Hertsileijaa mitkä sivut!!

Sanokaa minua uskonnonvastaiseksi (mikä kyllä olen) mutta tämä menee jo järjettömyyksiin! En tiedä mihin tarkoitukseen nämä "herran sanomaa" julistavat sivut on tehty, mutta minä järkytyin oikeasti. Kuka voi laittaa tällaista p*skaa? Löytyy tuolta paljon muutakin järjetöntä, mutta tässä ehkä pahin :eek:

"Adoptio-oikeus: homoseksualistit ja lesbolaiset
Ruotsissa on menty jopa niin pitkälle, että julkisesti tällaisen käyttäytymisen tuomitseminen on rikos, josta joutuu oikeuteen. Ilmeisesti yrkimyksenä on saattaa Ruotsissa papit vihkimään homo- ja lesbopareja. Suomessa keskustelu on siirtynyt adoptio-oikeuden puolelle. Voidaan kysyä hyvällä syyllä, miten tasapainoisia lapsia tällaisissa perheissä kasvatetaan. On todella huolestuttavaa, että lapsi jo pienestä totutetaan luonnottoman yhdyselämän todistajaksi. Miten häntä voidaan suojella vanhempien vahingolliselta vaikutukselta. Tosiasia on ,että lesboparin mielestä on täysin hyväksyttävää tyttären kehittyminen myös lesbolaiseksi. Vastaavasti homojen poikalapsesta saattaa tulla myös homoseksuaali. On ilmeistä, että näissä perheissä tapahtuu enemmän insestiä kuin muissa perheissä."

http://www.terveystieto.info/index.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipa kurkistettua:
"Rock-musiikki.
Sana rock on tullut Amerikasta. Se merkitsee sitä, kun poika ja tyttö ovat autossa ja tekevät sitä siellä yhdessä."
Juu tuota minäkin ihmettelin. Miten joku kehtaa tuollaisia valheita suoltaa? Ja on olevinaan vielä niin herran sanaa julistamassa.. :eek: :eek:
 

Yhteistyössä