Joulufiilis asteikolla 4-10! :)

4. En ole yhtään joulutunnelmissa, vaikka yritänkin. Joulukuu on mennyt koko ajan sairastellessa, taisi tässä yksi päivä olla, jona kaikki olivat täysin terveitä. Nyt onneksi vain esikoinen sairastaa ja hänkin pelkkää yskää.

Töissäkin olin eiliseen asti eikä mies ole osannut eikä ehtinyt luoda meille joulua. Aika on mennyt virastoissa ja lääkärissä hypätessä ja uuteen perheenjäseneen tutustuessa.
 
"vieras"
Voi harmi kun on niin alhaisia lukuja :/ Koittakaahan saada mieltä ylöspäin :)
Samaa toivon. :) Ajattelin jo, että mulla on alhainen fiilis, kun ehkä 7:ssä mennään. Sinänsä hassua, että olen joulua odottanut jo pitkään. Kotona ollut koko syksyn. Jotenkin vaan se joulu kuitenkin tulee varkain. Eiköhän se varsinainen fiilis pukkaa päälle aattona, kun joulurauhat on julistettu ja pääsee joulupöytään.
 
"Jeba"
4, koska ekaa kertaa vietän joulun jossain muualla kuin oman perheen parissa ja en siis ole kotiin viitsinyt sen takia laittaa joulukoristeita tai muutenkaan mitään jouluhömpötyksiä miettiä :/

Katotaan sit ens vuonna taas..
 
Kummasti alkaa joulufiilis nousta tässä kinkkua odotellassa uunista. Koko viikon noussut joulutunnelma :) Kunnon valkoinen Joulu !!

Kunhan kuusi sisälle huomenna,, sitten alkaa olla se 10 !!

Huomenna vielä työpäivä .:xmas:
 

Yhteistyössä