Hakutulokset

  1. Ä

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    iltaa...ei malta koneelle kun niin hienoa ilmaa, nyt pitää nauttia aurinkosta koko kesän edestä :) Ollaan oltu kans paljon mökillä, kun siellä jotenkin helpompi ulkoilla. Ihanasti saanu vähän väriäkin ;) Niin sitä sappisaippuaa ostin Tampereelta miraakkeli nimisestä "lastenvaate" kaupasta...
  2. Ä

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Heippa hei ja aurinkoista päivää :), toivottavati nämä kelit jatkuvat!!! :) Äkkiä kerron oman tahranpoistajan, Sonetin sappisaippuaa, sillä lähtee kaikki rasvatahroista musteeseen...suosittelen :) Mutta nyt pakkaileen reissukamoja kun Nooa päikkäreillä, lähdetään mummun ja papan kans...
  3. Ä

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    Oikein rattoisan leppoisaa sunnuntaita kaikille Rhea: jostain erikoisten nimien nimipäiväkalenterissa oli Nooan nimipäivä laitettu 12.4, mutta nyt sitä en enään mistään netistä löydä...joten syytä enkä muuta selitystä asiaan tiedä, miksi se tuolle kyseiselle päivälle oli laitettu, joten saada...
  4. Ä

    MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

    heippa kaikille tasapuolisesti :) en osaa ykstyisesti viestiä laittaa niin kysyn nyt ihan näin et Rhea, huomasin, että teidänkin poika on saanut nimen Nooa, että koska ajattelitte viettää nimipäiviä kun mistään kalenterista enkä muualta oo oiken vaihtoehtoo löytäny? (kiitos näin etukäteen) ;)...
  5. Ä

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *Helmi- ja maaliskuussa -08* ~ ~ ~

    Eli meille syntyi poika (rv39+5), sunnuntaina 9.3 kello 16.46, pojan startti mitoiksi saatiin 3960g ja 53 cm. Poika syntyi tarjontavirheen takia pitkän synnytyksen (21h) jälkeen kiireellisellä sektiolla, mutta onneksi kaikki hyvin ja poika terve ja mielettomän suloinen sydämen sulattaja :)...
  6. Ä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Heippa kaikille maalismammoille, ja tuhannet onnittelut vauvautuneille :flower: Ajattelin tulla kertomaan (vaikka hiljaiselon jäsen olenkin, ahkerasti teitä olen kuitenkin käynyt lukemassa vaikka kommentoimaan asti en ole jaksanut. Oli jotenkin niin vaikea raskaus, että tuintui siltä et jos...
  7. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    myymälle paljon jaksamista ja iso halaus, me täälläkin ollaan todella pahoillamme :'( surullinen äityliini+vaavikainen14+3
  8. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    huomenta :) sappikivistä puheen ollen olin just ke-pe sairaalassa kun metsästettiin, että mikä mua vaivaa...keskiviviikkona alko tajuton kipu "rintojen"alapuolella ja se kipu säteili selkään asti, aivan tajutonta, ei ollut asentoamissä olla... kävin arvauskeskuksessa töitten jälkeen ja se oli...
  9. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    voi kuinka ihanaa, tänään neuvolassa kuulin sydänäänet...johan helpotti oloa, ollut niin epävarma siitä onko siellä enään minklälaista elämää laisinkaan ;) ja ens viikon ke olis sit np-ulltra niin sit pääsee jo näkemäänkin tämän ihmeen :) Papagena toivottavasti ammatti-ihmisen kanssa juttelu...
  10. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    myymä kuulostaapa herkulliselta yhdistelmältä :), pitääpä seuraavaks testata sitä ;)
  11. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    huomenta ;) ootteko uskaltautunu jo vauvanvaateostoksille?, mä ajattelin lähtee hipelöimään ideaparkin tarjontaa...sunnuntaisin muutakaan tekemistä kun shoppailla :) (kun yksin kotona kun mieskin on työ reissussa) rennouttavaa sunnuntaita kaikille :) äityliini+vaavikainen11+5
  12. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    huomenia:) minulle tapahtunu sama mummoutuminen kuin ninnille, aamulla kukonlaulun aikaan ylös...ja ei väsytä sit yhtään, no mulla kans tän päivän jälkeen kolme vaparia, et jos sit pystyis nukkuun päiväunia ja muita... maanantaina eka neuvola lääkäri, ja päästään kuunteleen sydänääniä (ei...
  13. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Paljon jaksamista huonoja uutisia saaneille, ja iso :hug:
  14. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    täällä kans ilmottautuu suuri BB-fani,(ja hyvin monen muun telvisio ohjelman vannoutunut katselija) toivottavasti ne on valinnut hyvät persoonat taloon...niin on paljon mielnkiintoisempaa katseltavaa :) mä oon jatkuvasti lukenut teijän juttuja, mut niin mielettömän laiska kommentoimaan...ja...
  15. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    pimmi84 niin...mun kavereilla kellään kun lapsia ei vielä ole niin...olen kun joku tartuntataudin omaava syöpäläinen, no toivottavasti ne tajuu kuinka tärkeetä niitten tuki olis. Onneks oma äiti on olla ihana koko ajan, niin kuin iso systerikin .)
  16. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    minkälaisia kokemuksia teillä on ystävistä, et miten ne on ottanu teijän raskausuutiset...mä oon jotenkin "pettyny" omiin ystäviin, ihan kun niitä ei olleenkaan kiinnostais mitä mulle enään kuuluu, mulle kuitenkin tosi tärkee asia:)
  17. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    huomenta :) onpa kauheesti luettavaa kun nyt vasta hyppäsin mukaan...ei kerkiä mitään kommentoimaan eikä mitään kun yrittää ottaa selvää vähän teistä muistakin :) Mulla ei oo kovi pahaa pahoinvointia ollu, helpolla oon päässy (koputan puuta), ettei se yllättäis enään myöhemminkään. Jos...
  18. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Esikoistani odottelen, ja kaikki on uutta ja pelottavaa :). OOn 23v...muutaman viikon päästä tulee kylläkin vuosi lisää. Laskettu aika on 11.3, ja tänään olis täydet kymmenen viikkoo :) :heart:

Yhteistyössä