Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

jep tulkaahan huomenna testailevat tosiaan sitten niitä hyviä uutisia kertomaan! :D

Mariq ja Jonttu:tervetuloa joukkoon! :hug:

pöh, nyt en enää muista mitä piti... *miettii* juu no en saa päähäni enää.

Itellä palelu jatkuu.. aamulla saa onneks nukkua pitkään (tai siihen asti siis kun poika herää) on vasta iltaan meno.

kukas se kyseli ikää... 22v ja pohjois-pohjanmaallla asustellaan..

mut palailen sitten kun muistuu mieleen mitä piti kirjottaa :whistle:
 
Itselläni tuo km alkoi vuotamisella jota jatkui 9 pvää. Tuli kovat supistukset, 12h supisteli 4min välein ja tuli pois "ponnistamalla" luonnollisesti. Oltiin sairaalassa siinä vaiheessa, koska kivut oli kovat. Lääkärit elätteli toiveita viimeiseen saakka, että harmitonta vuotoa on vaikka ultrasivat kilvan eikä sikiön sydänääniä saatu kuulumaan. Se oli kova paikka molemmille. Miehelleni ehkä vielä kovempi koska hän ei antanut puhua asiasta kotona eikä itsekkään suostunut puhumaan koko asiasta. Vasta muutama kk tapahtuman jälkeen pystyi kertomaan tuntemuksistaan. Sikiö tutkittiin ja se oli sairas. Toisaalta haluaa uudestaan raskaaksi, mutta toisaalta toi km kummittelee mielessä, että sattuuko uudestaan. uutta yritetään ja yritetään pitää mieli positiivisena ja toivoa parempaa onnea ensi kerralla.
 
Katherine Tiedän tuonkin puolen asiasta kun olen samaan kuumeeseen palannut myös uudelleen ja uudelleen... Mutta kohdallani on ehkä tällä hetkellä muutenkin uusi ajattelutapa tähän elämään. Ja juuri nyt olen sitä mieltä että jos minun elämänpolulle on oma lapsi tarkoitettu, niin se tulkoon ajallaan. Ei helppo asia hyväksyä, mutta olen sitä mieltä että väkisin yrittämällä vain synkennän oman mieleni. Murehtimalla elämäni kärsii, enkä koe sen muita tarjoamia mahdollisuuksia täysillä. Joten yritä iloita ja nauttia olostani niin hyvin kuin pystyn ja toki Isosti toivon että vielä saan oman vauvan...

Halauksin :hug: Kristallienkeli
 
ei puhuttu mistään hcg:n seuraamisista.Käskettiin vaan varaamaan aika 2 viikon päähän jälkitarkastukseen..tietty voin raskaustestillä nähä onko laskenut,mutta olisi rahan tuhlausta, muuten vaan testailla.Toivottavasti laskisi äkkiä.
 
Vai testata pitäis...


No on se tuolla valmiina odottamassa..

Toivottavasti se yksi ei_toivottu_kutsumaton_hirvitys ei vain tule sotkemaan suunnitelmia

Ja tässä se mun "en testaa ennen kuin on myöhässä"- suunnitelma sitten meni..
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 3/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 6/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 12/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 13/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 14/28
Miikkis 25v ........KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 14(KP 30)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 15/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 16/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 19/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 21/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 36/-


Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 21/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 21/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 27/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 27/28
Mariq......................KU 07/07.............................KP 27/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 27/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 28/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 40/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 5/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 27/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 30/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 5/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 8/-

Haamuilijat



 
No, testanneet, miten meni :attn: Tulin heti aamulla kattelemaan, mitä tuloksia täällä näkyy ;)

Ajattelin testata huomenaamulla, tänään on normaalikierron mukaiset kiertopäivät täynnä, eikä täti-tuntemuksia lainkaan.

Tässä on nyt niin kiire ollut järjestellessä asioita, että ihan unohtuu välillä testaus |O Meidän poika leikataan ensi viikolla Hesassa, ja sitä järjestellessä/jännittäessä on aika mennyt :eek: Saatiin peruutuspaikka, alunperin piti maaliskuussa olla leikkaus.

Ja sitten on vielä tuo toipilaskoira, jolta siis poistettiin kohtu. Tikit saadaan maanantaina jo pois, joten loppuu tämä ikuinen vahtiminen :)
 
Hei! Minunkin oli pakko jo kangeta ylös sängystä katsomaan onko tänne tullut plussia!!! :flower:

Ansku07: Toivottavasti saat huomenna plussan! Saako udella mikä sun pojalla on? toivottavasti menee hyvin se leikkaus!!!
Mulla on kanssa kokemusta noista koirien sairasteluista ja leikkauksista. Mikä koira sinulla? Kuulemma nykyään todella yleisiä nuo kohdunpoistot nartuilla...

