annoinkohan itsestäni ihan kamalan kuvan

Olin kylästelemässä erään miehekkeen luona viikonloppuna, ja nyt jälkeenpäin ajateltuna tuntuu että olin ihan idiootti :headwall: Olen siis melko ujo ennenkuin tunnen ihmisen paremmin, joten en ollut kovin suuna päänä, mutta en ihan tuppisuukaan onneksi. Mies kyllä oli puhelias onneksi, joten juttelimme paljonkin. En oikein uskaltanut lähestyä miestä (hän kyllä lähestyi minua) vaikka olisin halunnut, olin vähän tönkkö muutenkin koko ajan. Aargh, tuntuu että olen antanut ihan väärän kuvan itsestäni, ja tuntuu että mies sai sen käsityksen etten ole kovin kiinnostunut (vaikka olen!).

Tai sitten vain mietin ja vatvon liikaa, ja suurentelen asioita päässäni. Äääähh! Ahdistaa! Enkä oikein uskalla soittaakaan hänelle, tuntuu että jotenkin ahdistelisin häntä. Mutta jos en tee mitään, annan varmasti olettaa etten ole kiinnostunut. Vaikeaa on :( :'(
 
vieras
En usko että tykkää kyttyrää. Olen itsekkin samanlainen :D Ujo ja koen vaikeaksi juttelun saati läheisyyden pienen tuttavuuden jälkeen. Odottelisin itse pari päivää josko miehestä kuuluisi.. ja jos ei kuulu, niin lähettäisin viestin tai soittaisin ja kiittäisin ihanasta illasta.
 
No kun en sillä tavalla ollut mitenkään erikoisesti, en vain uskaltanut olla niinkuin olisin halunnut kun pelkään torjutuksi tulemista kovasti. Tuntuu typerältä soittaa ja selittää, kun ei siinä periaattessa ole mitään selittämistä. Sitäpaitsi olen ihan sönkkö, enkä osaa selittää asioita niinkuin tarkoitan ja saan itseni kuulostamaan idiootilta :eek:

Ehkä pistän hänelle jotain mukavaa viestiä vaikkapa, että olisi mukava nähdä uudestaan, ja että minulla oli viimeksi oikein kivaa vaikka olin hiukan hermostunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
ihanaa... :hug: Huoh,oispa meilläki viel tollasta... tutustumisvaihe on kyllä kaikkein paras,maha kuralla oottaa viestiä tai soittoa... änkyttää ja punastelee... ;) oon kade! :D
Niin, onhan tämä ihanaa, mutta samalla niin raastavaa että tukka päästä! Mukavasti kuplii mahanpohjassa aina jos puhelin piippaa tai on tapaaminen tiedossa :D Ja voi sitä kikatuksen määrää sitten kun on niin hermona! Ääk!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Päivitystä!

Hihii, lähetin viestiä miekkoselle, ja oikein mielellään tapaa minut uudestaan =) En siis ollutkaan niin sönkkö kuin luulin :D
Voi kun kiva, mä jännäsinkin että miten sulle kävi!mulla oli täs joku aika sitten ihan sama juttu, ja jahkailin aikani ja kysyin sitte ihan suoraan,saas nähä miten käy... :whistle:
ja noi on niin hankalia tilanteita...ainakin jos on vähänkin ujo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Päivitystä!

Hihii, lähetin viestiä miekkoselle, ja oikein mielellään tapaa minut uudestaan =) En siis ollutkaan niin sönkkö kuin luulin :D
Voi kun kiva, mä jännäsinkin että miten sulle kävi!mulla oli täs joku aika sitten ihan sama juttu, ja jahkailin aikani ja kysyin sitte ihan suoraan,saas nähä miten käy... :whistle:
ja noi on niin hankalia tilanteita...ainakin jos on vähänkin ujo..
Aivan, koko ajan pyörii kaikenmaailman kauhukuvat mielessä, ja mistään ei tule mitään kun miettii jatkuvasti, että miten tässä nyt käy.
 

Yhteistyössä