Millaisen "käsilaukun" mitäsnytten leidit omistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja P E P P I PITKÄTOSSU:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
mulla on miljjuuna erilaista laukkua, mut tällä hetkellä arkikäytössä tämä valtava säkki :whistle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=752616.jpg


Tää oli jotenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan ihana. Joku tommonenkin menis nyt kesällä. Tosin siinä ei taida paljon sisätaskuja olla? Että kaikki pyöris sisällä kun kassin pakkais
:D ?
yks pieni tasku on vaan sisällä eli juu, siellä ne kaikki tavarat pyörii sulassa sovussa ;) en muista liikkeen nimeä, mut merkki on edc.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja P E P P I PITKÄTOSSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minulla on musta hiukan tilavampi olkalaukku päivittäiskäytössä, muumimamman laukku sisältönsä perusteella, mut malli ei ihan vastaa muumimammaa.. nyt tänä kesänä ostin itselleni sellaisen tilavamman kesäisen Snoopy-laukun, vaaleanpunaisen jota olen kantanut mukana festareilla.

Voi nuo on kanssa ihania, nuo ns. lapsekkaat laukut. Mulla on itselläni ollut sellainen pieni snoopylaukku. Ja lompakkona sellainen nallepuhpörrökäs. Ja avaimenperinä kanssa kaikenlaisia pörröisiä pehmoleluja, muksut niitä yleensä aina ostelee, ja kait niitä sitten pitää käyttää. Joten laukkukin voi ja saakin olla sellainen ei liian vakava juttu.
Minä olen aikoinaan inhonnut vaaleanpunaista, mutta huomasin tuossa pari vuotta sitten, että tyttäreni myötä aloin vahingossa suosia vaaleanpunaista pukeutumisessa.. ja koska mulle pastellivärit on aina hyvin sopineet niin annoin periksi ja aloin pukeutua ja asustaa itseäni pinkkiin ja vaaleanpunaiseen ja lisäillä hulluja koruja, kimalteita ja laukkuja ja kenkiä pukeutumiseen. Parhaat löytyy lastenosastoilta ja koska mä kaiken lisäksi vielä mahdunkin hyvin lastenosaston vaatteisiin niin käyn siellä ostoksilla. Snoopykin löytyi Henkan ja Maukan lastenvaatepuolelta. Ja tyttö tykkää kun äiti hulluilee tyylinsä kanssa. Mies toki joskus kysyy että kummalles ostit ja mistä hitosta täällä tietää kenen pikkuhousut nää mitkäkin on kun narulta hakee lapselle pikkareita :LOL:
 

Yhteistyössä