sinulla siis 4 poikaa nyt? Tai näin ainakin ymmärsin tekstistäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Ihanaa! Onko viidennestä haaveilevia muitakin?
Meidän nuorin poika on vasta 4kk, mut haaveilen silti...
MUTTA esim. mun oma äitini totesi tylysti, että "Haluanko sä tosiaan sen viidennen pojan?!? Eikö jo riittäisi?"
Jep, neljä poikaa! Olemme siis molemmat naispuolisia yksinvaltiaita perheissämmeAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:sinulla siis 4 poikaa nyt? Tai näin ainakin ymmärsin tekstistäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Ihanaa! Onko viidennestä haaveilevia muitakin?
MUTTA esim. mun oma äitini totesi tylysti, että "Haluanko sä tosiaan sen viidennen pojan?!? Eikö jo riittäisi?"
Minulla on 4 poikaa, ja nyt odotan viidettä rv 6+3, ja ihan valmiiksi jo asennoidun poikaan, tietysti vaikka en silti väitä etteikö olis ihanaa saada tyttö tän porukan pisteeksi iin päälle
saatko sinäkin paljon "sääliä" osaksesi? Ja paljon olen myös törmännyt luuloihin, että teemme lapsia koska haluamme sen tytön. ja kuinka rasittavaa se on joka kerta kuulla että nyt vois olla se tytön vuoro :snotty: Olen aina haaveillut viidestä lapsesta ja jos tämä raskaus menee hyvin loppuun asti niin meidän perhe on sitten "valmis" tuli meille poika taikka tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Jep, neljä poikaa! Olemme siis molemmat naispuolisia yksinvaltiaita perheissämmeAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:sinulla siis 4 poikaa nyt? Tai näin ainakin ymmärsin tekstistäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Ihanaa! Onko viidennestä haaveilevia muitakin?
Minulla on 4 poikaa, ja nyt odotan viidettä rv 6+3, ja ihan valmiiksi jo asennoidun poikaan, tietysti vaikka en silti väitä etteikö olis ihanaa saada tyttö tän porukan pisteeksi iin päälle
Paljon olen kuullut kuittailua jalkapallojoukkueen perustamisesta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:saatko sinäkin paljon "sääliä" osaksesi? Ja paljon olen myös törmännyt luuloihin, että teemme lapsia koska haluamme sen tytön. ja kuinka rasittavaa se on joka kerta kuulla että nyt vois olla se tytön vuoro :snotty: Olen aina haaveillut viidestä lapsesta ja jos tämä raskaus menee hyvin loppuun asti niin meidän perhe on sitten "valmis" tuli meille poika taikka tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Jep, neljä poikaa! Olemme siis molemmat naispuolisia yksinvaltiaita perheissämmeAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:sinulla siis 4 poikaa nyt? Tai näin ainakin ymmärsin tekstistäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Ihanaa! Onko viidennestä haaveilevia muitakin?
On kyllä niin harvinaista törmätä toiseen neljän pojan äitiin joka tietää millaisia kommentteja siitä saa jne.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Paljon olen kuullut kuittailua jalkapallojoukkueen perustamisesta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:saatko sinäkin paljon "sääliä" osaksesi? Ja paljon olen myös törmännyt luuloihin, että teemme lapsia koska haluamme sen tytön. ja kuinka rasittavaa se on joka kerta kuulla että nyt vois olla se tytön vuoro :snotty: Olen aina haaveillut viidestä lapsesta ja jos tämä raskaus menee hyvin loppuun asti niin meidän perhe on sitten "valmis" tuli meille poika taikka tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Jep, neljä poikaa! Olemme siis molemmat naispuolisia yksinvaltiaita perheissämmeAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:sinulla siis 4 poikaa nyt? Tai näin ainakin ymmärsin tekstistäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:Ihanaa! Onko viidennestä haaveilevia muitakin?