Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

miikkis kyllä mä silti pidän peukkuja sulle, että jospa kuitenkin... Ymmärrän kyllä, että testaaminen pelottaa. Käyhän sitten meille ilmottelemassa, kun uskallat. :hug:

Jos mulla nyt on ovis, niin en mä kyllä näin aikaisin siitä oireile. Yleensä se rintojen aristus tulee mulla samoihin aikoihin oviksen kanssa. Vatsan nippailu alkaa n. viikkoa ennen ovista, nyt on vatsaa juilinut jo yli kaksi viikkoa! Tosin se muuttui erilaiseksi sen jälkeen kun alunperin aattelin oviksen olleen... No, jää nähtäväksi, en jaksa vatvoa... Ehkä jos menkat ei ala, niin teen ens viikosta r-testin, jos nega ja menkkoja ei näy, niin oottelen toisen viikon =)
 
Miikkis: Kiitos tsempeistä murunen

Elä sinäkään menetä toivoa ihan vielä. Ihmeitä tapahtuu!


Pamulle vielä iso ja lohduttava hali


ON: Menkkakipua joo. Mielialavaihtelut tasaantuneet. Jano joo. Eli tilanteessa 2-1 tätiä odottelen....
 
Hellurei!!!

Ei saa!!! Eieiei! Miks kaikki sanoo oottavansa tätiä? Ei semmosta saa ääneen kuuluttaa! Katsokaas, pidetään me kans nyt vähän matalempaa profiilia sen tädin suhteen, jos se jättäis meidät vaikka rauhaan. :D ;) :whistle:

mariq: tervetuloa joukkoon suurenmoiseen! Pahoittelut km:sta! :hug: :hug: :hug:

Tänne ei uutta... aamulla väsyttää, illalla ei... ja sängystä ei meinaa päästä millään ylös... Eilen oli taas lämmöt 37:ssa, en jaksa ymmärtää enää... jos mulla on kohdunulkoinen??? kun tuolta oikelta puoleltakin on pakottanut välillä ihan kunnollakin,... tiedä sitten... plaah...

Nyt aamukahville! :D
 
Pamu k :hug: kovasti voimia! Ollaan muuten samaa vuosikertaa, mulla keväällä synttärit.

juuliai Voi, onpa sulla toisaalta ihana äiti :heart: mutta eipä sitä vielä kovin aikaisessa vaiheessa halua kertoa varsinkin kun on km taustalla.

irtosora Olipas ihania ultrakuulumisia! Kaikkea hyvää odotukseesi :hug:

Betania Onnea ovisplussasta! Hirmuisesti tärppionnea sinnepäin db

Riine sulle myös tärppionnea, hyvältä kuulostaa ovisoireet!

Erzi mulla km todettiin rv9-10 ja myöhemmin selvisi, että kyse olikin kohdunulkoisesta raskaudesta. Aika vaikeaa oli henkisesti pari ekaa viikkoa, sitten fyysinen kunto huononi jatkuvan vuodon takia ja epätietoisuus tilanteesta myös oli melko rankkaa. Nyt on ihan hyvä olotila, kun kaikki on selvinnyt parhain päin ja lupa uuteen yritykseen on annettu, lokakuussa siis oli km/ku.

Danjuska Mukava kuulla, että olet jo kuntoutumassa! Jospa paleleminen viittaisikin ihan johonkin muuhun asiaan :whistle:

Emppu78 tosiaan, 32 tulee tänä vuonna täyteen ja asustelen täällä pohjois-pohjanmaalla, Oulun alapuolella.

Tinkatar :hug: Voi, on teillä kyllä ollut kamala kokemus :/ Hyvä kuitenkin että nyt on helpottanut! Pahoittelut tädistä :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Orchid - Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa! Onnea uuteen kotiin :flower:

mariq Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan!

tapsu85 db Plussalle!

Miikkis Voi, varmasti testaaminen pelottaa.. sitä vaan jäin ihmettelemään, miten oli veritesti tehty jo sellaisille, joilla siirto teidän jälkeen? db ja jaksamista, tule sitten kertomaan, mitä testi näytti :hug:

Epskeps ja MyAngel plussatuulia sinnepäin edelleen!

(.) Menkat näyttäis vihdoin loppuneen kokonaan, hyvä niin, ettei vuoto liikaa pitkittynyt. Nyt sitten odotellaan mahdollista ovulaatiota ja yritetään saada mies tositoimiin ;) Kuopuksella oli viime yönä vähän lämpöä ja yskii taas kamalasti :/ sais jo riittää sairastelu toisella. Mahakin on ollut löysemmällä, mutta johtuisko nyt sitten tuosta flunssasta. Maidon poisjättäminen kun selvästi jo paransi tilannetta.
 
