kun kaverit ovat eri sukupuolta

No mulla on koko pienen elämäni ollut enenmmän poikai kavereina kuin tyttöjä, johtuen ihan harrastuksista. Eli ei mun mielestä ystävyys katso sukupuolta ja onnekseni vanhempanikin ovat sen aikanaan ymmärtäneet.
 
Rukoilijasirkka
Musta se ois huippuhieno juttu. Tosin mun lapset on vasta 8 ja 3. Mut sit isompana. Kavereita pitää olla. Miten ikinä löytää kumppanin, jos ei osaa puhua vastakkaista sukupuolta olevalle, eikä osaa ensin olla ystävä?
 
Mä haluaisin, että mulla olis poikapuolisia kavereita, niitä oli viimeksi lapsena =) Nykyään kaikki ystäväni ovat tyttöjä, poikien kanssa tulee oltua lähinnä koulussa ja muissa paikoissa missä on paljon nuoria, ovat lähinnä sellaisia kavereita vain. Olisi ihanaa, jos mulla olisi joku poika/mies läheisenä ystävänä :)
 
meillä on molemmilla (Sälli 15v ja Likka 10v) sekä tyttöjä et poikia kavereina, enkä pidä sitä outona koska itellänikin on aina ollut enemmän poikia kavereina..
muistan kyllä vieläkin sen, kun monelle tytölle oli vaikea tajuta et ne pojat oli mulle vain kavereita, ja samoin nykyäänkin osalle lapsien kavereista se on jotenkin vieras juttu.
 

Yhteistyössä