Huomenta!

Piti sitten herätä pirteänä kuin peipponen parin tunnin unien jälkeen :D Ihan hölmö olo, yleensä kun olen aamuisin ihan tööt ja uninen ja kärtyinen. Kehtaisikohan alkaa jo keittelemään aamukahvia vai pitäisikö sinnitellä hissuksiin muutama tunti etten ukkoa herätä. Ihan pöljänä se minua pitää jos hoksaa että olen jo hereillä.
 
kesärenkaat
taitaa olla tänään bussipäivä kun autossa on kesäkumit alla. Onneksi tuli herättyä niin ajoissa, että ehtii tuon puolen tunnin matkan sijaan varata sen 1,5 tuntia julkisilla liikkumiseen.
 
Huomenta!

Heräsin vähän ennen kuutta sisarusten riitelyyn, olisivat nuo voineet nukkua vähän pidempään. Vauva ja 13v nukkuvat vielä.
Meidän viikko alkoi pienellä porukalla, mies vietiin eilen lentokentälle, kotiutuu perjantain ja lauantain välisenä yönä ja esikoinen on isällään perjantaihin
 
Salama McQueen
Huomenta! Muksut on vähän kipeänä ja yö oli sanoinkuvaamattoman hauska. Tyynnyttelin itkeviä lapsia kahdelta, kolmelta ja neljältä, neljältä tuli toinen meidän sänkyyn ja viideltä nousin kuopuksen kanssa ylös. On niiiiin levännyt olo että. :| Huoh. No, eiköhän se tästä.

 
Mies herätti ennen kun töihin lähti...ihan liian aikaisin kun kerranki olis nukuttanut! Pitää viedä esikko ensin labraan ja sieltä päiväkerhoon yhdeksäksi- saas nähdä pitääkö aikataulu!

Aukaisen täs simmuja ensin ja herätän sitten lapsukaiset....
 

Yhteistyössä