Hakutulokset

  1. Vilttiketjun varamies

    Muita, joiden lapselle tehty uni-EEG!

    Meillä on tehty lapselle myös vuosia sitten. Tai oikeastaan kahdelle. Se jolla oli vaan migreeni sai tulokset silloin käynnillä, että ei poikkeavaa. Se jolla todettiin epilepsia, niin saatiin puhelu ennen käyntiä, jos oikein muistan. Jos jotain olisi pahasti vialla, olisivat kyllä yhteydessä.
  2. Vilttiketjun varamies

    Mitä mieltä teinistä, joka ei muista isäänsä isänpäivänä?

    Ei ne teinit pidä isän- tai äitienpäivää tärkempänä listallaan. Tosiaan vaikka asuvat samassa taloudsessa, niin menevät kaveridensa kanssa mielummin, jos on jotain menoa, nukkuvat pitkään tai lukevat kirjaansa, mikä nyt kenellekin on mieluista. Onnittelevat kyllä joskus päivän aikana, mutta...
  3. Vilttiketjun varamies

    Hei nyt palstamiehiä meille muillekin!

    No täällähän on saatu aikaan oikein kunnon "sutina ja sanasota". Jep, taitaa täällä meitä seinäruusuja olla enemmänkin ja monet meistä ihan omasta tahdostaan. Minä en ainakaan pariutuneita kadehdi vaan ihan onnea toivottelen, toivottavasti juuri kihlautunut pari pysyy pitkään yhdessä .
  4. Vilttiketjun varamies

    Hei nyt palstamiehiä meille muillekin!

    En kun oon rekisteröitynyt jo kauan kauan sitten. En vaan usien täällä käy. Ja tuo nimimerkki viittaa harrastuuksiini.
  5. Vilttiketjun varamies

    Hei nyt palstamiehiä meille muillekin!

    No piti oikein kirjautuakin. Niin siis jos on jo näin pitkään ollut sinkkuna, niin ei kait voi väittää niin tosissaan sitä miestä etsineen. Tämähän on nyt tällaista ajanvietettä tämä ketju, en minä täällä ryppyotsaisena ketään etsi. Mutta jos se sopiva täälla tulisi vastaan ( mitä todellakin...
  6. Vilttiketjun varamies

    MInkälaisia ihmisiä täälä on?

    No en täällä niin usein ole, mutta jospa nyt sitten esittäydyn. Pääkaupunkiseudulta olen. Kolmen kohta aikuisen lapsen yh äiti, elelen lasten ja koiran kanssa, mainitsemisen arvoista parisuhdetta ei ole. Työskentelen esimiehenä ja harrastan liikuntaa, sillalailla hymyssä suin. Mua ei haittaa...
  7. Vilttiketjun varamies

    Mustien esittäytymisketju

    Jospa minäkin sitten. Mustana olen täällä harvoin, lukemassa käyn kyllä muuloinkin ja joskus harmaana kommentoin. Olen siis kolmen ison lapsen yh äiti, asun Helsingissä, työssä, keskituloinen. Harrastan liikuntaa, kuten nimimerkistäkin voisi päätellä, vaikka en harrastuksissani suinkaan aina...
  8. Vilttiketjun varamies

    Minulla ei kuulema ole HPV tai jos on niin matala riski:O, :D, miten mahdollista

    Raskaus voi aiheuttaa hyvälaatuisia muutoksia, tulee epäpuhdes papa vaikka kaikki oikeasti on kunnossa. Silloin muutokset aiheutuu raskaudesta / hormoneista, ei HPVsta. Ole rauhassa nyt vaan.
  9. Vilttiketjun varamies

    Jos sulla olis mahdollisuus toteuttaa kaikki lapses/lapsies joululahjatoiveet, toteuttaisitko ne?

    Tällä kertaa luultavasti. Vanhin toivoo hajuvettä, keskimmäinen tablettitietokonetta kun ei omista omaa konetta ( eikä taida nytkään saada) ja nuorin soda streemiä. ostaisin jos olisi rahaa, minusta toiveet on kohtuullisia.
  10. Vilttiketjun varamies

    Joulufiilis asteikolla 4-10! :)

    Kyllä se tästä, kunhan saan kämpän välttävään kuntoon ja pääsen asettumaan.
  11. Vilttiketjun varamies

    Joulufiilis asteikolla 4-10! :)

    Nyt varmaan 6. Olen koittanut siivoilla koko päivän. Yksi lapsista kiukuttelee kun sillä ei ole rahaa, eikä aio autaa siivouksessa saadakseen rahaa. Grr.
  12. Vilttiketjun varamies

    Jos saisit rahaa joululahjaksi, mihin sen käyttäisit?

    Kampaajalle taidan mennä, saanen 50 e.
  13. Vilttiketjun varamies

    Onko päiväkodit perjantaiaamupäivän auki?

    Eipä ole paitsi vuorohoito päiväkodit.
  14. Vilttiketjun varamies

    mitä mieltä nimestä Mia Mama Merena

    Oo Mama Mia, here I ... Minusta Mama ei ole nimi. Mahtaako mennä läpi. Mia on "iätön" nimi joten ihan hyvä.
  15. Vilttiketjun varamies

    Missä kannataa myydä??

    Joo laitanpa sen sitten huutikseen. Ja sen verran isossa kaupungissa asutaan, että eiköhän täältä joku ostaja sitten löydy, jos sellaisille yleensäkin on kysyntää. :)
  16. Vilttiketjun varamies

    Missä kannataa myydä??

    No joo täytyy koittaa laittaa sitten vaan vaikka huutonettiin. Ja kohtuuhinnalla tietysti, kunhan pääsee eroon.
  17. Vilttiketjun varamies

    Missä kannataa myydä??

    Mennään huomenna hakemaan tytölle uusi sänky. Mahtaako missään mennä kaupaksi metallinen parvisänky, jossa on myös kirjoituspöytä? Mietin vaan, että missä kannattaisi kaupata mokomaa vai ostaako sellaisia kukaan?
  18. Vilttiketjun varamies

    Pikkuiset pennut "pulassa"

    Jep. No se kasvattaja sen pullorumban käy, eli ruokaa 5 vauvalle yölläkin nyt seuraavan viikon 3 tunnin välein. Ihan kauheesti ei ehdi kyllä nukkua. Me pidetään vaan peukkuja vauvojen puolesta. Toivottavasti korvike sopii. Mutta kuten huomataan, aina ei voi imettää vaikka haluaisi.
  19. Vilttiketjun varamies

    Auttakaa avutonta...omenapiirakan ohjeen tulkinta-apua kaipaan!

    Kahvikupillinen on kahvikupillinen, siis noin 1,25 -1,5 dl. Sellaisen pikkukupin verran. Ja ei se siinä omenan päällä pala, jos ohjeessa niin neuvotaan tekemään. Eli just niitä "rämmäleitä" laitat siihen omenien päälle.
  20. Vilttiketjun varamies

    Pikkuiset pennut "pulassa"

    No koska oma emo on niin suojeleva, ei taida varaemo tulla kyseeseen. Saa siis yhä hoitaa ja hoivata vauvojaan, mutta ei ruokkia. Sillä on joku suojaviritelmä nisien edessä. Ja muutenkin el katsoi sen pulloruuan turvallisemmeksi. Maitoa emällä riittäisi vaikka muillekin vauvoille.

Yhteistyössä