Hakutulokset

  1. K

    35+ Lapsettomat

    Heippa kaikille! Vihdoin saatiin mekin tulokset dna-testistä. Miehelle määrätiin kolmen kk. tehovitamiinikuurit ja sitten koe otetaan uudestaan. Hiiripöllö, oletko tietoinen, että mikä on tuo "selvästi poikkeava arvo", eli millä välillä lukemat pitäisi olla ja mistä sait tuon 10% mahdollisuus...
  2. K

    35+ Lapsettomat

    Ei saatu vielä tänäänkään vastausta dna-testistä, josko huomenna paremmalla onnella...
  3. K

    35+ Lapsettomat

    :hug: Lohtuhalaukset sarina13, vaikei ne varmastikaan yhtään oloasi helpota. :heart:
  4. K

    35+ Lapsettomat

    Oi voi, täälläpä on ollut hiljaista... me odotellaan vielä dna-testin tuloksia. Lääkäri ei ole ollut paikalla ja mieskin on venyttänyt ja keksinyt kaikenmaailman tekosyitä, ettei ole ehtinyt muka soitella klinikalle.. plääh. Ärsyttääää! :o Onko teille Electra tai vilhelmiina72 lääkäri...
  5. K

    35+ Lapsettomat

    Ihana keväinen päivä! Täälläpä on ollut hiljaista.. me odotellaan vielä dna-testin tulosta. Täytyy varmaan soittaa klinikalle, niinkun Electra sanoit.. Pitääköhän toi paikkansa Electra, kerroit aiemmin löytäneesi tuon tekstin (10.3. tässä viestiketjussa) jostakin adoptiosivuilta? Mutta...
  6. K

    35+ Lapsettomat

    Hei vaan, :wave: Mekin odotellaan dna-testin tuloksia. Onneksi mies sai näytteen aikaseksi, vaan toivottavasti ei ollut liian vanhaa :o Kyllä minä ainakin olen testin tekemisen kannalla, koska testin tuloksen perusteella voidaan sitten pohtia, että kannattaako esim. meidän kohdalla lähteä...
  7. K

    35+ Lapsettomat

    Voi kiitos kiitos terveisistä Electra. Välitän terkut, mutta mä olen myös nähnyt sen huoneen. Ja ei siinä kuule huoneet auta, kun ei homma onnistu täällä kotonakaan!! Siis mehän on viety lähetys yleensä täältä kotoa käsin. Eeei se ole onnistunut edes lääkkeiden avulla klinikalla...melkein meni...
  8. K

    35+ Lapsettomat

    Aurinkoisen ihanaa sunnuntaipäivää kaikille! Meikäläinen on elellyt vähän hiljaiseloa täällä taustalla tovin aikaa, kun ei oikein ole ollut ilo ylimmillään ja päivät on menneet vähän matalalennolla.. odotellen siirtoa seuraavaa hoitojen suunnittelussa.. Tiger toivotaan, että tosiaankin tuo...
  9. K

    35+ Lapsettomat

    Ohoh, mitähän tos tapahtu, päivitin vähän omiani vain.. :o Meillä siis meni mönkään varattu aika miehen siittiödna-testiin. Jännitti ja näki painajaisia niin, ettei hommasta tullut mitään! :o raukka. Seuraava aika on sitten maaliskuun alussa..hoh hoijaa, taas tuntuu, että aika vaan kuluu...
  10. K

    35+ Lapsettomat

  11. K

    35+ Lapsettomat

    Hiiripöllö :hug: Jäyhis, onnea tuhatkiloa hoitoon! :heart: No nyt alkaa näitä tuloksia ja mahdollisia syitä hoitojen onnistumattomuuteen selvitä mullakin |O Lääkäriltä tuli viesti, että thyreoidea koholla, (eikös toi ole joku kilpirauhasarvo??)ja veren trombosyytit koholla. Sain...
  12. K

    spermatesti:tulos liian vähän spermaa tutkittavaxi...

    Meille sanottiin, että hyvinkin pieni määrä riittää tutkimuksiin/näytteeksi, josta poimia siittiöt. Miehellä on aivan hirveä paine aina näytteen annon kanssa. Klinikalla se ei onnistu ollenkaan ja kotonakin todella vaikeaa. Aikataulu luo tietysti paineita.. ajatelkaas nyt naiset itse, jos...
  13. K

    35+ Lapsettomat

    Electra, meillä mies haki apteekista E-vitamiinia lääkärin määräyksestä, samaan tavoitteeseen kun teillä.. en tiedä kuka teitä hoitaa, mutta kumminkin. Mies soitteli klinikalle tänään ja hänelle kerrottiin, että ens viikolla olisi mahd. jo toi sama testi, kun teillä.. nyt se on ainakin jo siinä...
  14. K

    35+ Lapsettomat

    Hillevi :hug: en löydä sanoja, miten voisin lohduttaa. Jaksamista :heart:
  15. K

    35+ Lapsettomat

    Onnea Jäyhikselle alkavaan hoitoon! Toivotaan, että tässä hoidossa tärppää! Hillevi ja Tikru voikaahan paksusti :hug: Itsellä on vähän sekava mieli.. olin tänään klinikalla kuulemassa labratulokset omista ja miehen veritesteistä. Vasta-ainekokeissa ei mitään autoimmuuniin viittaavaa...
  16. K

    35+ Lapsettomat

    Nostetaanpa tätä meidän ketjua ylöspäin.. Pahoittelut halausten kera Vaahtokarkille :hug: Electra, olen samaa mieltä. Tuntuu välillä vähän hakuammunnalta nuo hoidot. Kun itse olen jotakin klinikalla kysynyt tai ehdottanut, että voisiko tehdä tai kannattaisiko, niin minulle vastataan, että...
  17. K

    35+ Lapsettomat

    Electra, tosiaankin meillä näyttää olevan aika samankaltainen tilanne. Meillä on alkioita siirretty ties kuinka monta, ja kaikki on ollut negaa. Ja nyt vikassa hoidossa alkioita viljeltiin pidempään ja todettiin niiden hyytyvän alkuunsa.. Kahdessa ekassa hoidossa sulatus tehtiin aamulla ja...
  18. K

    35+ Lapsettomat

    Toivottavasti kuullaan kivoja kuulumisia ultrista Hilleviltä ja Tikrulta :heart: Electra, mistä syystä teillä tehdään tuo siittiöiden dna-testi? Kuten kerroin, meillä on tosi nihkeästi suhtauduttu kaikkiin testeihin. Klinikka tekee vain naikkarin ohjeen mukaisesti ivf.paketin.. kolme...
  19. K

    35+ Lapsettomat

    Plussatuullia uudelle Vuodelle! Hei vaan pitkästä aikaa, tulin vilkaisemaan mitä tänne kuuluu.. Isot halaukset Hilleville, Vaahtokarkille ja Tikrulle plussista! Kiva lukea onnistumisista. Se antaa meille muillekin voimia ja uskoa näihin hoitoihin. :hug: Itse kävin ennen joulua vielä...
  20. K

    35+ Lapsettomat

    ONNITTELUT HILLEVILLE JA TIKRULLE! :hug: Omat kuulumiset on aika kehnot. Meillä ei päästy ollenkaan tänään suunniteltuun passiin. Kaikki kuusi alkiota oli sulatettu ja mikään niistä ei lähtenyt jakautumaan. Joten meidän kolmas hoito oli sitten tässä. Nyt ei taas tiedä mihin ryhtys.. :ashamed:

Yhteistyössä