Hei nyt palstamiehiä meille muillekin!

  • Viestiketjun aloittaja uusi keskustelu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä nyt röyhkeästi sivuutan läjän tekstiäsi ja ilmoitan että tällä palstalla on aika vaikea saada mitään oikeaa kuvaa väittelyiden suhteen toisesta, koska täällä hyvin harvoin perustellaan asioita, vielä harvemmin ne on hyvin perusteltuja, joka mahdollistaisi oikeasti vastakkaisen osapuolen asenteen muutoksen. Usein ollaan luupäitä tai hakemassa vain tappelua, en näe mitään syytä muuttaa omia näkemyksiäni nämä asiat huomioiden, mutta varmasti teen sen jos tilanne tulee eteen, eli arvioin uudestaan kantojani. On se kerran tällä palstalla tapahtunut niin että muistan sen. Silloinkaan ei nyt oikeastaan perustelut olleet se syy että muutin kantaani, vaan se että kiinnostuin toisen henkilön takia lukemaan aiheesta lisää, koska kantani oli enemmän tunnereaktioon perustuva kuin tietoon. Kun olin lukenut asioista niin totesin oman kantani olleen aika harhaanjohdettua. Yhteiskunnan aikaansaama typerä ennakkoasenne ilman tietoa.
Alunperin pointtini oli se, että tunnistan selkeästi viestisi miehen kirjoittamiksi, vaikka näköhavaintoa ei ole. Turhaan otit puolustusasenteen. Peace.
 
[QUOTE="vieras";26403677]Alunperin pointtini oli se, että tunnistan selkeästi viestisi miehen kirjoittamiksi, vaikka näköhavaintoa ei ole. Turhaan otit puolustusasenteen. Peace.[/QUOTE]

Tähän sellainen kommentti täältä sivusta, että kun näin ekaa kertaa Kepsiksen vastauksen johonkin asiaan, niin epäilin heti että kyseessä on mies, vaikka se ei tekstistä ilmennyt mitenkään. Sellainen insinööristyyppinen mies (vaikken ammattia tiedäkään). Ja ei siis todellaaan pahalla. :D
 
"vieras"
Jos kuka oikeasti tälle palstalle miehiä kaipaa, niin käykääpä tekemässä jollekin miesvaltaiselle foorumille huokutteleva avaus: Miespalstailijoita kaivataan ja linkki tänne, ja siitä sitten vain vipinää.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26403677]Alunperin pointtini oli se, että tunnistan selkeästi viestisi miehen kirjoittamiksi, vaikka näköhavaintoa ei ole. Turhaan otit puolustusasenteen. Peace.[/QUOTE]

Minulla on silti tapana yrittää keskustella täällä, vaikka toinen osapuoli yrittäisikin kokoaika lukea rivivälejä ja vetää johtopäätöksiä :)
 
No täällähän on saatu aikaan oikein kunnon "sutina ja sanasota".
Jep, taitaa täällä meitä seinäruusuja olla enemmänkin ja monet meistä ihan omasta tahdostaan. Minä en ainakaan pariutuneita kadehdi vaan ihan onnea toivottelen, toivottavasti juuri kihlautunut pari pysyy pitkään yhdessä .
 
Aries 78
Välillä tulee hyvinkin miesvastaista tekstiä ja osalla on päivästä riippuen asenne kohdillaan, muutaman kerran tullut pidettyä pidempikin palstailutauko kun jaksanut aina lukea sitä kun miehet on kaikki paskoja, munattomia js itsekeskeisiä narsistikusipäitä jotka ei evoluution vuoksi osaa hoitaa lapsiaan saatikka perhettä ja naistaan..
Jokusen kerran lukenut sitä että ei miehet saa olla täläisella palstalla ja jos ovat niin ovat peräkammarinpoikia ja äitin pieniä nössyköitä jotka uskalla miestenpalstoilla roikkua :) Samallai miehissä on yksinhuoltajia kuten naisissakin ja ilmeisesti se on joillekkin kova paikka hyväksyä että miehetkin voivat pärjätä lasten kanssa ja kasvattaa heistä tasapainoisia ja onnellisia lapsia ilman naisen apua.


Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka palstalla kirjoittelee, usein nuo kirjoittelijat ovat harmaana kirjoittavia joilla on muutenkin aika kärkkäitä ja mustamaalaavia kommentteja palstalaisista :)
 
Välillä tulee hyvinkin miesvastaista tekstiä ja osalla on päivästä riippuen asenne kohdillaan, muutaman kerran tullut pidettyä pidempikin palstailutauko kun jaksanut aina lukea sitä kun miehet on kaikki paskoja, munattomia js itsekeskeisiä narsistikusipäitä jotka ei evoluution vuoksi osaa hoitaa lapsiaan saatikka perhettä ja naistaan..

Toisaalta, mietipä sitä minkälaista tekstiä täällä kirjoitetaan naisista ihan tauotta... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26404151:
Toisaalta, mietipä sitä minkälaista tekstiä täällä kirjoitetaan naisista ihan tauotta... :D
Huomattu on. Harmaana näyttää olevan helppo haukkua ja mollata toisia kirjoittajia, uskoisin että tämäkin palsta muuttuisi jos tulisi rekisteröitymispakko. Mutta se voisi sitten kutistaa keskustelijoiden määrää ja ollaanko siihen ylemmältä taholta valmiita? En sano etteikö varmaan mustissakin ole sellaisia henkilöitä jotka tykkää muita arvostella ja haukkua, mutta ne voidaan bannaa taikka rajata keskusteluista ulos.

Itekkin täällä vain sen vuoksi ollut että alussa keskustellut lasten neuvolakäynneistä, rokotuksista yms, jossainvaiheessa sitten paljastui että olen mies. Ei noista asioista voi millään miesten palstoilla kysyä, taikka voi muttei siellä ole välttämättä hajuakaan että missä mennään asian suhteen.
 
twe
Mun mielestä oli hauska lukea astrolaben ja Datan pariutumisesta. Data vaikuttaa nimittäin kirjoittelujensa perusteella hyvin samantyyliseltä kuin oma mieheni, ja puolueellinen kommenttini onkin, että Datan täytyy olla hyvä mies. :D Minun ainakin on, ei ole koskaan tarvinnut häntä täällä mollata ja yhdessäolovuosia sentään takana jo reilut 15.

Toivottavasti te kaikki muutkin pariutumishalukkaat löydätte sen itsellenne sopivan sukankuluttajan, ja miksi ette löytäisi, osoittaahan Datan ja astrolabenkin juttu, ettei edes tää palsta niin pee paikka voi olla - täältä kun voi selvästi toisinaan bongata niitä helmiäkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe

Yhteistyössä