Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Sus soo
Masukki! Joo, kipu huomattavasti pahempi silloin kun istuu. Kipua ei tunnu silloin kun painelee vatsaa tms. Just soitin pari kinkkistä työpuhelua (näin työajan ulkopuolella), ja nyt ei tunnu mitään kun niin piti jännittää noiden puheluiden aikana :)
 
Helou again!

Julietta :LOL: hyvä letkautus!! Hah, olisinpa itekin nähnyt niiden naamat!! he heh.
sus soo muistelen itelläkin oli PIENTÄ kipuilua ja vuotoa kolmen viikon jälkeen..mutta ei "Kovaa", kovaksi ite määrittelen sellaisen ettei oikein olemaan pysty. Vaikea neuvoa..soitin itekin varm. vuoksi sairaalaan silloin ja ne käski vaan seurata jos lämpö nousee, kuulemma sae on varma merkki tulehduksesta. :hug: Sinulle! Soita reippaasti ja kysy neuvoa !

Mua jotenkin väsyttää kamalasti vaikka justhan se viikonloppu vasta oli..on paljon asioita joita tapahtuu omassa elämässä tällä hetkellä, mutten just viitti niistä puhua paljonkaan kun toi tillyn tapaus ei oo mulle mitenkään uusi..kyllä se muakin pelottaa että joku tunnistaa ja juoruaa sit ihan kaiken tai ylipäänsä tietää kaiken musta. Harmillista. Täytyy tehä jotain hämyä täällä..usein.. :LOL:

Nytkin on kierto 11 pvä.. ja ovista en osaa enkä ehkä jaksa bongailla..huh huh. limaa tulee ja toista puolta nippailee, mutta sitä se on suuren osan kuusta. Pelkoperseessä tässä mennään niin kauan kun plussataan ja sen jälkeen se pelko vasta onkin perseessä, ei oo helppoo :LOL: no joo.. rennosti vaan, niin-pä--
nyt kAI täytyy siirtyä tonne omalla tietokoneelle (siis nytkin oon omalla mut laittaa netti kiinni) ja väsätä sitä koulutehtävää.. jee!
 
no joo keskenmenohan se vuoto oli.
lääkäri oli kyllä sympaattinen, hartiat kasaan veti ja sanoi "voi surku".
mussa ei kuulemma ole vikaa, sen todistavat nämä kaksi lasta jotka ovat molemmat tärpänneet heti kun on tilaisuus annettu ja raskaudet ovat sujuneet ilman ongelmia: "ei sinulla ole taipumusta keskenmenoihin, tämäkin on vain huonoa tuuria, vaikka kyllä edellinen km suurentaa riskiä".
poissuljettua ei ole myöskään ns biokemiallinen raskaus jonka riskiä myös tuo ed km voi suurentaa.
Ite en siihen usko kun oli enemmän oireitakin kun viimeks, ja vuoto oli semmosta, että hohhoijaaa.
joo ja nyt pitää sit yks kierto ehkästä.
että näin.

kävin kampaajalla ja syömässä ulkona, shoppailin uuden alusvaatesetin ja lauantaina on yhdet kemut jonne mennään kahdestaan miehen kanssa, saattaa olla, että tulee otettua muutama lasillinen!
Jospa se tästä sit taas, kevättä kohti.
palaillaan rakkaat palstalaiset, roikun mieluusti listoilla jos suotte ja keväämmällä uuteen koitokseen.

 
Tilly Onnittelut plussasta. Kylläpä on kurja juttu, että joudut palstalta lähtemään. :'( Tosi inhottavaa tollanen. Mä aina mietin kans, et jos joku mut tunnistais ja alkais sit levitellä juttuja. Niin inhottavaa, jos ihmiset alkais juoruta asioista, joita täällä kirjoitellaan, kun tän pitäis olla sellanen turvallinen paikka, missä saman kokeneet vois tukea toisiaan, vaihtaa kuulumisia ja jännätä toisten puolesta uusia plussia. Voi hyvin ja poikkea välillä kertomaan, kuinka menee.

Miikkis ja Epskeps ja muut joilla jännät hetket Toivon koko sydämestäni paljon plussia joka ikiselle. Jännään täälä mukana. Itse en vielä uskalla odotusketjuissa turista, kun niin jännittää. Olisi kiva otta sio porukka mukaan ja siirtyä sitten uuteen ketjuun yhdessä. =)

Sussoo Mulla myös km:n jälkeinen ovulaatio oli tosi kipeä ja kipuilua oli useita päiviä. Mulla tuntui oik. alkavatsalla pistävänä ja välillä oli kävelykin tosi vaikeaa. Mene herkästi lääkäriin, jos oireet pahenee. Eihän sulla mitään pahanhajuista vuotoa ole tai kuumetta?

