raskausoireista taas

Viimeisten mensujen alkamispäivästä 38 vrk. Tissit, etenkin nännit, olivat kipeinä muutama päivä sitten, nytkin kyllä nännit todella herkät ja jatkuvasti nöpöttävät. Nyt maitorauhaset tuntuvat todella selvästi rintoja kokeillessa (mieskin huomasi eron), ovat sellaiset kovat muhkurat. Lisänä vielä omituinen olo, kuin olisin kipeäksi tulossa. Tukka rasvoittuu todella nopeasti, vaikka pesen sen joka päivä, ennen riitti muutaman päivän pesuväli. Myös alavatsaa kuumottaa, ja kumarassa/kyykyssä ei tunnu hyvältä olla kauaa.
Ovatko nämä merkkejä raskaudesta vai jostain muusta? Kuukautiskipuja oli jonkin aikaa sitten, mutta hävisivät.

Testasin kuitenkin negan aconin testillä, mutta voi tietty olla että testasin liian aikaisin. Apua, minua häiritsee todella :eek: :eek: Kertokaapa kokeneemmat, mitä ajatella? En halua vielä testata, etten taas joudu pettymään. Monilla tutuilla raskaus on näkynyt vasta myöhään testissä :/ Luulen, että pääni räjähtää pian :attn:
 
Khimaira
Mulla hieman samanlaista oireilua (lukuunottamatta tissioireita) :/
Odottelenkin että alkavatko menkat vai eivät, kauppatesti (2kpl..) oli heikko+ (mieskin näki viivat..) mutta apteekin testi miinus..Tänään oli pientä tuhruttelua, mutta muuten oireet ennallaan- ihan kuin olisin raskaana..

Kehoitan sua odottamaan muutaman päivän ja uusimaan apteekin testillä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja testi:
jos nyt vaan testaisit, ei kukaan voi tietää netin väityksellä mitä sinun kehossasi tapahtuu
Olet ihan oikeassa, ei sitä täällä kukaan voi tietää. En vain uskaltaisi testata vielä :ashamed: Sitten vasta kun olen täysin varma että ne ovat myöhässä, eikä kyseessä olisi vain piitkä kierto. Kaipaisin lähinnä muiden kokemuksia noista oireista, kun tämä olisi ensimmäisemme eikä minulla ole mitään kokemusta oireista.

Samanlaisia aloituksia tänne tulee varmasti enemmän kuin tarpeeksi, joten anteeksi jos käyn hermoille :eek:
 
Ooh, etomisesta puheen ollen! Mies joi tänään kuumaa kaakaota, ja siihen oli tullut se "kuori" päälle, ja minulta meinasi laatta lentää kun katsoin kun mies joi sitä :x Ei minulla ole tuollasita ennen ollut, mutta eihän tuokaan vielä mitään todista. Alan pikkuhiljaa kuulostaa vainoharhaiselta omissakin korvissani :D

Kierrosta ei oikein ole mitään hajua, paitsi että se on epäsäännöllisehkö. Kyllä kai 40 pv. viimeisten alkamisesta olisi jo myöhässä? Jos siis eivät menkat viikonlopun aikana ala?
 
Vieras
Minulla on ollut samanlaisia oireita pitempään jo. Kävinkin kyselemässä että mikä mua vaivaa. Menkatkin oli ja testi näytti negaa. Mutta mua oksettaa aamuisin ja rinnat on kipeät. ketään ei tainnut vastata minulle silloin mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minulla on ollut samanlaisia oireita pitempään jo. Kävinkin kyselemässä että mikä mua vaivaa. Menkatkin oli ja testi näytti negaa. Mutta mua oksettaa aamuisin ja rinnat on kipeät. ketään ei tainnut vastata minulle silloin mitään.
Kaikki taitavat olla kyllästyneitä vastaamaan näihin "ikuisuuskysymyksiin" :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minulla on ollut samanlaisia oireita pitempään jo. Kävinkin kyselemässä että mikä mua vaivaa. Menkatkin oli ja testi näytti negaa. Mutta mua oksettaa aamuisin ja rinnat on kipeät. ketään ei tainnut vastata minulle silloin mitään.
Kaikki taitavat olla kyllästyneitä vastaamaan näihin "ikuisuuskysymyksiin" :)
niinpä taitaa olla, ja sit se että ei oikeesti kukaan täällä tiedä varmaks mitään tietokoneen välityksellä :)
Mulla on edelleen aamupahoinvointia ja rinnat kipeät... mitään selvyyttä asiaan ei ole tullut. Mutta raskaana en ole, sen todistaa menkat ja testi. Menkat oli yhtä runsaat kuin aiemminkin ollut. En tiedä sit..kai tää joskus ohi menee.

Ilmeisesti teillä on vauvaa toivottu? Toivottavasti osuu oireet oikeaksi ;)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Ooh, etomisesta puheen ollen! Mies joi tänään kuumaa kaakaota, ja siihen oli tullut se "kuori" päälle, ja minulta meinasi laatta lentää kun katsoin kun mies joi sitä :x Ei minulla ole tuollasita ennen ollut, mutta eihän tuokaan vielä mitään todista. Alan pikkuhiljaa kuulostaa vainoharhaiselta omissakin korvissani :D

Kierrosta ei oikein ole mitään hajua, paitsi että se on epäsäännöllisehkö. Kyllä kai 40 pv. viimeisten alkamisesta olisi jo myöhässä? Jos siis eivät menkat viikonlopun aikana ala?

mun täti laittoi viestin että on paistamassa maksalaatikkoa, olin ihan varma että laatta lentää heti :$
vieläkin yököttää koko ajatus:x
mulla toi yökötys on yleensä "varma" merkki-tavallisesti mikään ei tee heikkoa. Nyt olen vain niin epävarma etten usko että olen raskaana.

 
Minullakin kestää kyllä yleensä katsoa kaiken maailman ällötykset ilman mitään öklötystä! En vain itsekään okein uskalla uskoa ja toivoa mitään :/ Pitää vain seurata oireita ja odotella, olen kyllä ihan hajalla jo nyt.
 
MontaVuottaYrittänyt
Isot halit sulle ristiriita, toivottavasti testi näyttää pian toivomaasi!!
Minäki silloi kun raskautta odotin ja toivoin, kävin täällä "sata" kertaa kyselemässä voisko olla raskausoireita ja minkälaisia muilla on ollut ym. :)

Mulla oli vaan rinnat tosi kipeenä, enkä uskaltanu uskoa että olin raskaana, testin tein kaksi päivää myöhemmin kun menkkojen piti alkaa, ja oli plus:) nyt olen onnellisesti raskaana, muutama kk vielä:)
 
Kerran oon minäkin raskaana ollut ja en muista et koskaan ois tissit olleet kipeet. Ainoa oire oli armoton väsymys ennen plussaa. Luulin olevan vain alkavaa flunssaa. Pian plussatestin jälkeen alkoi alusta loppuun kestänyt pahoinvointi.

Nyt taas kp 37/36 eikä menkkoja näy (clomifenkierto) ja testiäkään en ole tehnyt pariin päivään kun kp 33 tienoilla testit negaa tai jotain epämääräistä.
 
Onnea plussanneille :flower: Oireethan ovat yksilöllisiä, mutta onhan noita yleisiä mitä monilta löytyy. Sitä vain monesti etsimällä etsii itseltään oireita, tai alkaa itse niitä kehittelemään. Nämä ovat kyllä olleet niin selkeitä, että toivottavasti tästä jotain kehittyy :) Pitäisi vain malttaa odottaa :headwall:
 

Yhteistyössä