Olipas helpottavaa kuulla, että muillakin on näitä samoja ongelmia. Mulla on 4,5 kk vanha poika, joten ilmeisesti tämä on puhjennut jotenkin raskauden/synnytyksen kautta. Oireina on ollut kova väsymys, muut oireet hikoilu ja hiusten lähtö laitoin imetyksen piikkiin. Hain tänään apteekista Tyrazolia, betasalpaajia en vielä hakenut vaikka niihinkin reseptin sain, koska mitään tykytyksiä ei vielä ole ollut.
Poika on vielä täysimetyksellä, joten olen ollut ihan kriisissä, että pitääkö nyt lopettaa imetys kokonaan. Joudun ottamaan Tyrazolia nyt ensimmäiset kaksi viikkoa kolme kertaa päivässä kaksi tablettia kerralla eli yht. päiväannos on 30 mg. Lääkäri sanoi, että voin imettää normaalisti, kunhan poikaa käytetään verikokeissa kolmen viikon päästä, jossa tarkistetaan, ettei hänellä ole mennyt vajaatoiminnan puolelle. Kauhistuin tietenkin tuosta vaihtoehdosta, että lääkkeet vaikuttavat poikaan ja aloin jo miettiä imetyksen lopettamista. Se tuntuu vaan niin kauhealta vaihtoehdolta, kun poika on kuitenkin vielä niin pieni. Pitkällisen pohdinnan jälkeen päätin yrittää tuota rintojen tyhjennystä 2-4-tunnin kuluttua lääkkeen ottamisestakin ainakin nyt nämä ensimmäiset pari viikkoa, kun annos on korkea. Toisaalta helpottavaa, kun nyt tietää mistä tämä väsymys ja vetämätön olo johtuu, mutta olen silti ihan paniikissa että mitä jos lääkkeet vaikuttavat poikaan. Pakko kai niitä lääkkeitä on kuitenkin ottaa ettei oireet alkaa pahenemaan.