Pakko vielä kertoa, kun olen ihan loppu ihanaan 55 v äitiini, joka soittelee ja kyselee, Ovatko kuukautiset alkaneet? Arvaa oonko ihan, että mitä se sulle kuuluu!!! Koskaan ennen ei ole kysellyt tuollaisia, eikä meidän vanhemmilla ollut aavistustakaan, että haaveilimme lapsista vielä viime syksynä. Yllättyivät iloisesti kun kerroimme tuolloin kerroimme raskaudesta. Toki oli mukava kun saimme tukea km:ssa, mutta nyt kun äitini tietää, että yritämme, niin on jatkuvasti kyselemässä. Ja meillä kun ei ole kummankaan sisaruksilla lapsia, joten olisi ensimmäinen molempien suvuissa. Huh, huh. Tänään vastasin, että tuli ja meni... mutta en kertonut koko totuutta tai siis tarkoitin edellisiä menkkoja! :LOL:

Olivia ja lilliputti 5+2.
 
Tohon juoruilu aiheeseen liittyen..minua käytiin myös ennen esikoisen odotusta ojentamassa baarissa olosta ja juomisesta vaikka odotan, en siis ollut raskaana. Mutta juorusta meni 2kk kun r-testi näytti plussaa, eikä edes yritetty lasta.Viime keväänä ihmiset kävi osanoton sanomassa km:stä ja ihmettelin kun en ollut saanut sellaista, no meni 1kk olin raskaana ja kesken meni sit 2kk:n päästä. Et tuntuu minun kohalla nämä juorut käyvän toteen joka tapauksessa, vaikka sillä hetkellä ei totta olekkaan.
 
Sus soo
Pamu :hug: voimia sinulle! Meillä sama juttu; edelliset keskenmenot huono juttu uutta raskautta ajatellen. Ikääkin alkaa jo olla ja se myös vaikuttaa raskautumiseen. Toivon, että teille ja myös meille se kolmas lapsi vielä joskus suodaan! :hug:
 
moi :wave:

huomasin, että pamulla on nyt huonosti asiat, voi sinua :hug: voimia kaikille, joilla on nyt koettelemuksia!

tulin kertomaan iloisia uutisia tuolta plussanneiden puolelta :D olimme tänään ensimmäisessä ultrassa ja kaikki oli enemmän kuin hyvin! mikä helpotus! uskotte varmasti helpolla, kun sanon, että vaikka mikä epävarmuus on jäytänyt mieltä, mutta nyt kun itse näki ensimmäistä kertaa pikkuisen, usko on vakaa - meille tosiaan tulee vauva! LA on 13.8.
tuleva-herra-isäkin oli niin innoissaan näkemästään ja minäkin olen vaan virnistellyt koko päivän.

nyt kaikki mimmit, plussa-aaltoon!! +++++++++++++++++++ :whistle:

irtis 11+5 kk:n mukaan, koon mukaan 11+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sus soo:
Pamu :hug: voimia sinulle! Meillä sama juttu; edelliset keskenmenot huono juttu uutta raskautta ajatellen. Ikääkin alkaa jo olla ja se myös vaikuttaa raskautumiseen. Toivon, että teille ja myös meille se kolmas lapsi vielä joskus suodaan! :hug:
kiitos sus soo. :)
paljos sulla on ikää jos saa udella :ashamed: ?
ite oon vuosimallia -76 johon kyllä tuo Gyne totes, että ei se siitä oo kiinni. :D
enkä aio heittää kirvestä kaivoon, katotaan nyt tämä kevät ja sit jos alkaa näyttää huolestuttavalle, pitää miettiä jatkoa.

olkaamme kuitenkin hyvin onnellisia näistä terveistä lapsukaisista. :heart: :heart:
 
irtosora!
wow ihana lukea hyviä uutisia, varsinkin tänään.
nauttikaa!

Epskeps :wave:
sitten ku päivittelet...
laita huomiselle vaikka kp 4 / 35 mennään nyt vaikka näillä päivillä...vaikka ei oo hajuu kuinkahan tuo ny tulee heittämään...
nähtäväks jää.
 
