Hakutulokset

1. S

Keskenmeno suru kestää ja kestää

Miten sitä onkaan toisinaan tosi vahva ja toisinaan taas aivan maassa. Kyllä mä ymmärrän sen, että ensimmäinen vuosi keskenmenon jälkeen oli rankka, mutta kun vieläkin yli kahden vuoden jälkeen on välillä tosi alamaissa... :/ Ehkä mulla vaan on vieläkin niin paljon käsittelemättömiä tunteita...
  2. S

Kaavinnan jälkeen

Mulla oli kaavinnan jälkeen myös vuoto melko vähäistä, eikä vuoto kestänyt kauaa. Joten minusta se on ainakin ihan normaalia, niin kuin tuo pieni nipistelykin. Ennen jälkitarkastusta mulla oli kovempi kipu alavatsassa, niin se oli merkki kohtutulehduksesta. Sinulle toivottelen jaksamisia ja :hug:
  3. S

Ota nyt selvää taas...mikä on

Hei elokuu19! Sinuna kävisin lääkärillä varmistamassa, että ei ole kohtutulehdus, mulla tuollainen alavatsakipu oli merkki kohtutulehduksesta.
  4. S

Kade(ko)?

Minusta tuo kateus on ihan normaalia. En minä ainakaan koskaan ole toivonut muille keskenmenoa, sen takia, että itse sen olen läpikäynyt, mutta oli sydäntä raastavaa, kun miehen veljen vaimo odotti yhtä aikaa vauvaa. Hän onneksi ymmärsi minua, kun sanoin, että minusta ei ole häntä juuri nyt...
  5. S

hormoonitoiminta kohtukuoleman jälkeen

Mulla on ollut kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 16rv. ja toinen oli mennyt ihan alkuvaiheessa kesken, kaavittiin 11rv. Mulla tuli sen kaavinnan jälkeen pientä alavatsakipua, eikä kuukautiset olleet normaalit. Normaalia tai hiukan niukempaa vuotoa tuli 2-3 päivää ja sen jälkeen tuhrua. Ovisaikaan...
  6. S

Keskenmeno suru kestää ja kestää

Taas on elämässä sellainen vaihe, että tuo suru on pompannut pintaan. En minä enää tietenkään päivittäin asiaa mieti, mutta jostain sielun sopukasta se aika ajoin nousee pintaan. :'( Ehkä nyt osaltaan serkkuni sairastuminen syöpään on saanut minut muistelemaan keskenmenoani. :( Keskenmenosta...

Yhteistyössä