Hakutulokset

  1. V

    Koti-idean myyjä

    Näinhän se on. On kuitenin ihan kiva kuulla muiden kokemuksia, koska kyllä niissä suurimmaksi osaksi on perää jos monella on huonoja kokemuksia. Laittakaa lisää jos on. Muistatko/tiedätkö paljon se pohjaplkka on?
  2. V

    Koti-idean myyjä

    Nostan jos joku vastaisi.
  3. V

    Koti-idean myyjä

    Nyt kaikki kellä kokemuksia koti-idean myyjän hommista kertomaan niitä kilvan minulle. Mitä tehtäviin kuului ja millainen oli työpaikkana?
  4. V

    Tähän ketjuun voi laittaa tekstinpätkiä kirjoituksistaan :)

    Aika hiomatonta tekstiä, täynnä kliseitä.
  5. V

    Kärsivällisyydestä...

    Meillä on tyttö samanlainen. Onneksi on niin jämpti tyttö kun en itse ole kovinkaan jämpti.
  6. V

    Jaahas, H&M:n uusi kuvasto :o

    Musta se oli taas tosi ihana pitkäästä aikaa. Likoillekkin löysin vaikka mitä.
  7. V

    voi pee...hankala kaveri

    Kuinka vanhoja te oikein olette? Tottakai kihlapari päättää mitä kihlajaisissa tapahtuu. Kaveri b nyt vaan saa tyytyä osaansa ja pilata oman iltansa mököttämällä jos niikseen tulee.
  8. V

    G. itsestänne :)

    1.161 ja 55kg 2.2 lasta 3.Melkein häntäluuhun tummanruskeat hiukset 4. Tumma ruskea 5. Etelä- Suomi
  9. V

    Onko kellään äkkiä näyttää kuvaa niistä uusista muotifarkuista, joissa on se korkea vyötärö?

    Musta nää oli ihan kivat kun on noi henkselit,muuten aika karseet kyllä
  10. V

    onko tämä takki sis kuvan??

    Enemmänkin pusakka, mutta voi toki takkinakin pitää.
  11. V

    Uskolliset perheenisät vol.10

    Tommosille asioille ei muutenkaan kannattaisi paljon myhäillä, koska sitäpä ei tiedä mitä se elämä tullessaan tuo. Niinhän sitä sanotaan, että se parhaiten nauraa kuka viimeksi nauraa.
  12. V

    Uskolliset perheenisät vol.10

    Ai joo sori, sanoitki vaan että tilanne oli hauska ja sua hymyilytti.
  13. V

    Uskolliset perheenisät vol.10

    Siis mitä naurettavaa tossa on. Mun mielestä se vaimo ei oo naurettava, vaikka ei tietäisikään miehen puuhista. Naurettavaa on ap se, että sä naureskelet sille. Siis voi helvata taas mitä porukkaa.
  14. V

    Millaisen "käsilaukun" mitäsnytten leidit omistaa?

    Mulla on semmoine vietnamista ostettu pikku laukku jossa on silkkiä. Värinä on lämpimän viininpunainen erisävyissä ja takapuoli on musta. Jos joku ymmärsi :|
  15. V

    kyllä oli surullista katsella tänään pienen tytön hautaa:(

    Ei tarvitse edes katsella kun kuulostaakin jo surulliselta :'(
  16. V

    Mä oon viime päivinä miettinyt etten tee enää enempää lapsia...

    Joo, taitaa meilläkin kahteen jäädä. Nyt kun kuopus on jo pari vuotias ei yhtään innosta se vauvarumba. Meillä on perhe jo ihan kokonainen näinkin. :)
  17. V

    olemmeko outoja?

    Niinpä. Ei mekään matkusteluun olla sitä luottokorttia tarvittu. Oikeestaan ihan hullua, että semmonen pitäisi ottaa. Kai se on pakko tässä siihen sortua kun on muuten niin ongelmallista yöpyä esim. hotelleissa.
  18. V

    G:Kauneinta Suomea?

    Punkaharju on kesällä todella kaunista =)
  19. V

    olemmeko outoja?

    Ei ole meilläkään vaikka visaa ovat tyrkyttämässä joka välissä. Matkoilla ollaan ilman pärjätty ja peri kertaa vuodessa ulkomailla käydään. Toi autovuokra juttu on yksi miksi ollaan sitä harkittu. Me ei myöskään osteta mitään osamaksuilla.

Yhteistyössä