Hakutulokset

  1. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Hei! Meille syntyi ihana tyttö keskiviikkona 29.7.09 :heart: Neiti painoi 3870g ja pituutta oli 50cm. Kotiuduttiin tänään ja kaikki on hyvin :heart: :heart: Onnea myös muille nyyttinsä jo hakeneille ja tsemppiä vielä odottajille! Lupasin päivittää siihen saakka kun jakaudun joten...
  2. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Uudet vauvat taas listaan lisätty! Onnea :flower: Itellä alkaa olla aika mieli jo aika maassa kun mitään ei tapahdu :( Lääkäri kurkkas tänään ja epäkypsät paikat on vielä, kohdunsuu kiinni ja vauva ylhäällä :headwall: |O Itku meinas tulla kun totes, että ei se tällä viikolla vielä...
  3. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Täällä ei mitään tuntemuksia enää, vauva ei ole laskeutunut ja kohdunsuu jossain niin kaukana ettei sitä edes tunne |O Ei kuulemma synny vielä piiitkään aikaan. V-tuttaa!!! :headwall: :headwall: :'( |O
  4. K

    Kuinka moni teistä on käyttänyt synnärillä omia vaatteita?

    Mä käytin myös omia pääsääntöisesti. Kaupan siteet parempia mulle, ei ollu pahastikkaan vuotoa ja maito ei sairaalassa noussu joten omissa olohousuissa ja paidassa oli paras olla! Osastolla oli tosi kuuma, eikä sukkien käyttö ois tullu mieleenkään... Imetystopissakin oli kuuma jo. Nytkin...
  5. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Uus pino tehty! Otin päivityksen nyt vastuulleni synnytykseen asti mutta kovin aktiivisesti en lupaa kun en ihan joka päivä nettiin ehdi... :D
  6. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Hip hei, uus pino tehty! Aika homma kun viimeisestä päivityksestä aikaa ja uusia vauvoja oli sen jälkeen tullut ainakin 20... En jaksanu ihan joka sivua enää katsoa taaksepäin joten infotkaa jos jonkun uutinen ja kukka vielä puuttuu :whistle: Lupaan päivittää siihen saakka kunnes...
  7. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    -tessak..............22.5.2009.....tyttö.....................1500g -uusiomami77...16.6.2009......poika -Piku81..............21.6.2009.....tyttö......47cm.......2690g -Jouska.............23.6.2009......tyttö......49cm.......2545g...
  8. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Täällä yhtenä kappaleena ja kaik hyvin B) Ei ole laskeutunutkaan vielä maha joten turha kai odotella vielä pariin viikkoon, eikös sen pitäis aina kuitenkin laskeutua ensin?! Esikoinen oli näillä viikoilla jo laskeutunut ja syntyi siis 41+0... Onnea vauvautuneille! :flower: Miten...
  9. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnea taas kaikille vauvautuneille! Teitä tulee joka päivä monta lisää :flower: Täällä yhdessä kasassa ja hyvä vointi, joten mikäs tässä ollessa. Ei enää turvotusta, ei suppareita edelleenkään ja muutenkin kaikki hyvin joten nautitaan nyt niin kauan kun tätä rauhaa kestää :) Viime yönä...
  10. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnittelut kaikille jo vauvautuneille :flower: ja paljon suppareita niitä toivoville! Mulla on olo oikein hyvä, jalat edelleen turvoksissa mutta muuten olen elämäni iskussa :whistle: Olen lueskellut kuinka kaikki täällä niin toivovat jo pääsevänsä synnärille ja olisivat jo niin valmiita...
  11. K

    Mikä avuksi maksaläiskiin?

    Onko konsteja millä raskauden aikana tulleet maksaläiskät sais naamasta pois tai edes uusien tuloa estettyä? Arbutin seerumi ollut nyt kuukauden käytössä mut ei vielä havaittavaa vaikutusta...
  12. K

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Onnea Piku ja muut jo synnyttäneet!! :flower: :heart: Miten muilla, onko turvotusta jaloissa näillä helteillä? Ja millä saatte laskemaan? Mulla on ihan JÄRKYTTÄVÄN näköset jalat :x |O Ihan älyttömän pulleet, eikä onnistu enää edes nilkkojen koukistus saati varpaiden, niin turvoksissa...
  13. K

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Heipsan ja aurinkoinen tiistai-tervehdys kaikille! :wave: Mulla on taas tooosi pitkä aika viimeisestä viestistä vaikka aina silloin tällöin käyn kurkkaamassa teidän muiden juttuja. Kaikenlaisia vaivoja meillä kaikilla alkaa jo olla, se kai kuuluu asiaan mutta on kiva tietää että...
  14. K

    <3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

    Heissan! Aurinkoista viikon alkua täältäkin :wave: Kirjoittelussa taas ollut hurrrjan pitkä tauko mutta lukemassa olen käynyt aina silloin tällöin. Tämä mun maha-asukki ei minusta vielä kovin vahdikkaalta tunnu, pitkiä pätkiä nukkuu ja muutenkin potkut on ihan ok, ei niin kovia että kipeää...
  15. K

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Heipsan! Viikot vaan vierähtävät ja maha paisuu :D Vielä ei ole käyriä mitattu mutta eiköhän ens neuvolassa sitten. Onko kukaan täältä käynyt vielä 4d-ultrassa? Meidän kunnassa rakenne-ultra on omalla kustannuksella joten meinattiin mennä maaliskuun lopussa 4 d-ultraan kun hintaero tuli...
  16. K

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Moikka! Minäkään en ole käynyt ikuisuuksiin, en kirjoittamassa enkä lukemassa :ashamed: Ja nyt on jo kuukausikin vaihtunut. Oma olo on tasoittunut, paha olo helpottanut ja ruoka maistuu taas :p Närästystä on mullakin ja aina ruokailujen jälkeen se on tosi paha :x Kauhea p-skan maku suussa...
  17. K

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Heipsan pitkästä aikaa :wave: Aika kulkee vauhdilla ja itselläkin jo paha olo helpottanut, väsymys tosin ei vielä :| Np-ultrat, lääkärineuvolat ja muut hössötykset ollu ja menny ja kaikki ok. Ei mulla mitään pelkoja oikeastaan edes ole ollu joten aika tyynesti pikkuista ruudulta katselin...
  18. K

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Oikein rauhallista ja ihanaa Joulua kaikille :xmas: Toivottavasti osataan kaikki nauttia edes hieman ilman pelkoja ja huolia! :heart: Itsellä huono olo sen kun jatkuu ja taitaa pahentua :x Mikään ei auta, ei syöminen eikä lepääminen, oksettaa ja etoo yötä päivää eikä mikään maistu...
  19. K

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Pahoittelut Rva Pikkumyylle ja muille keskenmenon saaneille :hug: Mulla tänään 7+0 ja olo on nyt puoltoista viikkoa ollu ihan kauhea! Etoo ja kuvottaa koko ajan ja väsy on niin älytön että iltaisin ei jaksa kun palella vilttien alla makuuasennossa :/ :x Voi että inhottaa, pitäis tehdä...
  20. K

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Moikka! Päivät ne vierähtää niin nopeasti enkä käy päivittäin edes netissä etten pysy teidän keskusteluissa millään mukana... Mukava että meitä on paljon ja jaksatte ahkerasti kirjoitella :flower: Musta ei vieläkään tunnu että oisin raskaana kun ei mitään oireita ole! Alamahaa turvottaa...

Yhteistyössä