Hei nyt palstamiehiä meille muillekin!

  • Viestiketjun aloittaja uusi keskustelu
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole :D Tai riippuu miten asennoituu, hiton rasittavaa tämä välillä on kun jotkut ei pääse niistä killuttimien olemassaolosta eroon kun keskustelee jostain :D
Eikös sun ongelmasi ennemmin ole, kun niin moni ei usko killuttimiesi olemassaoloon? :xmas: No joo. Mutta kaikki tietää, että tällaisella palstalla jokainen mies saa just niin paljon huomiota kuin haluaa, ja jokaisen miehen viestiin kommentoidaan edes jotakin. Toteutan tässä sitä samaa itsekin. Kappas.
 
[QUOTE="vieras";26402678]mut pitääkö sitä etsiä? Eikö voi vaan olla? Mä en ainakaan etsi tietoisesti, jos tulee vastaan niin siihen tartun.[/QUOTE]

No piti oikein kirjautuakin. Niin siis jos on jo näin pitkään ollut sinkkuna, niin ei kait voi väittää niin tosissaan sitä miestä etsineen. Tämähän on nyt tällaista ajanvietettä tämä ketju, en minä täällä ryppyotsaisena ketään etsi. Mutta jos se sopiva täälla tulisi vastaan ( mitä todellakin epäilen) niin en minä häntä siksi hylkaisi, että täällä olisin tutustunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26402712:
Tai sitten toisinpäin. Minun tapauksessani niiden killuttimien olemassaoloon ei nimittäin ilmeisestikään kaikin ajoin ole edes uskottu... :D
Samaa meininkiä täälläkin. Tosin monien mielestä vain munattomat miehet käyvät tällä palstalla. :D Miehet kun eivät nääs voi/saa keskustella perheasioista.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26402728:
Eikös sun ongelmasi ennemmin ole, kun niin moni ei usko killuttimiesi olemassaoloon? :xmas: No joo. Mutta kaikki tietää, että tällaisella palstalla jokainen mies saa just niin paljon huomiota kuin haluaa, ja jokaisen miehen viestiin kommentoidaan edes jotakin. Toteutan tässä sitä samaa itsekin. Kappas.
Vastustan, on minulla vino pino vastaamattomia viestejä. Eikun se lähinnä että ne killuttimet on ikäänkuin oleellista todistaa olevan olemassa tai päinvastoin, niinkuin niistä jotain iloa täällä olisi, uskoo tai ei usko toisen sukupuolen, aivan sama, ei kai vielä pysty raskauttamaan ketään keskustelupalstan kautta vaikka olisikin testosteroonia tuottava yksilö...
 
No piti oikein kirjautuakin. Niin siis jos on jo näin pitkään ollut sinkkuna, niin ei kait voi väittää niin tosissaan sitä miestä etsineen. Tämähän on nyt tällaista ajanvietettä tämä ketju, en minä täällä ryppyotsaisena ketään etsi. Mutta jos se sopiva täälla tulisi vastaan ( mitä todellakin epäilen) niin en minä häntä siksi hylkaisi, että täällä olisin tutustunut.
Tätä varten rekisteröidyit, ja valitsit itsellesi nimimerkin, joka viittaa päinvastaiseen sukupuoleen kuin mitä oikeasti olet. Ups.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26402752:
Samaa meininkiä täälläkin. Tosin monien mielestä vain munattomat miehet käyvät tällä palstalla. :D Miehet kun eivät nääs voi/saa keskustella perheasioista.

Ai tämä on noin yleistä? Että munattomaksi haukutaan. No eihän siinä sitten, nämä jotka tuota viskoo haluaa varmaan juurikin sen macho mörrikän joka ei puhu eikä ... noh sitä pehmoa juttua tee...
 
"vieras"
Ei ole :D Tai riippuu miten asennoituu, hiton rasittavaa tämä välillä on kun jotkut ei pääse niistä killuttimien olemassaolosta eroon kun keskustelee jostain :D
Killuttimien olemassaolosta mitään tietämättä olet kyllä niin perusMIES siinä suhteessa, että tiedät kaiken ja mielelläsi olet aina oikeassa :D

(tää ei ollut vittuilua, vaan tällaisen vähän vanhemman naisen huomio heti kun ensimmäisen kerran luin viestejäsi)
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26402802]Killuttimien olemassaolosta mitään tietämättä olet kyllä niin perusMIES siinä suhteessa, että tiedät kaiken ja mielelläsi olet aina oikeassa :D

(tää ei ollut vittuilua, vaan tällaisen vähän vanhemman naisen huomio heti kun ensimmäisen kerran luin viestejäsi)[/QUOTE]

Ja tälläisenä miehen huomiona naiset kokevat sen suureksi uhkaksi että mies on itsevarma mielipiteissään eikä nöyristele. Jos ei voi fyysisesti pelotella (miehet kun yleensä on fyysisesti voimakkaampia...) tai huutamalla / verbaalisesti, niin milläs sitten iskisi miestä? Kyseenalaistamalla sen seksuaalisuuden? Tai vaikkapa sen onko ko. mies edes mies.

Jos mieltää perustellun tai jyrkän mielipiteen "aina oikeassa olemiseen" tai sen että ei heti käännä takkia kun joku on eri mieltä, niin sitten se vissiin on sitä sinun mielestä. Ainut vaan että itse olen voinut kyllä monestikin muuttaa kantaani kun olen saanut tarpeeksi hyvää perusteltua näkemystä asian tiimoilta.
 

Yhteistyössä