Sus soo
Pamu, mä oon vuosimallia -74. Mulle taas gyne sanoi, että näillä ikävuosilla keskenmenot alkaa olla todennäköisempiä kuin loppuun asti menneet raskaudet :( Koska ennestään mulla on jo lapsia, niin jossakin vaiheessa kyllä plussaakin voi siis tulla, mutta se on eri asia meneekö raskaus loppuun asti. Ärsyttäviä tosiasioita!! :eek: :/ :( Toivottavasti keväällä alkaa meille aurinkokin kaikesta huolimatta taas paistaa B)
 
Viitsisikö joku ihana ihminen korjata mun kp:t tohon listaan..? Tänään kp 12/28 ja mun mielestä ovulaatiotestin viivat oli yhtä vahvat tänään! No, pitänee olla tässä nyt sitten asialla. ;) En oikein usko mihinkään tärppiin (varmaan ikinä), mutta jos nyt vähän kuitenkin yrittäisin. :ashamed:

Alavatsa ja alaselkä on ainakin tuntuneet jotenkin jänniltä tänään, eli voiskohan olla sitä ovulaatiota enteilevää jotenkin... Toivotaan niin.

Tästä kierrosta tärppäämällä tulis lokakuun lapsi, ainakin mulle se sopis enemmän kuin hyvin. :heart:
 
Voi ei Pamu... Paljon voimia ja jaksamista. :hug:
Onnea kaikille plussanneille ja paljon positiivisia ajatuksia kaikille jännäilijöille!! :heart:
sus soo: mullahan epäiltiin lievää kohtutulehdusta ja CRP:kin oli koholla, mutta mitään kipuja ei kyllä ollut missään vaiheessa. Ja ilmeisestihän sinne kohtuun olikin jotain jäänyt kun hCG:täkin piti ylhäällä. Ihmettelen kyllä itse sitä kivuttomuutta, tutkimuksissakaan ei sattunut yhtään, eikä kuumettä tms. missään vaiheessa. Ja km:stä oli jo silloin kaksi kuukautta... Outoja juttuja. Mutta kannattaa tarkistuttaa asia.
(.) nyt olis kp18 menos ja jo pari päivää nippailut alavatsaa, lähinnä oikeelta. Nyt sitten tänään iltaa kohden voimistunu ihan menkkamaiseks kipuiluks koko alavatsalle ja nivusiin. Oviskipuja epäilen/toivon olevan, mutta eipä ole koskaan näin kipeetä tehnyt. Mistäköhän johtuu... :/
Tillylle onnittelut plussasta ja pahoittelut ikävistä juoruilijoista. Tosiaan myös ihmettelen miks pitää mennä raportoimaan toisten asioista...
 
iltoja!

töistä tultu |O
Mietin Epsu itsekkin uskaltautusko pistää tilausta kotitestiltä.. vai jätänkö vasta ensi viikkoon jos menkat ei ala...

Sussoo: Itsellä oli kans kovaa kipuilua km:n jälkeen joka aavistuksen lisääntyi.. 3vkoa km.sta kävin lääkärissä ja löytyi aristava keltarauhashormooni rakkula.. vai mikä se nyt oli :LOL: kuitenkin noin viikko siitä alko sitten mekat.

Julietta: Mulla viikko sitten oli kurkku kipua ja aavistuksen räkäinen olo.. sen jälkeen ei oo ollu enää kun lämpöä ja hirvee vilu.

Erzi: Tervetuloa minunkin puolesta! :hug:
meillä km todettiin vähän ennen rv 12.. tai siis pienen sydän oli lakannut sykkimästä :'( Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.
voimille otti ja ehkä vasta nyt alan olla kunnolla tolpillani. vaikea on syksy ollut mutta mies on ollut onneksi tukena ja yrittänyt parhaansa mukaan ymmärtää..

Pamu: Teille lähetän ihan hirveästi voimia! :hug:

irtosoran
kuulumisia mukava oli lukea :D

viluttaa.... kai meikä vähän kipeä on kun ei edes makea maistu.. normaalisti olen kyllä aika perso makealle :D :p

mut en puolikuntoisena töissä oo.. labrat oli ok. ei mitään häikkää.. jos jatkuu vielä pitkään niin sitten tarkempiin tutkimuksiin. viluttaa mutta lämpöä ei oneksi ollut kun äsken mittasin. että kyllä tämä tästä =)

nyt unta houkuttelemaan että jaksaa aamu vuoroon aamulla pompata.
 