Tänne ei uutta... tuolla masussa/selässä tuntuu jotta ois tulossa uudet menkat... oiskohan sitten ovis tulossa? Alotan huomenna tikuttelun. Tänään menen kampaajalle, IHANAA!! Leikkaus-väri-raidat.... :D
 
Tervehdys teille ystäväiseni! Hurjasti on taas juttua kertynyt sitten viime kirjoituskerrastani =) !

Tervetuloa kirjoittelemaan erzi, mariq ja jonttu79. Olen pahoillani, että olette joutuneet keskenmenon kokemaan :hug: . Itselläni keskeytynyt keskenmeno marraskuussa rv. 20, ultrassa todettiin, ettei pikkuisen pojan sydän enää lyö :'(

masukki08 Valtavasti onnitteluita plussasta :heart: ja toivotaan, että pikkuinen tarrautuu tiukasti kiinni!

Pamu k Todella surullista, että vuoto sittenkin oli keskenmeno :ashamed: . Voimia kovasti sinulle :hug:

Orchid Tervetuloa takaisin palstailemaan :wave: Mukava, että nettipimentosi on vihdoin ohi.

Ansku07, MyAngels, Epskeps, Miikkis ja kaikki muutkin joilla on "päivät luetut" :heart: :heart: :heart: Jännityksellä odottelen uutisia ja peukut ja varpaat pystyssä toivon parasta =)

Tädin yllättämille lohtu :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon! Itse odottelen tätiä poistuvaksi, että pääsisi harjoittelemaan ennen varsinaisia täsmäiskuja ;)

 
Huomenta!!

Anskulle +++++++++++++++ :whistle: Varmasti huominen tuo tulleessaan hyviä uutisia!

Mites Epsu ja MyAngel: joko testit on tehtynä?? ;)
:attn: TÄTTÄHÄÄRÄN KARKOITUSLOITSU :attn:

katherinelle onnea oviksen metsästykseen, kyllä se sieltä tulee, ainakin oireiden perusteella :D

jonttu: pääasia on että sulla on jälkitarkastus, ja varmaan sen yhteydessä otetaan se verikoe että nähdään hcg:n tilanne. jaksamista arkeen :hug:

berrylle myös onnea oviksen odotteluun ja kaadahan se mies sänkyyn sieltä ;)

Mä tuun kertoo tulokseni sitten kun te ootte ekaks kertonut että ootteko testannut?! :LOL:
Toivon todella että tuo Kristallienkelin lause toteutuisi meidän kaikkien kohdalla, toisilla ennemmin ja toisilla myöhemmin ;)

Okei.. paljastetaan... Tein aamulla sen testin... 3 piinallista minuuttia piti odottaa, mutta sitten kun olin katsonut tuloksen, meinas ilopissa tulla pöksyyn :LOL: kaksi viivaa siinä oli :heart:
En vaan vielä jaksa uskoa tähän, joten soitin Fertinovaan ja saan lähetteen verikokeeseen. Sen tuloksen jälkeen katsotaan tilannearvio uusiksi...
Mutta pikkuhihkausun päästän B)
 
Wau Miikkis supersuuret onnittelut!!! :) :flower: Mahtavaa!! :) Onpa tosi kiva lukea täällä plussauutisia!! :) Juuri luin, että moni muukin on lähiaikoina testaamassa, toivottavasti te muut saatte myös plussat =)

Pahoittelut ja lämpimät halaukset uusille tulijoille keskenmenosta :hug:

Voi Ansku07, teillä poju on menossa leikkaukseen? Tsemppiä kovasti ensi viikolle. Varmasti unohtuu testailut tuollaisia asioita järjestellessä. Mutta plussapuhuria sinnekin huomiselle :)

).( Omasta navasta ei vieläkään mitään uutta kerrottavaa, mä luulen nyt kyllä että se ovisjuna on ajanu mun ohi ja jättäny mut laiturille tässä kierrossa. Eilen tuli kyllä tummempaa viivaa vielä ovistestiin kun testasin (siltä varalta että kierto venyy km:n jälkeen) mutta tuskin se sieltä tulee, nyt on jo kp 29... :ashamed:
 
Kuinkas Epsu ja MyAngels joko on testit tuhottu? ;)

