Onko muuten teidän mielestä outoa jos juhlii 10v hääpäivää kaveriporukassa..?

Siis kun ajateltiin tai no,mä ajattelin että vuokraan sellaisen ihanan tiilituvan jossa on ruoat,juomat ,saunat ja ulkona palju:)Kutsuttaisiin jokunen kaveripariskunta ja juhlistettaisi miehen ja mun 10v hääpäivää...ehdottomalla lahjojen tuomiskiellolla:)

olisko teistä outoa saada kutsu tällaisiin kekkereihin?

Kun mä tykkään kauheesti juhlia,mutta tuleeko muille sellainen olo että me jotenkin väkisin halutaan tällaista juhlistaa....mun mielestä olis ihana saada kutsu tällaiseen kaveri-iltaan,ja saahan rakkautta juhlistaa,eiks vaan?

:)

Pitäkää ihmeessä. Mä ainakin tulisin ilomielin tuollaisiin juhliin jos meille tulis kutsu =) Itseasiassa meillekkin tulis 9.5. 10v täyteen. Olen miehelle puhunut jos pitäis jonkinmoiset juhlat saapi nähdä.

Musta toi on ihana idea, haaveilen itse samantapaisista juhlista!
Ja eihän sun tarvi kutsua porukkaa "juhlimaan 10-v hääpäivää", vaan voithan sä kutsua vaan illanviettoon, kyllä ne kaverit sit hoksaa että mikä päivä sen on!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Musta toi on ihana idea, haaveilen itse samantapaisista juhlista!
Ja eihän sun tarvi kutsua porukkaa "juhlimaan 10-v hääpäivää", vaan voithan sä kutsua vaan illanviettoon, kyllä ne kaverit sit hoksaa että mikä päivä sen on!! =)
hei tuossahan on ideaa:)Näin teemmekin!

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ei yhtään hassua ja se tiilitupa on niin ihana paikka :)
Se on ihana paikka.ootko nähnyt sen uuden himmeekylän?Se on kanssa upea ravintola:)Olin siellä pikkujouluaikaan töissä kun tunnen sen omistajan:)
En :/ asia pitääkin korjata ensitilassa :whistle: :D

Greippi
Ei mitenkään outoa vaan hienoa. Meillä oli juuri viime kesänä isot puutarhajuhlat saman aiheen kunniaksi. Ja ihan "oikealla nimellä" porukka myös niihin juhliin kutsuttiin, ja kaikki kynnelle kykenevät myös tuli paikalle. Aivan mahtavat juhlat.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei mitenkään outoa vaan hienoa. Meillä oli juuri viime kesänä isot puutarhajuhlat saman aiheen kunniaksi. Ja ihan "oikealla nimellä" porukka myös niihin juhliin kutsuttiin, ja kaikki kynnelle kykenevät myös tuli paikalle. Aivan mahtavat juhlat.
Kiva että juhlat oli onnistuneet:)

Puutarhassa olis kanssa ihana juhlistaa,mutta ei viitti jouluussa :LOL:

Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Kiva että juhlat oli onnistuneet:)

Puutarhassa olis kanssa ihana juhlistaa,mutta ei viitti jouluussa :LOL:
No meillä osuu hääpäivä heinäkuun lopulle eli ei ole ihan noin haastava. 12,5 v osuu sitten joulunpyhiin ja sitäkin varten on bileet suunnitteilla. Tosin sisätiloissa tällä kertaa ja laajan suvun kesken.

Aina pitää juhlia, kun on siihen mahdollisuus ja hyvä syy ; )

vieras
Meillä sama homma syksyllä. Vihkiminen suoritettiin aikanaa ristiäisten yhteydessä perhepiirissä, nyt pidetään kavereille ne kekkerit, jotka silloin jäivät pitämättä.

Yhteistyössä