Pamu k vielä kerran pahoittelut.... ja kovasti voimia!

Tilly tosi kurjaa, että joudut meidät jättämään tuollaisen ajattelemattoman ihmisen takia... mutta kuten joku muukin tuossa mainitsi, niin ehkä toisella nimimerkillä..... =) Joka tapauksessa ihanaa odotusaikaa sinulle ja voi hyvin!

Mua kiinnostais kovasti minkä ikäisiä te palstasiskot olette ja mistä päin Suomea? Ymmärrän toki, jos tuon tillyn jutun jälkeen ei halua kertoa itsestään enempää.. Mutta itse olen siis 29.v (vm 78) ja asustelen Oulun seudulla, pk-seudulta muutin tänne kauas reilu vuosi sitten.

Betanialle onnittelut oviksesta!!!!!
 
Niin ja erzille vielä vastauksena: km rv:lla 11. Keskeytynyt keskenmeno, joka hoidettiin ensin lääkkeellisesti kesäkuussa ja kaavinnalla lokakuussa, kun toinen sikiöistä (tai sen jäänteet siis..) oli edelleen kohdussa. Mies oli yhtä järkyttynyt kuin minäkin ja monet itkut itkettiin yhdessä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sus soo:
Pamu, mä oon vuosimallia -74. Mulle taas gyne sanoi, että näillä ikävuosilla keskenmenot alkaa olla todennäköisempiä kuin loppuun asti menneet raskaudet :( Koska ennestään mulla on jo lapsia, niin jossakin vaiheessa kyllä plussaakin voi siis tulla, mutta se on eri asia meneekö raskaus loppuun asti. Ärsyttäviä tosiasioita!! :eek: :/ :( Toivottavasti keväällä alkaa meille aurinkokin kaikesta huolimatta taas paistaa B)
toivotaan tosiaan Aurinkoa! plussasäteiden muodossa! B)
tuli viel mieleen, ett onks teidän kuopus minkäikänen? eli kauanko viime raskaudesta? onkohan sillä jotain merkitystä? tietääks kukaan...

meillä neiti on vuosi ja 6 kk .
 
Lämmin :hug: kaikille uusille tähän pinoon tulleille.

Ja pamu olen niin pahoillani puolestasi. :hug: Onneksi teillä on kuitenkin jo kaksi lasta, on siis todisteet siitä, että raskaus voi mennä ihan hyvinkin loppuun asti. Ainakin itsestä tuntuu, että olisi lohduttavaa, jos siitä olisi olemassa jo jonkinlaista "taetta".

Tillyn puolesta kyllä harmittaa vietävästi. Mikä ihme ihmisiä vaivaa, että pitää mennä toisten asioita repostelemaan?!? Haluaisiko kyseinen henkilö itse, että kaikki hänen täällä anonyymina kertomansa asiat kerrottaisiin muille tutuille.

erzi kyseli km:n raskausviikoista. Meillähän oli keskeytys vauvan vakavien vammojen vuoksi, eikä km. Mutta keskeytys tehtiin siis 13. rv:lla, kun vammat oli np-ultrassa löydetty. Monet itkut olen miehen sylissä itkenyt vauvan menetyksen vuoksi ja meistä tämä yhteinen suru on tehnyt onneksi entistäkin läheisempiä. Olen ajatellut, että ehkäpä se oli tämän meidän esikoisen tehtävä tässä maailmassa: hitsata meidät vanhemmat vielä entistäkin läheisemmiksi ja rakkaammiksi toisillemme sekä toivottavasti tuleville lapsillemme. Ja pienen poikamme menetys opetti meille myös sitä, kuinka tärkeää onkaan tukea surevia läheisiä.

Saimme siis vihdoin viime viikolla (noin kolme kuukautta keskeytyksen jälkeen) kuulla, että vauva oli poika. Saimme myös mahdollisuuden katsoa pojan kuvia ja onni tosiaan oli, ettemme katsoneet häntä silloin synnytyksen jälkeen. En varmaan olisi toipunut siitä vieläkään. Niin epämuodostunut pää oli (kalloluut puuttuivat, aivot ulkopuolella), ettei sitä pääksi oikein tunnistanut ja muutama muukin vamma oli. Mutta kaikkiaan olen onnellinen, että nyt oli mahdollisuus katsoa pojan kuvaa. Tässä vaiheessa se jotenkin helpotti.