Mä voin poistua näiden kroonisten raskaus oireiden kanssa taas taka-alalle, tänään alko selkäkipu mikä nyt muutaman kuukauden on tarkottanu tädin saapumista. Edelleen jatkuu oireet, mutta niinhän ne on tehny jo monta kuukautta. Varasin ens viikolle lääkäri ajan, että pääsee juttelemaan ja tarkistamaan myoman ja kystien tilanteen... molemmat raskaudet on lähteny ekasta yrityksestä ja nyt on yli 6 kk yritystä takana niin täytyy käydä vähän tsekkaamassa, ku kystien takia on sanottu että 6kk jos ei raskautta kuulu niin lekurin pakeille :| katotaan nyt onko siitä apua vai ei...

Odotellaan täällä uutisia :wave:
 
Voi Miikkis!! Ihania uutisia :flower: Arvasin jo viestisi alusta, että plussaa näkyi :heart:

Julietta ja Nti Kesäheinä: Meidän pojalla on sagittaalisauma umpeutunut päässä liian aikaisin, mikä aiheuttaa jatkossa hoitamattomana pään kasvun pitkulaiseksi. Päänahka ja kallo avataan korvasta korvaan ja pää muotoillaan niin, että aivot pääsevät kasvamaan oikeaan suuntaan. Kuulostaa kauhealta, ja viikko puolitoista sairaalassa meneekin. Lääkäreille kuulemma rutiinia, vaikkei Suomessa ole kuin pari lääkäriä jotka näitä tekevät. Yksi vauva viikossa leikataan, sen verran vähän niitä syntyy. Voi miksi meille :ashamed:

Joku kyseli, Julietta taisi olla, koirien rotua. Meillä on tällainen lassie-lauma :heart: Meillä ei onneksi kohtu oireillut mitään, mutta leikkasimme sen varulta pois, koska kyseisellä tyttösellä on ollut pari vaikeaa synnytystä, emmekä halua että tulee vanhemmiten kohtutulehduksia tms...
 
ONNEA!!!!!!!!!!!!!


Mä täällä itkeä pillitän onnesta sun ja miehesi puolesta!!

Voi kultapieni, sä oot sen plussan niiiiiiiiiiiin ansainnut!!!

Ja mä oon niin kovin onnellinen!!

ONNEA ONNEA ONNEA!!!

Aivan ihanaa!!


ON: En sitten uskaltanut testata, menkkaoireet masussa lisääntyneet, ja olo on ihan
 
Jippii Miikkis!!!! Sylikaupalla onnitteluita sinulle :hug: ja kaikkea hyvää jatkoon. Nyt sitten jännäämään onko peräti kaksi pikkuista tarrautunut matkaan :heart: :heart: :heart:

Orchid minullakin on n. 3cm myooma kohdun takaseinämällä. Onko sinulle kerrottu tarkemmin, mitä myooma voi aiheuttaa/miten voi vaikuttaa raskauteen ja minkäkokoinen myooma on "haitallinen"? Itse epäilen, että olisiko myooma myöhäisen keskenmenoni syy, kun muuta syytä ei ole löytynyt. Se huomattiin vasta kun olin raskaana ja ensimmäisiä ultrauksia tehtiin. Istukka oli takaseinämässä, kuten myös kahdessa onnistuneessa raskaudessakin. Jälkitarkastuksessa lääkäri ei puhunut mitään myooman seurannasta :eek:

Ansku07 Onpa hurjalta kuullostava leikkaus. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, voimia :hug: :heart:
 
Miikkis Paljon onnea siulle plussasta :hug: Olen käyny vakoilemassa päivittäin et onko uutisia siulla jo kertoa ja olihan niitä :D

Ansku07 Tsemppiä siulle ens viikkoon :hug:

Meillä pojalta leikattiin aikoinaan kanssa kallosamoja auki ja siksakki haava on korvasta korvaan,viikko oltiin sairaalassa hesassa ja joitain taitoja piti opetella uusiksi,Jyri H. on erittäin hyvä plastiikka kirurgi jos hän teidän pojan leikkaa,edelleen käydään pojan kanssa hänen luona kontrolleissa ja ainakin kouluikään käydään,poika on nyt 5v.
Jos haluat enemmän jutella ni laittele y-viestiä...tarkemmin sanottuna pojalle tehtiin koronaarisauman kraniosynostoosi,pojalla oli sellaiset saumat kasvaneet umpeen jotta aivot jäivät puristuksiin ja aiheutti erinäisiä ikäviä vaivoja.

