kyllä oli surullista katsella tänään pienen tytön hautaa:(

  • Viestiketjun aloittaja mym-meli
  • Ensimmäinen viesti
Onhan se surullista. Elämä pitäisi olla edessä. Tänään olen ajatellut paljon vauvaani. Laitoin kuvan esille ja nyt käyn kukkia.

Ihan mahdottoman siniset silmät tytöllä tuossa kuvassa. Kuin orvokit.

Meidän tytöllä ei ole hautaa hautausmaalla.
 
voimia
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Onhan se surullista. Elämä pitäisi olla edessä. Tänään olen ajatellut paljon vauvaani. Laitoin kuvan esille ja nyt käyn kukkia.

Ihan mahdottoman siniset silmät tytöllä tuossa kuvassa. Kuin orvokit.

Meidän tytöllä ei ole hautaa hautausmaalla.


Anteeksi että kysyn,mutta kun luin profiilisi ja täällä nyt kyyneleet valuvat puolestasi,mihin lapsesi menehtyi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Onhan se surullista. Elämä pitäisi olla edessä. Tänään olen ajatellut paljon vauvaani. Laitoin kuvan esille ja nyt käyn kukkia.

Ihan mahdottoman siniset silmät tytöllä tuossa kuvassa. Kuin orvokit.

Meidän tytöllä ei ole hautaa hautausmaalla.
:hug:

Saako udella, mihin teidän pieni menehtyi? :ashamed:
 
dibsu
Voi että oli eilen vaikea olo kun naapurini ihasteli meidän 2v tyttöä ja totesi, että hänelläkin olisi juuri saman ikäinen lapsenlapsi, mutta vauva oli kuollut viikko ennen laskettua-aikaa äidin massuun.

En osannut sanoa mitään, tavoistani poiketen olin kerrankin ihan hiljaa :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Onhan se surullista. Elämä pitäisi olla edessä. Tänään olen ajatellut paljon vauvaani. Laitoin kuvan esille ja nyt käyn kukkia.

Ihan mahdottoman siniset silmät tytöllä tuossa kuvassa. Kuin orvokit.

Meidän tytöllä ei ole hautaa hautausmaalla.

Vauvasi on siellä taivaanisän hoidossa, hyvässä paikassa. Hän odottaa sinua siellä turvassa ja näet hänet sitten kun sinun aikasi on täällä täynnä. Siunausta ja voimia surussasi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
tää on taas niitä päiviä.... :'(

mulla neuvola tulokkaan kanssa,mut mielessä Miisa,jonka 2-vuotissynttäreitä olisi muuten saatu tänään juhlia :/ :attn:
:hug: onko siitä jo niin kauan?? Teille tulossa uusi vauva???
joo...Miisan syntymästä 2 vuotta ja kuolemastakin jo vuosi.

Uusi typykkä tuloillaan ja nyt vähän kamppaillaan syyllisyyden tuntojen kanssa :ashamed: Kait ne siitä aikaa myöten korjaantuu,mut jotenkin tuntuu olo sellaiselta,niinkuin olis Miisan pettänyt :/
Tulokkaalla (la 27.12) sydänäänet vaihteli 148-162,liikkeessä oli kun kokoajan yritti anturilta karkuun =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
tää on taas niitä päiviä.... :'(

mulla neuvola tulokkaan kanssa,mut mielessä Miisa,jonka 2-vuotissynttäreitä olisi muuten saatu tänään juhlia :/ :attn:
:hug: onko siitä jo niin kauan?? Teille tulossa uusi vauva???
joo...Miisan syntymästä 2 vuotta ja kuolemastakin jo vuosi.

Uusi typykkä tuloillaan ja nyt vähän kamppaillaan syyllisyyden tuntojen kanssa :ashamed: Kait ne siitä aikaa myöten korjaantuu,mut jotenkin tuntuu olo sellaiselta,niinkuin olis Miisan pettänyt :/
Tulokkaalla (la 27.12) sydänäänet vaihteli 148-162,liikkeessä oli kun kokoajan yritti anturilta karkuun =)
Ihanaa kun teille on uus suotu. Mutta älä nyt ihmeessä tunne mitään syyllisyyttä. ettehän te vauvaa "hankkineet" siksi, että se Miisan korvaisi =) Miisa on yksi teidän lapsista vaikka pilven reunalla teitä katselee. Onnea kuitenkin 2vuotiaalle enkelille :heart:
 

Yhteistyössä