Niin, ja täti tuli tänään visiitille, joten kiertopäivä 1/28-32 on jälleen meneillään.
 
Tinkatar, olette kyllä kans joutuneet kokemaan kovia.
Surullista, ja oma menetys tuntuu tuon rinnalla pieneltä.

totta, onneks on jo nuo omat murut ja saamme olla perhe.
Mulla on molemmat raskaudet alkaneet heti ja sujuneet ongelmitta joten puhuttiin tossa miehen kanssa, että jos meille onkin tarkoitettu juuri nämä lapset eikä muita. :heart: :heart:

Se jää nähtäväksi, Gyne oli niin optimistinen, ei määrännyt mitään lääkkeitäkään, että koitetaan nyt vielä, kevättä kohtihan tässä mennään ja hormoonitkin varmaan alkaa hyrräämään!

öitä.
 
Voi ei Pamu
Olen todella pahoillani


Irtis ihania kuulumisia


Sus soo mulla oli kohtutulehdus 12/06 km:n jälkeen. :( tuonne alavatsalle koski niin kovin ettei ollut epäilystäkään siitä että jokin on pielessä. Muistaakseni mulla ei ollu ees kuumetta, kivut olivat vaan ihan hirveet. Kahdet antibiootit sain, tosi rankka kuuri, mut niillä se lähti. Kannattaa mennä lääkäriin jos vähänkään epäilee tulehdusta. Sen kanssa ei ole leikkimistä. Hoitamaton tulehdus voi aiheuttaa lapsettomuutta, ainakin näin olen sen ymmärtänyt. :|
Eikä muuten anneta tuollaisten gynen lausuntojen meitä lannistaa!!


Juuliai mulla on taas selvästi utelias anoppi, joka ei luojan kiitos kuitenkaan kysele mitään. Mutta kyllä hänestä näkee että kun tavataan niin katselee mun masun seutua siihen malliin että näinköhän tuolla ois salamatkustaja..
Kyllähän hän tietää että me toista lasta yritetään.. Kuten sunkin äitisi. Onneksi sulla on oikeus vastata mitä haluat


Emppu mä oon tän pinon "sennuja" eli ikää on 37 v kertyny mittariin. Etelä-Karjalassa asustelen ja pk-seudulta olen tänne eksynyt jo jokunen vuosi sitten :D :wave:

Danjuska tilaa vaan testit
Mä aattelin että jos jäävät nyt käyttämättä ni ovatpahan sitten seuraavaa kiertoa varten jo olemassa. Saa nähdä tulevatko jo huomenna kuten sivusto lupaa.. :whistle:

Kiva kuulla Betaniasta pitkästä aikaa :) Tärppi onnea! +++++ :whistle: :heart:

Riine jospa siellä on useampi munarakkula kypsänä..
;)

Tinkatar
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 2/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 5/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 11/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 12/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 13/28
Miikkis 25v ........KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 13(KP 29)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 14/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 15/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 18/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 20/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 35/-


Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 20/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 20/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 26/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 26/28
Mariq......................KU 07/07.............................KP 26/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 26/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 27/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 39/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 4/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 26/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 29/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 4/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 7/-

Haamuilijat


 
Heippa vaan kaikki ihanaiset :wave: I'm back :)

Poitsun kanssa oon kotona kipeenä, poika vetelee vielä sikeitä mut äitee on ollu jo tunnin hereillä. Uni ei vaan meinaan pysyä silmässä yöllä päivät kyllä nukkuisin vaikka koko ajan.

En nyt ihan hirveesti kerenny lukea kirjotuksia ku on tossa kuukauden ajalta vähän lukemista :whistle:

Jännäilijöitä näyttää taas olevan bd bd

Raskautuneille tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan, että tällä kertaa kaikki menis hyvin.

Uusille lohtuhalit ja tervetuloa joukkoon mahtavaan.