Nyt kaikki joukolla testaamaan ja tuolla odotus puolella on paljon vielä tilaa.

Äitee ja tuplat 15+6
 
Miikkikselle hirmuiset onnittelut :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Minäkin jo kovasti odottelin sulta niitä kahta viivaa ja oonkin käynyt vakoilemassa..

Kaikille muille kovasti plussatuulia ++++++++++++++++++++++ :whistle:

Täällä piinaillaan vielä riskiviikoilla mutta olo on yllättävän hyvä, siis henkisesti! fyysisesti kamala ja pahoinvointi riivaakin jokaista hereilläolo sekuntia..
Mutta siitä viis, niin kovasti on tätä pientä toivottu ettei mitkään vitsaukset sitä onnea poista!


Tini+Nuppu 9+0 :heart:
 
Voi Miikkis, ihania uutisia!!! Onneksi olkoon tosi paljon! =) =) =) :heart: :heart: :heart:

MyAngels, älä vielä luovu toivosta. Sitten vasta jos se pirun täti tulee epätoivotulle visiitille.

Epskeps, uutisia sulta odotellaan, on niin jännää!


Ansku07, tsemppiä kovasti pojan leikkaukseen. Kuulostaa kyllä aika hurjalta, mutta hoito on varmasti hyvää! Ja tietenkin hyvä että operoidaan, niin kasvu tapahtuu sit normaalilla tavalla. Paljon voimia!

Orchid, on varmaan rasittavaa jos koko ajan on r-oireita ja silti se tätsy tulee aina...Hyvä idea varmaan käydä lääkärissä ja tarkastuttaa tilanne. Onhan tuo henkisesti tosi rankkaa, jos ei uskalla yhtään oman kropan signaaleihin luottaa, jos oireet on noinkin kroonisia ilman toivottua tulosta. Koita jaksaa, vielä se onni paistaa sinulle!! :hug:

).( Ei mitään erikoista, kp 19 menossa ja tuntuu että aika matelee. Toisaalta, sain kutsun nyt sitten työhaastatteluun Suomeen, se on ensi viikon perjantaina ja tädin pitäisi tulla lauantaina...Joten hyvä ehkä että on muutakin jännitettävää. Työpaikka olisi ihan unelma, vaikka tarkoittaisi aluksi kahdessa maassa asumista, ennen kuin mies pystyisi muuttamaan mukana. 3 kaikkiaan haastatellaan ja testataan, jännittää jo nyt, vaikka itse olenkin sitä mieltä että olisin paras mahdollinen kandidaatti tähän hommaan. Vielä pitäisi ne haastattelijat saada vakuutettua... :)

Plussatuulia nyt kaikille, etenkin Epsulle ja MyAngelsille! Ja Miikkikselle vielä tarriksia roppakaupalla mukaan, olen tosi onnellinen puolestanne!

 
Äitee2: laitan sulle tänään yv:tä. Ilmeisesti tuo koronaarisauma on se "kriittisempi" ja vaikuttaa jopa kasvonpiirteisiin jos ei leikata. Meillä ei onneksi ole mitään vaikutusta kehitykseen vielä ollut. Mutta en vaivaa muita tällä asialla, laitan sulle myöhemmin yv:n siis :)
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
ONNEA MIIKKIS SYLINTÄYDELTÄ!!!!!

Aivan mahtavan ihanaa!!! :D Pienelle (tai pienille ;) ) paljon tarriksia jotta masumatkassa mukana kestävät! :heart: :heart: :heart:


MyAngels muru
Jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuisi ja ne plussat saisimme. Kenties ne antavat nyt hetken odottaa ilmestymistään. :heart: Ja hus pois tätioireet!


ON tää testas aamulla negan..
Uutta testiä en tee ennen kuin se täti on oikeasti myöhässä ts. ei tule ollenkaan!
Kävin tässä osteopaatillakin, sen puoleen olo on ihan toooooooooosi jees
Hänkin kun vielä sanoi pitävänsä peukkuja ja että kroppa ois kyllä sillä mallilla ettei pitäisi olla esteitä raskautumiselle.
 
Kiitos Diodium ja Epskeps!


Harmi Epsu-muruseni se nega

mutta toivotaan että se plussaksi muuttuisi

TOIVOTAAN NIIN JOKA SOLULLA!!



ON: Tahtoisin niiin sen plussan että aivan itteekin hirvittää

Tänään on ollut muutamia pahoinvointikohtauksia ja raudanmaku suussa...
AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!
 

Yhteistyössä