Miikkikselle tsemppiä ja ++++++ :whistle:
mariq pahoittelut km:sta :hug:
(.) vieläkin juilii, nyt taasen oikeelta, mutta ei niin kovasti kun eilen. Nyt pitäis kyllä toi isäntä kellistää illalla... :D
Niin ja sitä piti ihmetellä, kun söin sen antibioottikuurin siihen lievään kohtutulehdukseen ja kävin sitten n. parin viikon päästä labrassa, niin CRP oli edelleen 20. Polilta tuli sitten vaan kirje, että jatkotutkimuksiin ei ole aihetta. Kyllä vähän häiritsee, että jos sielllä jotain tulehdusta edelleen on ja sille ei nyt sitten tehdä mitään. Mutta kaipa noihin lääkäreihin täytyy vaan uskoa ja luottaa, että tietävät mitä tekevät. :/
 
Kyllä oli juttua ku kaikki tossa lukasin lävitte B)

Kaikkea on taas tapahtunu, ilosia =) ja surullisia :'(

Jäi aamusella juttu vähän kesken ku poitsu heräs... mun pikkunen tosiaan täytti lauantaina 2 vuotta :) uskomatonta ku miettii minkälaista meiän elämä oli 2 vuotta sitten, oltiin vielä laitoksella pikkusen nyytin kanssa ja molemmat vielä ihan pihalla :D kyllä sitä vaan odottaa että sais uuden nyytin kainaloon. Nyt on jo sitten 7 kuukauttta ku pikkunen enkelikin synty, en ois ikinä kuvitellu että menee näin kauan raskautua tai onhan noita plussia ollu syksyllä mutta mitä lieni sitten ollu vauvaa ei kuitenkaan ole tulossa vielä... :'(

Miikkis jännittäa sun puolesta, serkku sai samalla hoidolla pojan elokuussa :)

Epskeps jokos oot testaillu???

ON: noista oireista tosiaan, mä oon ollu vähän väliä ku raivo härkä ja sitten itekseni itkeskelly käytöstäni. Sunnuntaina suutuin ku mikään ei onnistunu, huusin pojallekin :eek: (mitä kadun ylitse kaiken) lähin koirien kanssa lenkille ja itkin siellä ittekseni. Ukolle oon vähän väliä äkänen ja sitten takasin toiseen äärilaitaan, ihme että jaksaa vielä mua :kieh: Mä voisin nukkua vaikka 24 h ja juoda vettä (nimenomaan vettä ) vaikka 10 litraa päivässä (oon sitten janossa koska koko ajan ei viiti juoda). Ilman juomistakin saa ravata vessassa koko ajan. Koko ajan paleltaa ja mahaa nippailee. Mä en jaksa ku mä tiedän, että täti kurvaa paikalle joskus kun sen aika on (ens viikolla viimeistään) |O Mä jo aikasemmin syksyllä kirjotin mun kroonisista raskausoireista ja nää rupee jo vituttamaan :headwall:

Pitäis varmaan ruveta positiivisemmin ajattelemaan :D mutta raskautta en tosiaan oo tässä kierrossa miettiny ennenku nyt oireitten alettua... mutta jospas mäkin teen saman päätöksen ku MyAngels - plussa tulee tietenkin ens viikolla :heart:

Ääh piti kommentoida teiän juttuja, mutta lähti taas ihan ON linjalle. Nyt tää painuu nukkumaan, että jaksaa hoitaa taas muutaman tunnin päästä pienokaista :wave:
 
Orchid tervetuloa takaisin! Vaikka oisin mieluusti sut tuonne odottavien pinoon lähettäny..
Ja sitä mikset oo listalla, ni ei voi ymmärtää
Luultavasti olet pudonnut vahingossa sen haamun takia.. :ashamed: Mut asia on nyt korjattu :heart:

Mariq tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosi johdosta
:heart:

ON Testit tuli hetki sitten.. Vielä ei tätiä näy. Ehkä testaan aamulla, pitää kattoa nyt..
Tää piina tekee mut kyllä kohta ihan hulluksi
Ei ole nyt oikein malttia tähän palstailuunkaan, sorii... :ashamed:
 
joops.
kiitos kaikille, olette ihania!!

ärsyttää nyt se, että ois se lekuri voinu viimeks sanoo, ett ehkäskää yks kierto...vaikka oishan sen voinu iteki päätellä, ett suurentaa riskiä ja kaivaa kumit...ja täälläkin moni oli ohjeeks saanut ehkästä yks kierto väliin...mutt lääkäriä sitä sit vaan jotenkin uskoo...

blaah...
ja kun kuumekin on kova ni sit vaan koittaa...

on nyt mietitty, että ehkä 3.kerta toden sanoo kolmannen lapsen kohdalla(?) tai sitten voihan olla, että meille Taivaan Isä on nämä kaksi ihanaa lasta tarkoittanut, poika ja tyttö eikä sitten muita.