Epsu ja MyAngels nyt erityisesti jännittää teidän puolesta =)

ON: Uudessa kodissa ollaan nyt jokunen aika asuttu ja kaikki tavarat ei oo tosiaan vielä löytäny paikkaansa, miten voikin olla niin vaikee saada tavarat paikoilleen :ashamed: remppaakin pitäis alottaa mutta iski pieni väsymyksen aalto ja flunssaan pukkaa kaikille vielä päälle :snotty: Nyt oli totaalisesti ensimmäinen kierto kun ei missään vaiheessa tullu millään tavalla mietittyä raskautumista, ihan outo fiilis ku ei edes tiedä koska menkat pitäis alkaa, en ees laittanu alkupäivää kalenteriin kun se oli jossain muuttotavaroissa... täytyneen laskea edellisten menkkojen alusta, jossainhan se alkuvuodesta oli ku uutena vuotena oli se haamujen haamuvauva :p Oireet kyllä on niin samanlaiset ku MyAngelilla että ihan hassua oli lukea viestiä ku olis omaa teksitä lukenu :whistle:
Mä kävin ensimmäistä kertaa kokeilemassa vyöhyketerapiaa ja taidanpa uudestaan käydä, oli kyllä niin kertakaikkisin rentouttavaa ja ensimmäinen hoito millä mun niska-hartia seutu aukes vaikka se hoitaja sano, ettei se tunne mitään kiinnikkeitä siellä seudulla... huono-olo tuli hoidon jälkeen ja armoton väsy mutta oli se vaan niin mahtavan tuntusta :D

Nyt taitaa pikkunen heräillä tuolla huoneessaan, niin täytyy lähteä palvelemaan häntä.

Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille, mä käväsen taas kun ehdin =)
 
pamu k Vielä kerran pahoitteluni ja :hug:

mariq Tervetuloa ja pahoittelut siitä, että olet tänne päätynyt.

miikkis hei sulla alkaa olla jännät päivät!!! Onko mitään uutta?

Minä taas tajusin, että onpa kovat paineet tähän kiertoon, kun kaikki mun raskaudet on aina alkanut toisesta kierrosta ja nyt on taas se maaginen toinen kierto lopuillaan... =)

Sellanen juttu mietityttää, että kai se ovis nyt oli jo. Kaikki oireet viittais siihen, et ovis ois menny jo, kun nännitkin ollut jo 10 pv kipeenä, mutta ovistesti näytti tänään ihan selkeän plussan, vaikka ei oo viikkoon näyttäny yhtään mitään (satunnaisesti testailen). Viimekshän mulla kyllä näytti ovistesti raskauden, mut aloin vaan miettimään, et entä jos mulla oliskin ovis vasta nyt... hulluks tulee kun miettii... pitää sit varmuuden vuoks harrastella vähän sänkypainia :kieh: Mulla kyllä nippaili vatsaa jo menkkojen aikaan ja tosiaan toi nännien arkuus kai viittais siihen et ovis meni jo, vai mitä mieltä ootte?
 
Moikkuli :wave:

oottepa taas ollut ahkeria, en millään enää pysy perässä kuulumisistanne :snotty: :D

tapsu: nyt heti takas sänkyyn miehen kanssa!!!! ;) Yleensä nuo "oireet" tulee ennen ovista joten... tai sitten se on vielä se "parempi" plussa, meinaatko kurvasta apteekin kautta vielä? :flower:

tillylle valtavasti onnea plussasta!! Nyt uskoa vaan että muru pysyy kyydissä mukana, tuhannesti vauvaliimaa +++++++++++ :whistle: Kamalia nuo juoroeukot, ampuahan ne pitäis |O Olen pahoillani että olet "vainon" kohteeksi joutunut :hug:

Palmu K: ei voi olla totta, suuren suuri voima :hug: Pääsetkö jo tutkimuksiin?

MyAngel: :attn: nyt et lannistu siellä :attn: Eix niissä herkissä testeissä just lue että näyttää vain n. 70% uskottavuudella ennen menkkojen alkua.. Ja se tättähäärähän ei teille tule, joten malta vielä muutama päivä ja sitten vasta teet uudelleen +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

mariq lämpimästi tervetuloa joukkoomme :hug: Pahoitteluni keskenmenostasi :heart:

(.) Tänne ei uutta, usko ja toivo alkaa hiipumaan... Eilen kolme tyttöä sai negat veritesteistä, vaikka heillä siirto oli vasta mun jälkeen. Jotenkin tuli sellainen paha olo, etten varsinkaan uskalla enää testata. Huomenna tai torstaina pitäis, mutta en uskalla.. :ashamed: En tahdo nähdä vain yhtä viivaa vaan tahdon kaksi, TAHDON |O
Olossa ei muutosta, sellainen olo että joko tulee täti tai sitten vatsatauti, mutta raskauteen en enää usko juurikaan :ashamed:
 

Yhteistyössä