Uskolliset perheenisät vol.10

  • Viestiketjun aloittaja Hymyilyttää
  • Ensimmäinen viesti
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Siis mitä naurettavaa tossa on. Mun mielestä se vaimo ei oo naurettava, vaikka ei tietäisikään miehen puuhista. Naurettavaa on ap se, että sä naureskelet sille. Siis voi helvata taas mitä porukkaa.
Missä helvetin välissä mä olen väittänytkään, että minä olisin yksi tilanteelle nauraja. En missään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ja sitten vielä viimeiseksi; jokainen niistä naisista on kai kuvitellut olleensa ainokainen, johon varattu mies on langennut.

Ja voi, mikä raadollinen totuus paljastuukaan...

Oisko hiukan noloa, :whistle:
Just aattelin samaa!
Mutta kun jokainen niistä naisista on se maailman hehkein, upein, ihanin jne nainen, jota koskaan ei mies pettäisi. Siksi onkin niin kiva nauraa selän takana sille miehen vaimolle...
 
surullista
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ja sitten vielä viimeiseksi; jokainen niistä naisista on kai kuvitellut olleensa ainokainen, johon varattu mies on langennut.

Ja voi, mikä raadollinen totuus paljastuukaan...

Oisko hiukan noloa, :whistle:
Se on jo tosi hävettävää ja naurettavaa, jos joutuu ukkomiehen keräilykokoelmaan :D. Hävettäisi....

 
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Siis mitä naurettavaa tossa on. Mun mielestä se vaimo ei oo naurettava, vaikka ei tietäisikään miehen puuhista. Naurettavaa on ap se, että sä naureskelet sille. Siis voi helvata taas mitä porukkaa.
Missä helvetin välissä mä olen väittänytkään, että minä olisin yksi tilanteelle nauraja. En missään.
Ai joo sori, sanoitki vaan että tilanne oli hauska ja sua hymyilytti.
 
surullista
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ja sitten vielä viimeiseksi; jokainen niistä naisista on kai kuvitellut olleensa ainokainen, johon varattu mies on langennut.

Ja voi, mikä raadollinen totuus paljastuukaan...

Oisko hiukan noloa, :whistle:
Just aattelin samaa!
Mutta kun jokainen niistä naisista on se maailman hehkein, upein, ihanin jne nainen, jota koskaan ei mies pettäisi. Siksi onkin niin kiva nauraa selän takana sille miehen vaimolle...
Ehkä siinä voi hetken tuntea olevansa "parempi" kuin se vaimo. Itsetunto varmaankin kohoaa, vaikka onkin vain yksi niistä monista "hehkeistä". Totuus on kuitenkin havaintojeni mukaan se, että yleensä se vaimo on monin verroin hehkeämpi, kuin se, jonka kanssa petetään :D. Eihän pettäjäukot vaimoaan ajattelekaan mihinkään romppeeseen vaihtaa. Pääasia niille on hauskanpito jonkun typeryksen kanssa, joka ehkä jopa kuvittelee, että voisi viedä joltain miehen ;).

 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Siis mitä naurettavaa tossa on. Mun mielestä se vaimo ei oo naurettava, vaikka ei tietäisikään miehen puuhista. Naurettavaa on ap se, että sä naureskelet sille. Siis voi helvata taas mitä porukkaa.
Missä helvetin välissä mä olen väittänytkään, että minä olisin yksi tilanteelle nauraja. En missään.
Ai joo sori, sanoitki vaan että tilanne oli hauska ja sua hymyilytti.
Hassua tilanteessa oli lähinnä se, että satuttiin juttelemaan menneistä ja vahingossa kaikilla olikin samoja tuttuja ja jokainen tiesi samoja asioita tästä henkilöstä. Nimimerkkiin ei kannata jumittua.

 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Välissä meren ja maan:
Siis mitä naurettavaa tossa on. Mun mielestä se vaimo ei oo naurettava, vaikka ei tietäisikään miehen puuhista. Naurettavaa on ap se, että sä naureskelet sille. Siis voi helvata taas mitä porukkaa.
Missä helvetin välissä mä olen väittänytkään, että minä olisin yksi tilanteelle nauraja. En missään.
Ai joo sori, sanoitki vaan että tilanne oli hauska ja sua hymyilytti.
Hassua tilanteessa oli lähinnä se, että satuttiin juttelemaan menneistä ja vahingossa kaikilla olikin samoja tuttuja ja jokainen tiesi samoja asioita tästä henkilöstä. Nimimerkkiin ei kannata jumittua.
Jännä tapa jutella kuulumisiaan, käymällä läpi kuka pettää ja ketä... kertoo kenties ap:stä itsestään paljon... nyt alkoi hymyilyttää :D
 
minä ja 3v (kohta)
mun ex harrasti myös pettämistä..(jälkikäteen kuulin että onpa se edellisiäänkin pettänyt)voi ku olisi tiennyt niin en ikinä olisi edes seurustellut sen kaa. kusipäitä nuo tollaiset on.saunan taakse vaan ja...
 

Yhteistyössä