Miikkis, ei tutkita mitään, Gyne ei nähnyt siihen tarvetta kun nämä kaksi on menneet niin hyvin, ni mulla ei kuulemma ole taipumusta keskenmenoihin...eikä vikaa...no mitä lie tää nyt sit onkaan...
jeps, etiäpäin.
 
liityn tänne teidän joukkoonne..Sain eilen keskenmenon rv.9+1 :'(
haluan nyt jo heti tänne...alotetaan uutta yrittämään heti kun voidaan.
Olen onneksi todella helposti raskautuvaa tyyppiä.Mul kävi niin että keskenmeno tuli just samaan aikaan kun ns menkatkin oli,eli mul on just nyt ihan menkat myös menossa..kuinka pian mahdollinen ovulaatio voi tulla? nyt kun on menkat just menossa.Tai voiko ovis tikkuun luottaa kun raskaushormonia varmaan jonkin verran on...viimeksi ovis tuli kiertopäivä 14... mulla on säännölliset menkat..
 
Orchid - Miten meillä voikaan olla näin samanlaiset oireet?!

Toivon sulle hirmuisesti plussatuulta =)
=)
Onnea teidän pojalle!!



Epskeps: Plussatuulosia sinne ystäväni! Tilasitko erittäin herkkiä vai mimmosia testejä?


ON: Sanoin tänään miehelleni, että jes, mullon vähän mielialan heittelyt helpottanut. Mies purskahti nauruun, ja sanoi että "Niin justiinsa, sullon tasainen luonne - aina kiukus!"
eli joo, näitä hermokohtauksia on tullut edelleen...:ashamed:
Jano on kestänyt jo kohta viikon, ja kuten Orchidillakin, niin vesi vaan kelpaa! Se on parasta ja helpottaa pikkuisen suun kuivumista. Tää jano on ollut mulla oireena edellisissä raskauksissa...
On alamaha vihlaisua, palelua ja kovaa väsymystä...

Kävin kyllä tänään ostamassa siteitä valmiiksi tädin vierailua varten...


Se on niin pyllystä että sitä raskautumista odottaa niin nöyrästi ja hartaasti, ja sitten täti tulee ja vetää maton jalkojen alta


Oon miettinyt näitä menetyksiämme paljon...

Olen ajatellut, että ehkä minusta tulisi niin huono äiti,
että sen takia mun ei anneta edes yrittää...
 
Orchid ihana kuulla siusta!! :wave: ja ++++++++ :whistle: kyllä kuulostaa lupaavalle ;)

jonttu79: voih :'( tervetuloa joukkoomme. Olen niiiiin pahoillani :hug: Hieno juttu että raskaudut nopeasti, se auttaa varmasti jaksamaan näinä vaikeina aikoina.

Epsu ja MyAngel: Testaillaanko huomen tytöt?? Mä päätin rohkaista mieleni, koska ei tästä muuten tuu hevon%(/#&%) !! Äsken sain jo miniahdistuskohtauksen, että paree vaan pissiä tikkuun aamulla :LOL:
 
jonttu mitä sulle sanottiin, että seurataanko sun hcg:n laskua? Se laskee samaa tahtia yleensä kun nouseekin, eli varmaan parissa viikossa saat raskaustestiin negan. Mulle sanottiin aikoinaan että kun r-testi nega, voi alkaa yrittämään. Mutta koska sulla raskaus oli pitkällä niin kait sitä jossain seurataan?
 
jonttu79
harmillista että sinäkin olet joutunut tänne, pahoittelut.

samaa kysyn kuin Miikkis, mitäs sulle sanottiin miten edetä?

Mulla on sama juttu kun sulla, raskaudun helposti, esikko tärppäs heti ku jätettiin ehkäsy, siskonsa tuli vähän varkain ku kerran oltiin ilman kumia imetysaikana...vaikkakin tietoinen juttu, ni silti musta ihme.
No nyt alettiin toivomaan kolmatta, tuli yhdet menkat, sitte meni raskaus kesken n rv 5/6 jonka jälkeen Gyne sanoi ett heti voi koittaa uudestaan, no ei taaskaan tullu menkkoja vaan jäin odottamaan ja sama juttu, kesken meni rv6.

Siks tätä kerron, että minä ainakin nyt ehkäsen lääkärin neuvosta yhden kierron ja annan kropan ja hormoonien tasottua. Toivottavasti sit tai vielä joskus.

Kysy mitä lääkäriltä mitä kannattaa tehä. Juuri alla oleva km kuulemma nostaa riskiä seuraavaan km, vaikka onhan monella ollut hyväkin onni.
Toivon vaan ettet joudu samaa kokemaan...
Tsemppiä.
 
