäänyt palstailut vähiin kun en ole juurikaan koneella kerennyt istuksimaan. Päivälläkin käynti jäi niin pikaiseksi. No kait se on hyvä vähän irtiottoakin ottaa tästä vaikka niin ihania olettekin


Juu, negahan se testiin tuli aamusella, eikä siihen ole mitään haamuja eikä haamujen haamuja tullu. Hermoja repivää tää piinaaminen
Tiedätte kyllä..


SaHeLi olen kovin pahoillani että olet joutunut keskenmenoja kokemaan
Lämpimästi olet tervetullut joukkoomme :heart:

MyAngels
++++++++++++++++++++++++
Kyllä sieltä sen plussan PITÄÄ tulla :heart: :heart: :heart:

Ninnillä on hieno vauvamasu!!
Uskomatonta, että olet jo loppusuoralla. Tulethan sitten kertomaan kumpi tuli, vai tiedätkö jo kumpi on tulossa? :heart:

Anskulle ja pojalle iso voimahali
Ihan sanattomaksi vetää tuollaiset asiat. Toivon koko sydämestäni että poikasi tulee kuntoon :heart:
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 4/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 7/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 13/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 14/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 15/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 16/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 17/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 20/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 22/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 37/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 1/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 11/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 22/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 22/29
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 28/28
Mariq......................KU 07/07.............................KP 28/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 28/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 29/26-28

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 1/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 4/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 6/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 28/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 6/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 9/-

Haamuilijat

MyAngels

 
Epsu lohtu :hug: negasta, mutta toivoa ei menetetä ennenkun täti kurvaa kylään ;) eiks ju

MyAngels sun oirees kuulostaa kyllä tosi lupaavalta :heart: toivottavasti on pikkunen salamatkustaja kyydissä.
Meikä menee ihan saman kaavan mukaan, ellottaa ja helpottaa ku jotain saa suuhunsa aika ajoin maistuu metalli suussa... mutta mä tiedän, että vauvaa ei mun masussa ole :/ ihmetyttää kyllä nää oireet... kaikki klassiset a:sta ö:hön ja kun mä en yhtään muista millasta on olla raskaana, sen muistan että oireettomia molemmat suurinpiirtein oli mut kuitenkin tiesin ennen testiä että raskaana ollaan, tosin molemmat tein vasta ku menkat oli 2pv myöhässä että ota nyt selvää

SaHeLi lohtu :hug: menetyksistäsi ja tervetuloa joukkoon mahtavaan :)

ON viikonloppuna pääsee remppaamaan. Uutta parkettia, tapettia, maalia, kaapinovia... :D mä niin tykkään, vie ajatukset taas ihan kokonaan pois tästä vauvarumpasta, pitää vaan muistaa kuitenkin ens viikolla se lääkäri ettei niin totaalisesti unohda :kieh: Jossain välissä pitäis vaan muistaa vielä sitten oppariakin tehdä, mut aikaahan on :whistle: mä oon niin huono tekemään mitään tollasta :ashamed:

Nyt täytyy taas rientää... :wave:
 
Moikka! Me katottiin eilen miehen kanssa mtv3-faktalta sitä riskitapaukset-synnytysohjelmaa... Siinä oli yks nainen, jolla on 2 tytärtä ja nyt syntyi vihdoin viimein poika rv 36 tai jotain... Ennen tätä pojan syntymää sillä naisella oli ollut 4 kohtukuolemaa viikoilla 32-35!!!!! Ajatelkaa!!!! Lääkärit tekivät sitten sektion ja totesivat heti, että naisen kohtu on todella ohut ja että se vauva ei olisi siellä enää kauaa hengissä pysynyt...

No, ennen sitä katottiin Greyn anatomiaa ja mua alko ihan itkettää kun se yks nainen "mikäsenniminytonkaan" päätti että hän haluaa lapsen ja ettei voikkaan sitä saada.... Ja mä vaan vollotin..... ja mies oli ihan että TÄH????

Pitäis vissiin olla kattomatta ainakin tota riskitapaukset-ohjelmaa... Mä ainakin samastuin niihin synnyttäjiin ja mulla on aina kaikki samat viat jne ku niilläkin ku oon sen ohjelman katsonut.... :snotty:

No, nyt aamukahvin jatkoille. Kohta tulee kylään semmonen ihan 2,5.vuotias poitsu.... :heart:
 
Niin ja....

Orchid: Kiva kun saat vähän muuta ajateltavaa ja kivaa semmosta!!! Oot ilmeisesti opinnäytetyötä tekemässä vai? Mä tein omani 1,5-viikossa ja muut väänsi sitä hullunlailla puoli vuotta... En vaan osannu alottaa sen tekemistä kun ei ollu ihan pakko... No, sitä tehtiinkin sitten 24/7.... Mutta lopputulos oli todella hyvä... Mitä sitä turhan aikaseen.... ;)

Ansku: Negoilla on tapana muuttua plussiksi aina välillä. Kirves heitetään kaivoon vasta kun ferrari kurvaa paikalle... ;) Tsemppiä vielä ensi viikolle!

