Hakutulokset

1. S

Enkeleilleni

:hug:
  2. S

Seitsemäs enkeli

:'( En oikein osaa sanoa mitään, mikä sinua lohduttaisi. Olo on tyhjä ja sanaton. Halusin kuitenkin kertoa, että ajatuksissani lähetän sinulle voimia jaksaa. Iso :hug: Lumi-Marja olet joutunut kokemaan menetyksen niin moneen kertaan, että pyydän, että annat surun tulla luoksesi, itke...
  3. S

Alkuraskauden vuoto ja kuitenkin onnustunut raskaus onko syntynyt poika vai tyttö ?

Mulla oli alkuraskaudessa vuotoa,kun odotin nelosta. Poika syntyi 40+6rv.
  4. S

Paino+pituus syntyessä

Minä: 2390g ja 45 cm Mies: 2900g ja 48 cm Esikoinen: 3105g ja 47 cm Kakkonen: 3650g ja 48,5 cm Enkeli: 50g ja 15 cm Kolmas: 2960g ja 48 cm Neljäs: 4450g ja 53 cm
  5. S

haaveileeko kukaan vielä

Minulla on krooninen vauvakuume, en tiedä missä vaiheessa siitä osaa päästää irti. Jossain vaiheessa sitä pitäisi saada ote työelämästä. Kyllä meidän perheeseen ainakin minun puolestani olisi vielä vauva tervetullut.
  6. S

Onko muuten teidän mielestä outoa jos juhlii 10v hääpäivää kaveriporukassa..?

Meilläkin on ensi vuonna 10v. hääpäivä ja sitä olisi itse asiassa kiva juhlistaa kavereiden kanssa, kun häät oli pienimuotoiset ristiäisten yhteydessä. Siinä voisikin olla ajattelemisen aihetta.
  7. S

Ovatko kaikki raskautesi menneet onnellisesti loppuun saakka?

Ensin meille syntyi kaksi tervettä lasta, enkä osannut edes pelätä keskenmenoa, mutta sitten koin 2 keskenmenoa peräkkäin. Ensimmäinen km 16rv. Näiden keskenmenojen jälkeen synnytin kaksi tervettä lasta. Viimeinen raskaus oli kuitenkin raskas: verenvuotoa, lapsivesipunktio+ pelko ettei...
  8. S

Onko jokin asia jäänyt häiritsemään sinua? (keskenmenossasi)

Mä olisin kanssa halunnut kuvan omasta pienestä. Mä olen välillä tosi surullinen, kun en osannut silloin pyytää. Jälkikäteen olen kysynyt patologianlaitokselta, mutta ei niillä ollut kuvaa. :'( :'( :'( Mä olen niin toivonut, että osaisin piirtää, niin piirtäisin kuvan hänestä, omasta...
  9. S

maitoa enkelivauvalle, entä muilla?

Mä sain kanssa lääkityksen, ettei maito nouse, kun keskenmeno tuli 16rv.
  10. S

runo

Lumi-Marja! 13-v. pikkusiskosi on kirjoittanut ihanan runon. Kaunista tekstiä!
  11. S

Selvisikö km syy?

Minä menetin myös pienen poikani, 16rv. Mulla todettiin raskausaikana kilpirauhasen liikaeritys ja neljä päivää lääkinnän aloituksen jälkeen vauva menehtyi. Varsinainen syy ei koskaan selvinnyt. Kilpirauhasen liikaeritys hävisi keskenmenon myötä ja se todettiin raskaushormoni pohjaiseksi.
  12. S

Jälleen keskenmeno

Iso :hug: ja voimia! Oman keskenmenon aikoihin olin muutenkin kotona kotihoidontuella, mutta monesti ajattelin, että jos olisi ollut pakko mennä töihin, niin minusta ei olisi ollut siihen. :ashamed: Myöhemmin sitten meninkin töihin ja se oli oikein mukavaa, kun sai muuta ajateltavaa...
  13. S

Onko kahden perättäisen keskenmenon jälkeen toivoa?

Mulla on ollut kaksi keskenmenoa, mutta on myös neljä ihanaa lasta! :heart:
  14. S

2 vuotiaan yöheräilyt

Meillä on kanssa tälläinen 2 ja puol vuotias yöheräilijä. Kömpii välillä meidän sänkyyn, joskus tosin tulee jo illalla meidän sänkyyn, mutta kannetaan sitten omaan sänkyynsä nukkumaan. Välillä olen herännyt yöllä siihen, kun poika on ollut hereillä omassa sängyssä ja leikkinyt. Kantanut...
  15. S

Kilpirauhasen liikatoiminta

Ai niin seuraavissa raskauksissa arvoa kontrolloitiin, mutta se pysyi normaalina.
  16. S

Kilpirauhasen liikatoiminta

Mulla todettiin kolmannessa raskaudessa kilpirauhasen liikaeritys, ensin mua hoidettiin neljä viikkoa raskauspahoinvoinnin takia, hyppäsin jatkuvasti kodin ja sairaalan väliä, kun mikään ei pysynyt sisällä. Lopulta tajusivat, että pahaolo voisi olla muutakin kuin raskauspahoinvointia, kun...
  17. S

Pehmolelun pesu?

Pyykkikone+ kuivausrumpu on ollut meilläkin käytössä. Ihan hyvänä on nuo pehmotkin pysynyt, että ei ne liiemmin ole kärsineet koneessa pyörähtelystä ja onpa tulleet ainakin puhtaiksi.
  18. S

vauvan tv:n/tietokoneen katselu

Mun mielestä jossain on sanottu, että alle kaksi vuotiaan ei olisi hyvä katsoa televisiota. Onhan esim. epileptikoille pahasta diskojen valonvälkehdintä, niin voihan se olla ettei tuo television värien välkehdintä ole hyväksi pienelle. Varmasti ehtivät vielä katsoa ihan tarpeeksi telkkua...
  19. S

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

20.11.07 LKS, Rovaniemi rv 40+6 4450g ja 53cm poika
  20. S

np-ultra turvotus pieni/ veriseulassa poikeavuus Kokemuksia syntyneistä kiitos

Mulla oli kanssa tuossa seulassa kohonnut riski. Lapsivesi punktioon menosta päättäminen oli hankalaa, menin kuitenkin, kun kolme tervettä lasta ennestään. Km tietysti pelotti, kun niitäkin olen kokenut kaksi, 16rv ja alkuraskaudessa. Poika oli syntyessä terve, tosin ison kokoinen 4450g...

Yhteistyössä