Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Huomen testaamaan uusiksi sitten¨, varmasti sieltä plussa tulee! Siit ei oo epäilystäkään!!
Mullakin alaselkäkipeenä joten pelkopersuksissa täällä olen :wave:
 
Ansku07 Mitkä kiertopäivät sulla on meneillään? Toivottavasti plussa tulee seuraavaan testiin :hug:

Orchid- Vielä sinnekin plussatuulosia puhaltelen :heart:

Julietta Itkupilli täälläkin, katsoin myös ohjelman alun, mutta loput jäi katsomatta.. Itse kans koen osan kanssa yhtäläisyyksiä, varsinkin joilla on toksemia..

Epskeps Plussapuhuri sinnepäin :hug:

daizz Voi ei, kuulostaa hieman samanlaiselta kuin mulla, mutta syynä olikin kohdunulkoinen raskaus :/ Jaksamista sinne hirmuisesti :hug:

MyAngels Voi, toivottavasti huomenna tulee plussa ihan aikanaan :heart: Kovin lupaavalta kyllä kuulostaa :hug: db ja plussapuhuri sinnekin päin!

(.) Tänään on tuhruillut :/ Outoa, ajattelin jo, että vuoto loppui kokonaan, mutta näköjään jotain jälkimaininkeja vielä. Oli kyllä myös edellisten menkkojen kanssa sama juttu, joten toivottavasti ovis tulis aikanaan... Petipuuhiin ei oo päästy, kun kuopus sairastaa :( Joten katotaan nyt mitä tästä tulee. Mies kyllä ei oo yhtään lämmenny mun kumipois-ehdotuksillekaan. Oon vähän mieli maassa tänään, joten huomiselle odotan kunnon plussa-aaltoa mieltä piristämään =) Eli MyAngels, Epskeps, Ansku07 ja Orchid-, teiltä toivon piristystä!
 
Epskeps ja Berry76: Mulla on nyt kp 29, normikierto on ollut synnytyksen jälkeen 28. Vaan onhan keskenmeno voinut pistää kaiken päälaelleen :ashamed:

My angels: Minäkin yritin roskisplussaa etsiä, mutta piru vie kun en enää löytänyt testiä sieltä roskien seasta. Ja tein testin lisäksi yöllä, niin ei oikein viitsinyt kolistella. Kyllä se plussa sieltä sulle huomenna napsahtaa :heart:
 
Epskeps ja Berry76: Mulla on nyt kp 29, normikierto on ollut synnytyksen jälkeen 28. Vaan onhan keskenmeno voinut pistää kaiken päälaelleen :ashamed:

My angels: Minäkin yritin roskisplussaa etsiä, mutta piru vie kun en enää löytänyt testiä sieltä roskien seasta. Ja tein testin lisäksi yöllä, niin ei oikein viitsinyt kolistella. Kyllä se plussa sieltä sulle huomenna napsahtaa :heart:
 
mää en kestä, epsu, siis nyt mun on käytävä tässäkin ketjussa päivittäin kurkkimassa, kun jännään sun puolesta! onhan mun nyt seurattava, miten mun personal fertility trainerin käy, kun aika lupaavalta vaikuttaa!

bd bd bd ja plussatuulosia ihan kaikille!!

irtis plussanneiden puolelta
 
iltaa!!en ole kamalasti ehtinyt palstailemaan, mutta juttujanne käyn silti päivittän lukemassa :saint: paljon onnea plussanneille :flower: :flower: niitä tämä pino, jos mikään kaipaa!! tervetuloa myös uusille ja pahoittelut menetyksestänne :hug:

(.) tänään bongasin taas ovislimoja, outoo luulin että ovis oli kp 18. saattaa siis olla että kierto taas venyy :kieh: eilen tuli taysistä kirje, jossa oli mun keskenmenoon liittyvät tapahtumat ja diagnoosi. piti googlettaa lähes jokainen sana kun oli sellasta lääkäritekstiä :ashamed: selvisi että limakalvo hyvä, kohtu normaaikokoine ja taaksepäin kallistunut, muutenkin terve alapää :LOL: sitten diagnoosi oli spontaani keskenmeno rv 6+3. ihmeellistä luulin olevani 10+5 silloin. ja että minulla oli tuulimuna. kirjeessä luki että sikiökaiku löytyi sittenkin, en sillon varmaan tajunnut asiaa jos mainitsivat :/ tää veti aika hiljaseks. koko ajan luulin ettei sikiötä edes ole, joka hieman lohdutti. nyt kun sielä olikin, pieni jolla ei sydän sykkinyt, niin sitä tuli taas entistä ikävämpi. ihmeellistä vaan ettei sitä huomattu aiemmin...en olisi välttämättä edes halunnut tietää :'(
 