[quote="Miikkis
Epsu ja MyAngel: Testaillaanko huomen tytöt?? Mä päätin rohkaista mieleni, koska ei tästä muuten tuu hevon%(/#&%) !! Äsken sain jo miniahdistuskohtauksen, että paree vaan pissiä tikkuun aamulla :LOL: [/quote]

B)
joo testailkaa!!!
ja kertokaa HYVIÄ uutisia.
 
Kukkuluuruu taas kaikille :wave:

Minäpä se vaan olen sivusta seuraillut, mutta hengessä mukana jokaisen menetyksessä :hug: ja/tai riemussa :flower: :heart:

Tahtoisinpa tässä teitä rohkaista pienellä lauseella, joka myös minun kuumeilevaa mieltäni on rauhoitellut... Eli uskottehan että...

Saat sen mistä luovut

Kun oikein kovasti jotakin tapahtuvaksi toivoo, sitä usein jää sen asian kanssa tuskailemaan ja murehtimaan... Vaan kun luovut väkisin liikaa yrittämästä ja keskität ajatuksesi oman itsesi hoitamiseen sekä positiivisiin ajatuksiin, huomaat että jonain päivänä olet saanut sen mistä luovuit.

Aurinkoisin ja valoisin ajatuksin Kristallienkeli :heart: B)
 
Sus soo
Pamu, meidän nuorimmainen on nyt 1v ja 10kk. Aikoinaan tosiaan raskauduin jo kolmannesta kierrosta km:n jälkeen, joten toiveissa on samantapainen iloinen yllätys tälle keväälle. Muuten olen tosi heikosti raskautuvaa laatua, jonka vuoksi nuo keskenmenot tuntuu hirveiltä takaiskuilta. Mut on tutkittu, mutta mies ei ehtinyt purkittaa tutkimusnäytettään sillä kuusi-seitsemän vuotta sitten tulin just raskaaksi kun miehen olisi pitänyt mennä niihin tutkimuksiin. Näin ollen tutkimukset miehen osalta on jääny, ja kaksi lasta ollaan saatu onnellisesti maailmaan.

Tervetuloa uusille palstailijoille. Ja pahoittelut km:sta :hug:

Ihana lukea teidän plussauutisia!! Tarrasukkia kaikille plussanneille! :)

Omaa napaa: kipuilu jatkuu edelleen tuolla alavatsalla. Sitä kipua ei ole koko aikaa, joten epäilen että olisko vaan ovistuskia :/ Välillä tosin kyllä nippaisee aika kamalasti, vähän niin kuin joku puukolla kaivertaisi mahanpohjaa. (tosin omakohtaisia kokemuksia ko. puukonheilutuksesta ei ole, joten ihan vaan olettaisin että kipu vois tuntua tuolta... ;) ).

Mä taidan lähteä nyt pizzan tekoon :p . Heipat! :wave:
 
Heloups!

Paljon voimia pamulle :hug: !
Kristallienkeli kirjoitit hyvin.. niinhän se on..mutta mitäs sitten kun on jo "luopunut" mielessään, hankkinut kaikkea muuta puuhaa ja kiinnostusta elämään ja sitten se iskee taas..halu ja vimma saada lapsi ja kun on malttamaton muutenkin niin sit odotus tuntuu pahalta...

on tää välillä vaan niin raskasta.. jotenkin on ihan väsynyt ja puhki koko vauvakuumeiluun. Nyt kierto 12/28 ja jomottaa niin perk..vasemmalta puolelta, mutta ov. testit näyttää negaa.. joo..nyt mäkin niitä sit hankin! Rahanmenoa...toivottavasti olisi hyötyä.. :snotty:
anteeksi tää omanapainen valitus, jotenkin sitä on aika maassa nyt näköjään..tästä kierrosta on toiveet kovat ja tietää hyvin nöyränä syksyn kokemukset ettei se ole mitenkään sanottu että tärppää, ei nyt, eikä myöhemminkään.. joo, nyt loppu tää synkistely!
onnittelut kaikille uusille ja vanhoille plussalaisille! Heittäkäähän plussaköysi tänne!! oon valmiina kiinniottamaan :wave:
mariq voi kurja!! Ootko syksyn ajan miettinyt ´muuta vai onko koko ajan toiveissa ollut pikkukakkonen? Tarkoitan siis, että onko vasta nyt "tuntunut" hyvältä aloittaa kuumeilu uudestaan, jos saa kysyä.. ei tarv. vastata.. tervetuloa :hug:

Nyt yritän lähteä käymään happihyppelyllä ennen saunaa, josko se tois valosuutta omaan mieleen..niin että häikäsis B)
viikonjatkoja!
 

Yhteistyössä