Hakutulokset

  1. ristiriita

    huomenta!

    On se mukavaa herätä miehen vierestä pitkästä aikaa :) Tosin olin kuulemma nähnyt pahaa unta ja potkinut toisen ihan mustelmille :D Noh, oli kuulemma pitänyt vain söpönä ja rauhoitellut ja olin taas nukkunut. Miekkonen lähti juuri töihin ja itse jäin juomaan ja syömään miehen laittamaa kahvia...
  2. ristiriita

    arg! lähenkö yksin baariin vai mölläänkö yksin kotona?

    Häh? Ois yhen vakikapan remonttibileet, ja sinne vois parille mennä kattelemaan meininkiä, mutta toisaalta tulis ehkä vähän tyhmä olo :/ Ja pitäis kävellen tietty mennä. Hym.. Ois vähä semmonen fiilis, mutta oisko kuitenkaan?
  3. ristiriita

    muutto ja tavaroiden pakkaus

    Voi jösses mitä hommaa! Vaatekaapin sain käytyä läpi ja suurin osa ryysyistä on jätesäkeissä roskiin menossa ja yksi kasa odottamassa pesua ja pakkausta. Eihän tässä ole kuin koko muu kämppä jäljellä, ja tuntuu ettei tästä ikinä tule valmista! Viikko olisi aikaa laittaa kämppä pakettiin :/...
  4. ristiriita

    muutto ja takuurahat

    Nyt olisi unelmien kämppä keskustasta käden ulottuvilla! Sattui vain ikävähkösti keskelle kuuta, joten mistä ihmeestä repäisen n. 800e kun palkka tulee vasta kuun lopussa? Ääks! Sukulaisilla ei tuollaisia rahoja ole juuri nyt lainata pariksi viikoksi, tai sitten eivät halua lainata. Onko...
  5. ristiriita

    kun kaverit ovat eri sukupuolta

    Miten suhtaudutte siihen isompien lasten kohdalla? Omat vanhempani eivät oikein koskaan ymmärtäneet sitä, että minulla oli poikia ystävinä, ja on vieläkin.
  6. ristiriita

    asunnon hausta

    Sähköpostitin yhdestä kämpästä välittäjälle, että olen kiinnostunut vuokraamaan sen jne. ja sasin vastauksen, että näyttö on sinä ja sinä päivänä. Missasin näytön kuitenkin, kun avasin sähköpostin tunnin myöhässä, mutta haittaako tuo? Pitääkö minun nyt erikseen tehdä joku hakemus siitä...
  7. ristiriita

    annoinkohan itsestäni ihan kamalan kuvan

    Olin kylästelemässä erään miehekkeen luona viikonloppuna, ja nyt jälkeenpäin ajateltuna tuntuu että olin ihan idiootti :headwall: Olen siis melko ujo ennenkuin tunnen ihmisen paremmin, joten en ollut kovin suuna päänä, mutta en ihan tuppisuukaan onneksi. Mies kyllä oli puhelias onneksi, joten...
  8. ristiriita

    soittoa odotellessa (turhishehkutusta)

    Täälläpä odottelen yhteydenottoa mieheltä jonka viikonloppuna tapasin :) Vaikutti todella kiinnostuneelta ja oli kaikinpuolin mukava ja fiksu jajajaja.. Vei minut syömään ja esitteli ystävilleenkin tulevana tyttöystävänään. Voi että miten voikin olla näin täpinöissään :D Toivottavasti...
  9. ristiriita

    Nimiäislahja-apua

    Antakaahan tulla ideoita jos sellaisia on, oma pää on ihan tyhjä. Perhe on ekologinen, olisiko ihan typerää antaa vaikkapa kestovaippoja lahjaksi kun he sellaisia käyttävät?
  10. ristiriita

    taloudellinen itsemurha

    On tämä eroaminen. Työttömällä ei näköjään ole varaa asua yksin. Yksiöiden ja kaksioiden vuokrat ovat melko järkyttäviä, kun miettii että työmarkkinatuella ja asumistuella pitäisi asua ja elää. Vuokra haukkaisi leijonanosan tuloista, siihen vielä muutkin laskut päälle ja syödäkin pitäisi, ja...
  11. ristiriita

    miten voi olla näin vaikeaa löytää asunto?