Miikkis :flower: Onnea aivan mielettömästi! Tulin tänne varten vasta tuloksiasi kurkkimaan. Ihana juttu! Onkohan siellä yksi vai kaksi... Tarriksia hurjan paljon nyt vaan matkaan mukaan!

MyAngels Toivottavasti sun plussa huomenna muuttuu ihan kunnon plussaksi!! Nyt on kyllä jännät paikat. :hug:

Epsu Pahoittelut negastasi! Niin kauan kuin tätiä ei näy, on kait toivoa, eikös? :hug: Niin, ja vaihtaisitko kiltti nuo mun kiertopäivät? Tänään siis kp 11. Sain kyllä silloin tädin iskiessä lohtuhalit sulta (kiitos siitä), mutta nuo päivät jäi vaihtamatta :) . Kiitti, jos viitsit!

Daizz :hug: Voimia ja jaksamisia! Kyllä se olo kohentuu siitä päivä kerrallaan. Sä jouduit käymään sitten aivan saman reitin kuin minä eli 2 tyhjennystä ja lopuksi kaavinta. Mulla on nyt kaavinnasta 5 kuukautta ja nyt näin vajaa viikko lasketusta ajasta mulla on ihan hyvä olo. Kyllä sullakin taas joku päivä on parempi olo! :hug:

Orchid Tuttu tunne nuo valeoireet... Mullakin on vaikka mitä oireita ollut joka kierrossa, mutta silti se täti vaan on aina tullut. :hug:

Uusille pahoittelut ja tervetuloa!

Täällä ovista ootellaan, muuten ei ihmeempiä.
 
KIITOS Epskeps, Orchid, Miikkis, berry76, Ansku07 ja Sonja74 plussapuhureista



Täällä oon ihan väsy...

Voi voi, hirvee jano, kylmyys, ja alamaha ja alaselkäkipuja... :/
Ja oksettava olo :x

Epsu-dear: Mitäs jos testattais aamulla? Tai siis mitäs jos plussattais aamulla?
 
moro!

Miikkikselle rutkasti onnitteluja!!! :flower: :heart:

Epsulle ja Myangelsille
lähettelen kovasti plussa tuulosia!!!

Tänne ssapui täti tänään.. kaiketi.. ehkä... niukkaa vuotoa on :eek: en tiedä itkeäkkö vai nauraa...
toisaalta ihanaa kun kierto on lähempänä sitä mitä se oli ennen km:a mut toisaalta kun se on ollut siitä lähtien 32päivää.. että taitaa meitin kroppa olla vaan ihan sekasi :'( :ashamed:
mut näillä mennään eteenpäin ja uudet kujeet tähän kiertoon..
Eli jos Epsu viitit laittaa mulle kp1 kunhan listaa päivität.. thank you :D

Daizz:ille lähetän parempaa mieltä. :hug: ystäväiseni! Ikävää että olet noin paljon joutunut kokemaan.

uusille tervetuloa mukaan!

nyt tämä lähtee telkun ääreen kun huomenna on vapaa päivä!
 
Sylillinen ruusuja ja hirrrrrmuisesti onnitteluja Miikkis!!!!! :flower: :flower: :flower: Ihanaa, että sait plussan!

Plussatkaa vain tekin aamulla, Epskeps ja Myangels!! Täällä peukut pystyssä ja plussatuulia puhaltelen
++++++++++ :whistle:

Mun kohdalle vois merkata että kp 1 tänään 31.1, tai huomisen listaan 2/30-32. Onneks menkat tuli näin pian km:n jälkeen, 30 päivää eli ihan normaali kierto. Johtunee siitä että edellinen km oli niin varhain, 6. viikolla. Nyt pääsen taas kuumeilemaan ihan rauhassa... tai vähemmän rauhassa :D Ei se kuumeilu kovin rauhallista aikaa tahdo olla... ainakaan meikäläisen kohdalla. Hermo pinnassa ja koko ajan kroppaa tarkkailen.

