Hakutulokset

  1. Pearl84

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Sillis: Niin justiinsa. Onneks tosiaan mä sain sen epiduraalin.. Mulla kans eteneminen oli melkosen rajua, kun olin sillä 41+5 viikolla ja synn. käynnistettiin kalvojen puhkasulla ja oli sit suhteellisen nopea (8h). Siitä kalvojen puhkaisusta ei kauan mennyt niin alkoi ne ihan järkyttävät...
  2. Pearl84

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Sillis: Munkin synnytys kuulostaa ihan samalta, mutta mies kerkes ottamaan suihkussa kopin, kun aloin pyörtymään :D Ja minä tosiaan kerkesin luojan kiitos saamaan epiduraalin ajoissa!! Vaikka eipä se siinä ponnistusvaiheessa varmaan mitään enää vaikuttanut.. Mulla ponnistusvaihe kesti 1h 20 min...
  3. Pearl84

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Täytyypähän itsekin pitkästä aikaa jotain kirjoitella... :wave: Täällä poitsu nyt muutaman päivän yli 1 kk ja ihania hymyjä ja pientä jokellustakin tulee jo :) Myös 2-viikkoisesta asti nostellut päätään. Kokoa miehellä oli 1kk neuvolassa 55cm ja 4500g (synt.51cm ja 3910g) Rytmiä myös on jo...
  4. Pearl84

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Minäkin voisin tänne puolelle siirtyä! :wave: Voi vaan kirjoittelu olla lähiaikoina vähäistä tuon epparin, repeämien ja ison mustelman takia.. ei oikeen kärsi istua tässä koneella! :stick: Meille syntyi 12.7 klo. 20.19 POIKA, 3910 g ja 51 cm :heart: Menin yliaikaiskontrolliin rv 41+5...
  5. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Meille syntyi 12.7 klo. 20.19 POIKA, 3910 g ja 51 cm :heart: Menin sinne yliaikaiskontrolliin rv 41+5, luulin että pääsen vielä kotiin. Kohdunsuu olikin 3cm auki ja vedet melkeen kokonaan hävinneet kohdusta (kuulemma normaalia lasketun ajan jälkeen mentäessä). Siitä tulikin sitten passitus...
  6. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Anu84: Eikös sitä sitten pidä lähteä, kun supistukset selvästi tihenee ja voimistuu... Itsekään en noista niin tiedä, kun esikoinen leikattiin suunnitellusti sektiolla rv 39, niin ei joutunut näitä miettimään. Mullakin tuli viime yönä jostain klo. 21 lähtien aamupuolelle yötä n. 10 mn. välein...
  7. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Merlinalle onnittelut pojasta!:heart: Epäiltiinkös sulla, että ois vauveli ollut melkeen 4-kiloinen? Vai muistanko väärin? :) Toivottavasti mullakin ois pienempi... :whistle: muumi82: Joo, mäkin olin miettinyt, että ois kotona voinut olla mahd. loppuun asti supistusten kanssa.. Jotenkin vaan...
  8. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnittelut taas uusille vauvan saaneille! :flower: muumi82: Musta se ya-kontrolli on semmonen, että siellä katsotaan ultralla vauvan vointi ja sit tehdään se sisätukimus. Siinä sitten sovitaan aika siihen käynnistykseen.. mun mielestä ne alkaa käynnistellä täällä päin 42+0. Tai en minä tiiä...
  9. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Muumi82: Mullakaan ei oo koko raskausaikaan tullut maitoa, mutta nyt on parisen viikkoa vuotanut. Ja kaikenmaailman muutkin oireet on ollut tässä viime päivinä, menkkajomotukset, oksettavaa oloa, maha sekasin.. Mutta eipä vaan oo tapahtunna mittään! :D Mulla on kanssa viime aikoina kuulunut...
  10. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnittelut Tähtikeijulle tytöstä! :heart: Knox En mä nyt kyllä tiedä hyväksytäänkö sua vielä loppuajan odottajiin! ;) (ja lisätään nyt vielä uusien epäselvyyksien välttämiseksi, että tää oli sitten tosiaankin vitsi! :cool: ) ~ Pearl ja pieni 41+0 POKS! (Vieläköhän sitä ensi viikolla pääsee...
  11. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Tupla-Onnea Niiskulle! :heart: :heart: Eipä voi kun hattua nostaa sinun odotusajan jaksamiselle, todella komean kokoiset kaksoset pyöräytit! :)
  12. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Heh.. Jepp siis mun kirjoituksen ideana oli alunperin huumorimielessä tuoda esiin se, että mua ei ainakaan tippaakaan haittaa, Jos joku ei täällä niin hyvillä fiiliksillä aina kirjoittele! :) Ja Odotus-pinohan tämä on ja sitä varten tänne alkujaankin kokoonnuttu yhteen.. en sitten ymmärrä, että...
  13. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Niin siis mä meinasin sitä, että mulle tää on nimenomaan Odotus- palsta ja mun mielestä täällä voi siihen odotukseen liittyen kirjottaa omia hyviä sekä huonoja tuntemuksia. Joku päivä on hyvä ja joku ei, se kuuluu raskauteen.. :) Itse en osaa tänne oikeen muuta kirjotella, kun raskauteen...
  14. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Mä en jotenkin osaa pitää teitä rv 36-37 olevia edes loppuajan odottavina, vaikka olettehan tekin pitkällä! :D Ja tietysti silleen kyllä jo loppusuoralla :) Hassua vaan jotenkin, kun on jo itse niin paljon pidemmällä ja LA:kin jo ohitettu. Mullekin terv. hoitaja ihmetteli eilen, että miten mä...
  15. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :heart: Nyt olikin jo niin monta, että en tässä äkkiseltään edes muista nimiä erikseen.. :) Täällä edelleen yhdessä kasassa ja suht' rauhallisin mielin. Toissa yöstä lähtien on jonkun verran mahaa jomotellut ja tänään on maha ollut ihan sekaisin/...
  16. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Niinikille ja Barbapörrölle onnittelut! :heart: :flower: Onkin jo aikas monta vauvelia saatu tähän pinoon!! :) Liikkeet Potkuja tuntuu välillä toisella puolella kylkeä ja välillä toisella, pääsee siis vielä jotenkin vaihtamaan kylkeä. Alhaalla tuntuu välillä tosi ikävää vihlontaa, en tiedä...
  17. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Kiitokset Merlinalle uudesta pinosta! :wave: Ja hyvä, että alkujaan tulin tänne heinäkuisten pinoon, niinhän se vauvan syntymäpäivä tulee oleen sitten heinäkuussa :heart: Painoa mulla on tullut n. 11kg, viime raskaudessa 12 kg. Odottelin kyllä, että nyt ois tullut enemmän, kun paino alko...
  18. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Täällä tänään 40+0 POKS POKS!! Tosiaan tuntuu, että koko raskausaika on mennyt kuin pikakelauksella eteenpäin, mutta nyt taas kaikki käy kuin hidastetusta filmistä :D
  19. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Possurullalle onnittelut! :flower: Aika tyttövoittoiselta näyttää tään meidän pino pienokaiset tähän asti! :D
  20. Pearl84

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Kai se riippuu ihan paikkakunnasta tehdäänkö tuota synnytystapa-arviota.. Täällä ei ole tehty, eikä ole ollut myös yhtäkään lääkärineuvolaa koko raskausaikana. Tai 1 lääkäri olis ollut raskauden puolivälissä, mutta kun mun rakenneultran teki lääkäri, ni sen vuoks ei ollut sitten sitä yhtäkään...

Yhteistyössä