runo

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."

-Eino Leino-

tämä sai minut itkemään, tämä sain minut hyväksymään, sai minut suureen suruun silti uskoon, toivoon ja rakkauteen... ikävä enkeliäni, saavuthan pian uutena onnena.

Todella kaunis :'( Jos tämä pieni masuvauva saa lääkäriltä lopiullisen tuomion, ettei elämä ole mahdollista, tulen varmaan palaamaan tuohon runoon kerta toisensa jälkeen. Nyt odotellaan, elämäni vaikeimmat hetket ovat tässä ja nyt ja seuraavat viikot. Olenko neljännenkin enkelin äiti? Kannanko mukana haavetta, josta vain pienen hetken sain omistaa....

Lumi-Marja 12+3

lumi-marja :hug: voimia ja jaksamista!!! toivon parasta ja uskon että onni on myös sinulle suotu!!! tuo runo on kyllä se mikä pistää mut hiljaseks, mutta silti luen sen joka päivä :ashamed: laita säkin tänne joku,joka on suhun vedonnut, tai joku joka auttaa uskomaa!!! uskoa ja toivoahan me tässä tarvitaan!!! :hug:

Tämän kirjoitin, kun saattelin oman enkelini ikuiselle matkalle vuonna 1992.

Lennä lapseni taivaan kotiin,
lennä enkelien hellään huomaan.
Katson taivaan tähtitarhaa
ja sinun tuikkeesi siellä huomaan.
Nuku rauhassa nukkaposki,
tule unessa luokseni uudestaan.
Vielä joskus kohtaamme pikkuinen,
luona enkelten tähtitarhain.

Tämä taas puolestaan oli lohduttava ja sitä muistelen usein

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.

Tämän kirjoitti minun silloin 13 vuotias pikkusiskoni lohdutukseski. En ole ennemmin tällä palstalla enkä muullakaan pystynyt mainitsemaan asiasta, että eka raskauteni oli kaksosraskaus, josta poika selvisi, mutta pikkuinen tyttö kuoli vain muutaman tunnin ikäisenä.

Toisen enkeliprinsessan menetin 15+5 viikolla ja nyt pelkään, että en saa pitää tätäkään lasta. Tuolla seulassa kiinni jääneissä enemmän asiasta ja http://hapsula.suntuubi.com Aina ei ymmärrä näiden asioiden tarkoitusta, mutta on vain jaksettava eteenpäin.

Voimia ja jaksamista sinulle myös koko sydämestäni. Muistan sinut hyvin tuolta kuumeilijoista ja toivon, että vielä teillekkin uusi onni suodaan.

Lumi-Marja ja Helmi-Onni 12+5

ihania runoja lumi-marja!! :saint: olen todella pahoillani menetyksistäsi!! en voi kuvitellakkaan kuinka pahalta voi tuntua haudata syntynyt lapsi, susta tuntuu varmaan niin pahalta, vaikka tapauksesta onkin jo aikaa. :ashamed:

toivotan paljon onnea tämän raskauksen suhteen, kyllä kaikki menee hyvin! :saint: minäkin muistan sut, oot kirjotellu ennenkin runoja tonne palstoille, sen muistan. voimia sinulle :hug:

Yhteistyössä