Plussauutisia odotellaan tänne taas aamulla, toivotaan parasta!! =)
 
AinoAmanda
Hei kaikille! :flower:

Ensin, lampoisia ajatuksia kaikille ahdistusaikoja lapikayville :hug: ja onnittelut kaikille plussanneille! :heart:

Ajattelin itsekin liittya joukkoon, sen verran kivalta tama porukka tuntuu! Ja tosi hauska loytaa paikka, jossa ihmiset nayttavat ymmartavan mita omassakin paassa liikkuu =)

Itsella on takana yksi ihanaan pikkumieheen johtanut onnistunut raskaus (05), jonka jalkeen kaksi keskenmenoa (9/06, 8/07). Toista olemme siis jo tovin yrittaneet, joskaan emme aktiivisesti koko aikaa. Vaikka molemmat keskeytyivat suht aikaisessa vaiheessa (11vk ja 7vk), ensimmainen keskenmeno oli sen verran henkisesti rankka kokemus, etta jatkoimme yrityksia vasta puolen vuoden hengahdystauon jalkeen.

Mutta nyt on yritys taydessa vaudissa. Paatin vihdoin lopettaa luomutouhuilut ja tehda tasta projektin! Eli ei kun internettiin ja testeja ostamaan, 40 ovistestia ja siihen paalle 20 raskaustestia.. (kun halvalla sain..) Eikohan niilla vauvoja nyt pitaisi alkaa syntymaan! :LOL: Nyt on ensimmainen kierto systemaattista yritysta menossa. Nama ovistestit ovat kylla vahan sellaisia.. Mina olen ihan innolla tuijotellut, mutta ehka halppistesteista aiheutuen, suuren osan aikaa olen lahinna pahkaillyt minkalainen viiva on tarpeeksi tumma. Siina taitaa helposti jaada lehdelle soittelemaan jos keskittyy niita testeja tuijottelemaan ja unohtaa, etta ilman sita isan osuuden varmistamista ei tasta mitaan paase tulemaan. No luullakseni tassa kierrossa loysin oviksen ja isankin siihen paikalle eli nyt on toiveet korkealla ja edessa viela viikon verran odottelua.. (KP 25/30-32)

Eli tallaisia fiiliksia taalla! Plussapuhureita kaikille toivottaen!

:wave:
AinoAmanda
:flower: :flower: :flower:
 
Moikkarallaa!

Meikäläisen nettiaika on edelleen niiiiiiiiiiiiin vähissä et eipä ole hirveesti aikaa tänne kirjoitella :ashamed: Kiitoksia kaikille haleista, tsempeistä, tuesta ja KAIKESTA!!! Olette ihan maailman parhaita
Meitsi jatkaa täällä piinailua ja mietin tehdäkö testi aamulla vai ei...
No katsotaan sitä sitten aamulla...

MyAngelsin laitoin haamuilijoihin.. :heart: Vai laitetaanko suoraan plussanneisiin
Kyllä sinne täytyy se plussa tulla, täytyy täytyy!!


AinoAmanda pahoitteluni keskenmenojesi johdosta
Lämpimästi olet tervetullut mukaan tähän meidän porukkaan :heart: Kovasti onnea yritykseen :heart:

Yritin tuota listaa nyt sitten korjailla.. Väkisinkin joskus menee jutut väärin ja unohtuu laitella tietoja, kun on niin lahopäinen päivittäjä
Mut huomautelkaa aina!! Ja laittakaa näitä kylttejä :attn: :attn: :attn: aina merkiksi niin bongaan tiedot helpommin. Kiitos
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 5/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 8/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 14/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 15/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 16/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 17/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 18/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 21/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 23/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 38/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 2/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 12/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 23/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 23/29
Mariq......................KU 07/07.............................KP 29/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 29/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 30/26-28

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 2/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 5/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 7/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 29/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 7/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 10/-