Juuliai: Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin ja saatte kohta nauttia ihanasta vauvaelämästä!!!! :flower:

PamuK: Tosiaan... eikös helmikuussa ole tänä vuonna se karkauspäivä!!! VOIDAAN SITTEN KAIKKI KARATA TÄÄLTÄ TONNE ODOTUSPUOLELLE!!!!! :D

Nyt kahville taas! :D
 
Julietta onneksi en tuollaisesta ohjelmasta ole mitään edes tiennyt..
Mä olen niin herkkä etten varmaan pystyisi edes moisia juttuja katsomaan..

Tuo karkauspäivän juttu oli hyvä!


Ansku
Samas veneessä ollaan, joten myötätuntoa täältä roppakaupalla. Mut yritetään elää toivossa :saint: Mikäs kp sulla on menossa?

Kiitos Orchid haleista ja sulle kans
Jatketaan jännäystä...

Ihanaa varmasti päästä remppaa tekemään! Vaikka hommaahan siinä on, niin se kun näkee valmista tulevan niin se on ihanaa :D Tsemppiä oppariin!!
Ite tein mokoman tuossa pari vuotta sitten, opiskeluoikeuskin siinä jo kerkes loppua kesken väännön, mutta valmistuin kuitenkin :D

ON juupatijuu.. kuten sanottu, jännitys jatkuu...
Jotenkin olen aikas varma että tuolla alamasussa ois joku sinne pitkään kaivattu, mutta.. en tiedä uskoako siihen vai mitä. No kait tää tästä pian selviää..
 
Moikka.
Meillä sitten venyy ja venyy tää km...sillon vuoden alussa 4.1 ensimmäinen lääkkeellinen poisto ja 6.1 toinen...ei mitään..vuodot lakkas...ja nyt sitten viine lauantaina...ilmestyi kaamea mahakipu..ja verinen vuoto...ajattelin että menkatko...kun olihan km:sta jo 4 vkoa...No eii...iltaa kohen kivut hävis.Seuraavana päivänä sama rumba...mutta kivut astetta vielä kovempina...ja iltaan taas hiipui...no..katotaan vielä ma...ja ei muutaku kivut aina vaan kovempia..sitten soitin gynelle ja laittoivat ti aamulle verikokeisiin ja lekurille.Lekuri totesi sitten ultratessaan että kohtuun jäänyt tavaraa...ja kaavintaan!No Nyt tiistaina iltapvällä tehtiin kiireellinen kaavinta...jostä tässä toivutaan...
Pää on ihan puhki...mieli hmmh...ihan surkee...ei jaksas..ei millää jaksais...kaikki vastoikäymiset tuskastuttaa...miksi mulle näi kaikki käy aina vaikeesti.........ja kipeesti......,...tuntuu niin epäreilulta kaikki.Sairaalassa ravaaminen tympii...lekureiden tuumaukset ylimmääräsistä kiloista lisää tuskaa... :ashamed: :attn:
Miksi kaikki niin rakkaat viedään multa pois...Isä,monta hyvää ystävää,Erittäi surkee edellinen parisuhe...Äidin äkillinen pois meno...uuden suhteen keskenmenot....Mitä vielä???Viekää tuhkatki pesästä...Prkl... :( :(
Ensimmäinen lause mulla nukutuksen jälkeen oli...Oisitte antanu mun nukkua etes kaks päivää..kertoo mun mielentilasta jo aika paljon...tuntuu et ei jaksa.Tekis mieli vajota maan alle...ja syvälle sinne....nukkua vuos ja kurkistaa jokos täällä menis paremmin.
Ainoat valot mun elämässä on nuo kaks kauhukakaraa ja tuo aivan kultanen isäntä..mut tuntuu et mä oon sillekkin vaan rasitteena...hm hm....Mistähän sitä sais auringon paistamaan....Valoa...jotain iloa...
Peittojen pöllyttäminen ollut kiellettynä jo liian kauan... :kieh: :kieh: :snotty: :snotty:
Anteeks...synkkä tekstini...Pakko oli vuodattaa.

Silti ONNEA plussanneille =) :flower: :flower: Pienille tarrasukkia!
Toivottavasti tästä lähin meijän kaikkien pienet jaksasi kasvaa isoiksi ja vahvoiksi =)
 
Epskeps: Mullakin on ihan sama olo, sellainen olo että joku tuolla masussa on, mutta testi vain nega.. Ihan samalla tavalla kuin poikaa odottaessa ei pysty nukkumaan selällään, heti tulee sellainen painon tunne tuonne alavatsaan. Mutta en kyllä testaa nyt ainakaan pariin päivään, tai päivään ainakaan :ashamed: Mutta eiköhän me ne plussat sieltä saada vielä joskus, tietty mahdollisimman pian =) Ja olen miettinyt, että ehkä oli tarkoitettukin, että tuli tuo keskenmeno, enkä vielä raskaudu... Jaksan sitten hoivata tuota poikaa, tärkeintä hän kuitenkin on :heart:

Daizz: mitenkähän sinua nyt piristäisi? Onneksi on ainakin tämä palsta, minne voi vuodattaa synkätkin ajatuksensa. Paistaa se aurinko vielä risukasaankin, ihan varmasti :hug:
 
Moikka vaan naiset!


