Voi vatun työkkäri

Pitäisi kurssille mennä maanantaina, mutta kirjeessä ei mainita mihin aikaan. Voi vattujen kettu! Pitänee joskus aamuseitsemän jälkeen mennä sinne norkoilemaan.. Ja minun tuurillani kurssi alkaa yhdeksältä tai kymmeneltä. Työkkärin sivuiltakaan ei mitään tietoa löydy. Ottaa päähän ja aika rankasti! :headwall: :headwall: :headwall:
 
Laita omaan työkkäriin sähköpostia.Kai siel joku paikalla vaik auki ei olis.Kuitenkin vaan joku palaveri olevinaan että saavat vapaata :D
Muuten menet sinne kurssil 8-8,30 ja jos oot myöhässä ni se ei oo sun vika.
Ehkä ne osais auttaa työkkärin valtakunnallises numeros?
Kuka on yhteyshenkilö kurssille?
 
ei pahalla mutta kaikista asioista pitäisi ottaa ajoissa selvää eikä jättää viime tippaan. Ei kai se kirje vasta eilen postiluukusta tipahtanut.
sitten kun menet töihin joutuu kuitenkin miettimään aina joitakin asioita etukäteen ja tekemään järjestelyjä elämässään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei pahalla mutta kaikista asioista pitäisi ottaa ajoissa selvää eikä jättää viime tippaan. Ei kai se kirje vasta eilen postiluukusta tipahtanut.
sitten kun menet töihin joutuu kuitenkin miettimään aina joitakin asioita etukäteen ja tekemään järjestelyjä elämässään.
tuli mellekin miehellä yhtenä tiistaina lappu että seuraaavana päivänä kurssille... mut sil on sellai koulutus/työ juttu päällä mut kuiteski vasta edellisenä päivänä
 
Todella usein kaikki posti työkkäristä tulee viime tingassa, kerran kävi niin, että kirje saapui samana päivänä kuin kurssi alkoi. Onneksi olin saanut jo aiemmin infoa kurssin alkamisesta :eek:

äiti 40plusplus, miten otat aiemmin selvää kun työkkäristä sanotaan, että postissa tulee ilmoitus jos kurssille joudut. Töitä olen tehnyt elämäni aikana kyllä, ja tiedän mitä se pitää sisällään, joten älä viitsi olla alentuva.
 
Mä soittasin silti johonkin saman alueen työkkäriin, koska jos yksi on kiinni niin toisissa kyllä on tuuraavat palvelut saatavilla. Eli ne kyllä näkee koneelta tai sitten on numerot joista saavat sisäisesti jonkun kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei pahalla mutta kaikista asioista pitäisi ottaa ajoissa selvää eikä jättää viime tippaan. Ei kai se kirje vasta eilen postiluukusta tipahtanut.
sitten kun menet töihin joutuu kuitenkin miettimään aina joitakin asioita etukäteen ja tekemään järjestelyjä elämässään.

Kyllä työkkärin kirjeet kurssille pääsemisestä voi tulla myöhässä tai vain päivää aikasemmin kun kurssi alkaa*omakohtaista kokemusta on*
 

Yhteistyössä