Haamuilijat

 
huomenta!! tervetuloa mukaan ainoamanda ja pahoittelut myös sinulle keskenmenojen johdosta :hug:

epskeps toivotaan sulle paaaaaaljon plussia, joko tänään testaat?? :D musta on aina niin hauska kun avaan joka aamu koneen ja tuun tänne niin sä olet joka ilta lähes samaan aikaan päivittänyt listan ja kirjotellut sun hauskojen olioiden kera :LOL: oot melkeen minuutilleen kirjottanu samaan aikaan, rutiinit kunniaan!! itsekin olen tapojeni orja ja jos joku sotkee esim. aamurutiinit niin olen hyvin pahalla päällä!! :kieh:

myangels sinua uskaaltaakin jo onnitella, mutta tulethan kertomaan vielä mitä testi tänään sanoi??!! :wave:

mitäs km:n jälkeen plussanneet ootteko mennyt heti lääkäriin/labraan tai jonnekkin varmisteleen asioita..? tai mitä te ihmiset yleensäkkin ootte miettiny, kun plussan sais??mulle lääkäri sanoi että on hyvä mennä lähes heti, kun tekee plussatestin, niin siitä pääsee heti alusta seuraamaan sikiön kehitystä..

ihanaa päivää kaikille!! :wave:
 
miikkis ja my angel hirmuisesti onnea!!!!

ja epskeps toivotaan yhä sitä plussaa...! plussa puhuri... :whistle:

masukki 4+0 ( hymmm... hirmusen pieniä lukuja, pelottaa, mutta eiköhän se tästä. olen testejä tehnyt useamman tällä viikolla kun en meinaa uskoa todeksi, mutta aina se kahta viivaa näyttää... )
 
Danjuska: Pahoittelut tädistä

Mutta hyvä juttu että kierto jäi lyhyemmäksi


Tuulenpuuska: Tosi hyvä että täti löysi tiensä sun luo ajallaan, ja nyt pääsettekin sitten taas tositoimiin


Tervetuloa joukkoomme AinoAmanda

Pahoittelut kokemuksistasi...

Plussatuulia puhaltelen sulle että tärppi ois käynyt!
+++++

Epskeps: Voi sitä negaa!!!

Mutta kyllä sen on vielä pakko plussaksi muuttua

Niin kauan kuin tättärää
on poissa, niin kauan on toivoa!


ON: No minähän tein sen testin, vaikka mies yritti toppuutella ettei taas petyttäis negaan... :/ Ja nyt oon ihan


Koska plussahan sieltä pärähti tällä kertaa ihan testiajalla!

Mä oon siis aivan


Kiitos kaikille plussapuhureista!! Niistä oli apua
 
Suuren suuret onnen toivotukset MyAngels!! :heart: :flower: :) Tosi hienoja uutisia!

Vilautan nopeasti tähän vielä omaa napaa ).( Kp nyt 31, raskaana en voi olla, ovis on ollut kadoksissa koko kierron ja kaikki oireet puuttuu. Nyt toivonkin vaan tädin tuloa vaikka heti viikonloppuna jotta kierto normalisoituisi km:n jälkeen...
 
Kiitos kaikille vielä... toivotaan että tämä olisi nyt sitä itseään...
Vieläkään ei lähettä näkynyt, joten kurvaan apteekin kautta ja teen uuden testin vkonloppuna oman mielenrauhan vuoksi...
Alaselkää särkee edelleen aika ajoin, tiedä sitten onko normaalia kun en oo koskaan oikeaa raskautta kokenut :ashamed:
Tänään taisi olla ekan kerran hampaanpesuöklötystä mutta odotellaan edelleen "kunnon oireita"...