    Yksiötä tai kaksiota haen, ja pian sittenkin, sillä ero tuli ja omaan huushollin olisi muutettava. Mutta eipä ole asuntoja, pelkkää eioota vain nettisivut pullollaan, ja jos jotain löytyykin on hinta ihan taivaissa tai sijainti mahdoton. Kämpän tulisi sijaita keskustan tuntumassa sillä minulla...
  12. ristiriita

    Huomenta!

    Piti sitten herätä pirteänä kuin peipponen parin tunnin unien jälkeen :D Ihan hölmö olo, yleensä kun olen aamuisin ihan tööt ja uninen ja kärtyinen. Kehtaisikohan alkaa jo keittelemään aamukahvia vai pitäisikö sinnitellä hissuksiin muutama tunti etten ukkoa herätä. Ihan pöljänä se minua pitää...
  13. ristiriita

    mies hukkasi lompakkonsa

    Joka onneksi löytyi parin päivän päästä löytötavaratoimistosta. Mutta minun electron-korttini sattui myös olemaan lompsassa, ja sillä oli käyty höyläämässä parinkympin edestä bisseä paikallisessa. Voi kettu että korpeaa! :headwall: Eihän tuo sinänsä paljoa ole, mutta sillekin olisi ollut...
  14. ristiriita

    Vaalea kangassohva puhtaaksi

    Mitenkähän saisin tuon vaalean beigen värisen kankaisen sohvan puhtaaksi? Siihen on tullut selkänojaan tummentumaa käytössä. Tyynyt tietty saa koneessa pestyä, mutta uskaltaako tuota selkänojaa kastella? Näyttäisi olevan vanu tms. täytteellä, täytettä n. 5cm:n paksuudelta kankaan alla.
  15. ristiriita

    Voi vatun työkkäri

    Pitäisi kurssille mennä maanantaina, mutta kirjeessä ei mainita mihin aikaan. Voi vattujen kettu! Pitänee joskus aamuseitsemän jälkeen mennä sinne norkoilemaan.. Ja minun tuurillani kurssi alkaa yhdeksältä tai kymmeneltä. Työkkärin sivuiltakaan ei mitään tietoa löydy. Ottaa päähän ja aika...
  16. ristiriita

    Onko ketään enää hereillä?

    Itse häärin vielä täysin hereillä, kuuntelen musiikkia, juon light-colaa ja piirrän. Paras aika inspiraatioon ja luomiseen on minulla öisin, rokki soi kuulokkeissa ja kynä sauhuaa :D
  17. ristiriita

    Hertsileijaa mitkä sivut!!

    Sanokaa minua uskonnonvastaiseksi (mikä kyllä olen) mutta tämä menee jo järjettömyyksiin! En tiedä mihin tarkoitukseen nämä "herran sanomaa" julistavat sivut on tehty, mutta minä järkytyin oikeasti. Kuka voi laittaa tällaista p*skaa? Löytyy tuolta paljon muutakin järjetöntä, mutta tässä ehkä...
  18. ristiriita

    raskausoireista taas

    Viimeisten mensujen alkamispäivästä 38 vrk. Tissit, etenkin nännit, olivat kipeinä muutama päivä sitten, nytkin kyllä nännit todella herkät ja jatkuvasti nöpöttävät. Nyt maitorauhaset tuntuvat todella selvästi rintoja kokeillessa (mieskin huomasi eron), ovat sellaiset kovat muhkurat. Lisänä...
  19. ristiriita

    Negahan se siellä

    Viime mensuista 36 pv, ja testasin aconin early detectionilla ja negahan sieltä :'( Kaipa tässä pitää vain mensuja odotella, josko sieltä suvaitsisivat ilmaantua. Mutta yritystä piisaa, ei me vielä lannistuta :D Välillä vain väkisinkin tulee mieleen ajatuksia, kuten onko minussa vikaa tms...
  20. ristiriita

    Auts nännit

    Nännit ovat jostain syystä ihan mielettömän kipeät, tuntuu ettei koskea pystyisi. Samoin myös tissit yleensäkin, muttivät niin arat kuin nännilöiset. Mistä lie johtuu, voisiko jopa raskausoire olla? Viimeisistä kuukautisista 36 päivää, ja kiertoa en tiedä :ashamed: En ole tisuleita...

Yhteistyössä