Ansku07: Pahoittelut negasta

Ehei kijroisut vihreet mitään haittaa, niitä tulee varmasti jokaiselle joskus


Daizz: Voi Sua poloista...

Sua koetellaan nyt oikein urakalla...

Saisi jo vastoinkäymiset loppua

Voimia kauhean paljon ystäväni!!


Epskeps: :attn: TÄDINESTOPUOMIT ASETETTU!! :attn:


Julietta: Aivan kamalia kokeneet se pariskunta...haudata 4 lastansa

Mun mielestä yhdessäkin tapauksessa on niin järkyttävän paljon kestettävää...



Orchid: Mikäs kiertopvä sulla onkaan? Ai niin, et ollut oikein pitänyt "kirjaa" :/ Ajattelin vaan, josko siellä sun masussa kuitenkin olis salamatkustaja?

Meillä myös on täällä remppa menossa. Alakerrassa siis. Se vie ajatukset kivasti muualle. ...Paitsi että meitsin hermot on edelleenkin niin kireällä, että tuntuu etten osaa edes seinää maalata hermoamatta



ON: Tein tänään sitten testin, ja nega tuli...

Kunnes sitten testitajan jälkeen kylläkin plussa


Siis just samoten kuin edellisessä raskaudessa, eli eka nega josta tuli roskisplussa ja sitten tuli seuraavana päivänä kunnon plussa testiajalla... Tiedän ettei testiä saisi vilkuilla enää testiajan jälkeen, mutta viimeksi roskisplussa oli kuitenkin ihan plussa... Voisiko se olla nytkin?

Voi sanokaa että voi...


Oireet jatkuu juu. On väsy, on kylmä ja jano, sekä mielialanvaihtelut edelleenkin
enkelistä
piruksi
ja pirusta itkupilliksi

Kuumeinen olo, yleensä lämpö on jotain 36,2, ja nyt 37,2. Lenssua ei kyllä oo...
Ja uutena oireena alaselkäsärkyä. Mun alaselkä ei oo ikinä menkkojen aikaan kipee, vaan se on ollut aina plussaamisen jälkeen raskausoireena. Ja myös keskenmenon kipukohteena... Tuo selkäsärky on aaltoilevaa, kuten myös raudanmaku suussa.

Voi sitten jos/kun menkat alkaa, ni se taas varmasti masentaa kovasti...

Pitäis ajatella että annetaan kun annetaan, jos annetaan. Mutta se on niin vaikeeta kun tahtoisin sen plussan ja vauvan. Se antais vähän taas toivoa, jos saatais uus mahollisuus....

Tädin tuleminen repii sitten kyllä niin lujaa tuolta jostain että tulee hirvee epätoivontunne ja muistuu vielä paremmin mieleen menetykset



Voi tätä ikävää ja surkeutta....

On niin paha olla taas... On niin paha olla että ihan ärsyttää

IKÄVÄ. Mä niin tahtoisin poikani taas syliini ja rutistaa sitä pientä ihan mahottomasti ja kertoa miten mun on sitä ikävä...

Mä tahtoisin kertoa sille miten paljon mä sitä ikävöin, miten kovasti rakastan ja miten kovasti me oltais tahottu se meille.................






Mä yritän olla tosi vahva, vaikka aina välillä romahdan. Mutta yritän kovasti ajatella joka itkukohtauksen jälkeen että mun teki hyvää itkeä sekin itku, sitä sitten taas pystyy jatkamaan eteenpäin.

Taustalla soi musiikki, jossa on niin sopivat sanat:

"Aina kun jotain häviää, aina jotain jäljelle jää. Aina kun tuntee ikävää, tietää, että omisti jotain tärkeää. Vaikka ovi on mennyt hetkeksi kii, se aukeaa kerran rakkaudenavaimiin. Ei toista voi kuolemalle menettää, rakkaus jää..."

 
Sus soo
Onnea Miikkis! :)

SaHeLi, pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa mukaan keskustelemaan! :wave:

Daizz, jaksamisia sinulle!

Omaa napaa: se alavatsan kipuilu loppui. Uskoisin siis sen olleen ovistuskia. Nyt tänään ollu eka päivä ilman "rättiä" kun tuota km:n jälkeistä vuotoa kesti yli kolme viikkoa :/ Eli tuo ovis tuli sitten ilmeisesti jo ohitettua, koska ei voinut vielä puuhailla miehen kanssa tuon vuodon vuoksi.
 

Yhteistyössä