Epsu: voih :'( mä niin peukutin sulle että... Mulla edelleen huokaisen yläkertaan puoletanne, että täti hus hus :attn:

MyAngel: Todella ihana uutinen muru, mutta kyllä tuo oli jo eilen selkeetä pässinlihaa ;) Tuhannesti vauvaliimaa matkaan :heart:

AinoAmandalle lämpimästi tervetuloa!

danjuskalle voima :hug: tädin kiusaksi joutumisesta!! Oletko testannut ollenkaan, koska joskushan voi raskauden alussa tulla just pientä vuotoa?!?!?!

berry: toivottavasti pikkuinen paruu nopeaan että pääsette isännän kanssa tositoimiin ;)

JJ-t: voih.. varmasti kirje musersi mielesi!! voima :hug: , koita muru jaksaa siellä!! Rankkaa tekstiä luettavaksi, mutta kuten joku kirjoitti että se mistä luovut sinulle vielä annetaa (vai miten se nyt menikään).. :heart: :heart:

Sonja: sitä täällä itsekkin jännätään, kunhan vaan ensin saisi edes varmuuden että raskaana ollaan :ashamed: Oviksen metsästys onnea ja lempeä vällujen väliin, ++++++++++++ :whistle:
 
Diodium Onnea työhaastatteluun! Toivotaan, että saat paikan ja viikon päästä tulisi plussakin =)

Epskeps Voi pirhana! Jopas sua piinataan :kieh: Pakkohan sen viivan on tikkuun ilmestyä. Nyt puhkun semmoiset plussapuhurit, että seuraavan testin on näytettävä positiivinen tulos ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

SaHeLi Tervetulotoivotukset multakin :wave: ja pahoitteluni, että olet joutunut kokemaan kaksi keskenmenoa :hug:

juuliai Uskotaan, että raskaus sujuu nyt hyvin ja saatte vauvan syliinne, kun laskettu aika koittaa :heart: Uskoa tulevaisuuteen :hug:

Orchid Plussatuulosia myös sinne päin :heart: Tsemppiä remppaan ja opparin tekemiseen. Hyvä, että on paljon tekemistä, niin saa ajatukset välillä muualle.

daizzille toivon kovasti voimia :hug: Joskus valitettavasti tulee oikein huonojen uutisten sumia :( Usko pois, kyllä ne auringon ja onnen säteet vielä sinunkin luoksesi löytävät.

Ansku07 Kun täti ei vielä ole saapunut, niin toivoa on yhä jäljellä :heart: .

UPEAA!!!!! :heart: :heart: MyAngels :hug: :hug: :hug: Aivan ihanaa, että teitä onnisti ja plussa tulla tupsahti =) Olen tooosi iloinen puolestanne. Valtava määrä liimaa ja tarriksia pikkuiselle mukaan matkalle. Nyt se viikon 41 vauva sitten on alkutaipaleella :heart:

Danjuska Pahoittelut epätoivotusta vieraasta :hug: . Toivottavasti plussa tulee sitten tästä kierrosta!

Tuulenpuuska Mukavaa, että kiertosi on pysynyt tasaisena. Jospa meille molemmille tulisi marrasvauvat :heart:

AinoAmanda olen pahoillani keskenmenoistasi :hug: Tervetuloa mukaan joukkoon jännäilemään ja tuulettamaan tunteita. Sinullahan onkin sitten viikon sisällä jo kovasti jännitettävää :heart:

Itse sanoin miehelleni, että alkaa "aamukammasta" kohta piikit olla vähissä, kun tositoimet alkavat :D Hyvin oli positiivisella mielellä ja innokas aloittamaan =) Sanoi, että voisihan sitä harjoitellakin ennen täsmäiskuja ;) Ihan hyvillä mielin täällä ollaan...
 
AinoAmanda
Paljon Onnea MyAngels! :flower: :flower: Onpa mukavia uutisia heti aamuun! =)

Epskeps Harmi, etta viela naytti negaa! Peukut on viela pystyssa ja jos ei tassa kierrossa plussa niin sitten seuraavassa! Sama kai se lopulta olisiko lokakuuvauva vai marraskuulainen... :)

Iloista paivaa kaikille! Mina lahden toihin. :wave:
 
PALJON ONNEA MYANGELS!!!!
Olen niin onnellinen puolestasi!


Kunpa itsekin sen plussan nyt saisin..

Yritän itselleni vakuuttaa, että jos se mun ovis olikin silloin myöhemmin (kp 17-18 tietämillä ) niin eihän sitten vielä mitään vois ees näkyä.. vai voisko


Kiitos teille plussapuhureista :heart: Jatkan kärvistelyä...
 

Yhteistyössä